Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Rada ohledně teploty vody E38 730i
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 783
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Trvalé
- Klubové ID: 2253
- Kontaktovat uživatele:
Moje E38 mě zlobí,v zimě to začalo že se motor ohřeje v pohodě do půlky ale auto netopí až poté co ho podržím až skoro do plna tak začne no to bych řekl že jsou ventily na topení protože po cce 20ti km už topí normálně,no a v létě jezdím a pohoda a ejhle byl jsem v praze a courám se pojižní spojce a chvílemy stojím,a ejhle teplota začala lést rychle nahoru tak jsem přidal plyn a podržel ho v otáčkách a teplota zase slezla dolů no tak co si myslíte napadávás něco ???? mě napadla ..viskóza....vodní pumpa.....ventily topení.....termostat?????ale kde začít????
Cus urcite vymen ternostat.Sundej remen od vodni pumpy a zkus jestli ma vuli,mela by byt bez vule a jestli chces zjistit jestli tece tak sundej viskozu a pri nastartovanym motoru koukej na remenici vodni pumpy ze zadu jestli kape,kdyz tam nechas viskozu tak nic nepoznas,akorat se bude pomalu ztracet voda.Co se tyce vizkozy tak ma klast nepatrnej odpor kdyz sni pri vypnutym motoru zatocis za studena a kdyz mas ohratej motor a nekde zastavis mel by si po cca 2-3minutach slyset jak zacne hucet (zabere a prestane prokluzovat) a nepatrne se zvysi otacky.Jinak pumpu jsem menil,vysla na 2700kc,od firmy GRAF a jsem max spokojenej (prace tak na 3-4hodky kdyz si stim hrajes) menil jsem si ji sam.Elektromagneticky ventily ktery ovladaj topeni by na funkci chlazeni nemeli mit vliv.Nemas necim zanesenej chladic?