Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

kdyz jste u tech tlumicu - tak info pro E65

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Odpovědět
Zpráva
Autor
FilM
Registrovaný
Příspěvky: 101
Registrován: úte 09.11.2004 01:00
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od FilM »

Jen tak pro zajimavost jsem si zjistoval co me v budoucnu ceka. Sice me uklidnili ze tlumice by mely vydrzet cca 250 000 km coz me docela prekvapilo, ale ceny: predni 450 EUR, zadni 640 EUR. Je to nejvyssi varianta - EDC, dynamic drive, vzduchove perovani vzadu, nivo.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od JaraX »

FilM píše:Jen tak pro zajimavost jsem si zjistoval co me v budoucnu ceka. Sice me uklidnili ze tlumice by mely vydrzet cca 250 000 km coz me docela prekvapilo, ale ceny: predni 450 EUR, zadni 640 EUR. Je to nejvyssi varianta - EDC, dynamic drive, vzduchove perovani vzadu, nivo.
to není tak strašný pokud sou to origa, včera jsem jezdil s jednou s dynamic drive, ty jo, to sedíííí jak prase.
FilM
Registrovaný
Příspěvky: 101
Registrován: úte 09.11.2004 01:00
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od FilM »

Jo to jsou origo ceny od BMW bez DPH. Ja jsem byl s dynamic drive poprve take unesen, a priznam se ze vlastne porad. Na aute mam jeste EDC a dynamic+EDC ve sport modu, prevodovka na S = prekvapive sportovni svezeni - auto tuhe, zcela bez bocnich naklonu, citelne v zatackach. Jen gumy mizi pred ocima a blbe se odhaduji fyzikalni hranice adheze - asi to uz neumim, ale DSC radeji nevypinam :-) Bodlo by tomu jeste tak 150HP navic :-)
Odpovědět