Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Motorový olej 750iL e32 r.v.87
Tak jsem se trochu probíral staršími příspěvky a zjistil, že většina V12 šlape na polosyntetiku nebo plnou.
Já jsem po opravě a přetěsnění olejové vany (proražená a špatně spravená bývalým majitelem) nalil kvalitní minerální olej specifikace SL.
Připomínám, že když jsem 750 koupil, motor nekouřil, tlaky přeměřeny servisem, vše O.K. V zimě 750 jezdit nebude, mám ji jen pro radost.
Po 500 km ujetých na minerál PARÁDA! Motor se hodně ztišil a zklidnil, do interiéru proniká jakoby ještě přes jedno odhlučnění. Motor i po 14-ti dnech stání nastartuju a neozývá se žádné cvrlikání hned po staru, jen krásně tlumený chod. V reakcích motoru při náhlých přechodech dokonce pozoruju daleko hladší přísun výkonu (ale je to jen subjektivní). Po těch 500km je olej na stále stejné hladině.
Co používáte vy? Má někdo ještě zkušenosti s minerálem?
K2
Já jsem po opravě a přetěsnění olejové vany (proražená a špatně spravená bývalým majitelem) nalil kvalitní minerální olej specifikace SL.
Připomínám, že když jsem 750 koupil, motor nekouřil, tlaky přeměřeny servisem, vše O.K. V zimě 750 jezdit nebude, mám ji jen pro radost.
Po 500 km ujetých na minerál PARÁDA! Motor se hodně ztišil a zklidnil, do interiéru proniká jakoby ještě přes jedno odhlučnění. Motor i po 14-ti dnech stání nastartuju a neozývá se žádné cvrlikání hned po staru, jen krásně tlumený chod. V reakcích motoru při náhlých přechodech dokonce pozoruju daleko hladší přísun výkonu (ale je to jen subjektivní). Po těch 500km je olej na stále stejné hladině.
Co používáte vy? Má někdo ještě zkušenosti s minerálem?
K2
Od té fy. CYCLO jsem si koupil přípravek na zastavení úniku oleje z motoru. To jsem měl ještě dírku v olejové vaně. Vyráby to USA. Po přečtení návodu cituji"K zastavení úniku by mělo dojít zhruba do týdne", jsem raději lehnul pod auto, sundal vanu, nechal ji opravit, pak přetěsnil, a to celé trvalo 3 dny. Kdyby ho někdo chtěl, dám ho zadarmo.A jestli ho nikdo nebude chtít, tak ho prdnu manželce do Fábie 1,4 a bude z toho WRC. 

Kdysi jsem uvažoval o ošetření motoru přípravky BISHOPS. No a aby to mělo ten správny oučinek, tak jsem chtěl motor prvni vyčistit, odkalit. Na to tam mají spešl recepturu, kterou na závěr popisují, cituji "v případě podezření na připečené pístní kroužky, použij další recepturu....." Při čtení toho letáku se o mně pokoušely mdloby. To jako, že to tam naleju a pak budu z hrůzou čekat, jestli se kousne a nebo ne? Potom od strachu koupím další tři receptury atd. a nakonec ještě zaplatím na vrakáči za ekologickou likvidaci svého Bramboráku?
Myslím si, že něco takového může zkusit člověk, který už má auto na cestě do šmelcu a nemá co ztratit.
No nicméně, mí známí na to pějou samou chválu, ale mám ten pocit, že o tom přesvědčujou hlavně sami sebe.
Zdar K2
Myslím si, že něco takového může zkusit člověk, který už má auto na cestě do šmelcu a nemá co ztratit.
No nicméně, mí známí na to pějou samou chválu, ale mám ten pocit, že o tom přesvědčujou hlavně sami sebe.
Zdar K2
Nemuzu jinak,nez dat FUGOVY za pravdu,jsou to sracky a cetl jsem zajimavej clanek na skodatechweb.cz kde to popisuje chlapek kterej dela v nejakym vyzkumaku,delal rozbor nekolika pripravku (MILITEC,METALTEC,atd.) a dosel k zaveru ze to je na nic,nebo to v horsim pripade znici motor (vnitrni oxidace) a ze to obsahuje chlor,siru a podobny sracky,tak ze bych si to do motoru nikdy NEDAL!!!!!!!!!!!!!!! Pouze kvalitni olej a pravidelne menit!!!!!!!!!