Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

koupě vozu e38

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Odpovědět
Zpráva
Autor
guiver
Registrovaný
Příspěvky: 26
Registrován: pon 10.01.2005 01:00
Bydliště: Budějovicko
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od guiver »

Nazdárek přemýšlím o koupi nového miláčka a chtěl bych z e34 přejít možná do e38 chtěl sem se teda zeptat na co myslet při výběru a co nepodcenit koukal sem taky že většina má docela hodně nalítáno tak čím tyhle auta trpí?
Hitman
Registrovaný
Příspěvky: 2044
Registrován: stř 19.02.2003 01:00
Bydliště: přechodně Afghánistán
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Hitman »

guiver píše:Nazdárek přemýšlím o koupi nového miláčka a chtěl bych z e34 přejít možná do e38 chtěl sem se teda zeptat na co myslet při výběru a co nepodcenit koukal sem taky že většina má docela hodně nalítáno tak čím tyhle auta trpí?


jako u e34 hlavne podvozek, spis bych vzal benzinovou verzi objem je vec vkusu a naroku, s 2.8 muzes jezdit za 8-9, s 4.4 se nedostanes pod 13 prumerne pokud budes jezdit i po meste:)
Greg
Registrovaný
Příspěvky: 941
Registrován: pon 11.04.2005 00:00
Bydliště: Troubky - Prerov/Olomouc
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od Greg »

u e38 zalezi jaky mas rospocet a tudiz ktery rok kupujes... byl bych hodne dukladny pri vyberu predfaceliftovek (rv. 94 - 96), zvlaste ty levne byvaji v dost silenem stavu, a to uz vubec nemluvim o tech co stoji v bazaru. A radeji bych se vyhnul temto rocnikum s automatickou prevodovkou - zere to jak svina a prevodovka nic moc. ty novejsi 97 a mladsi uz maji lepsi automatiky (tusim steptronic - poznas podle toho ze si muzes sam radit kvalty). Pocitej s tim skoro kazdy kdo koupil delal predni napravu (cepy, silentbloky, atd...). Doporucuji koukat na to at je co nejvic v origo stavu, pokud mozno co nejmin poulamovanych plastu a doplnku (ty se shaneji nejhure a vyjdou pekne draho), jinka klasika: koroze, brzdy, zvuk a chod motoru, atd. hodne o tom jak bylo s autem zachazeno rekne i vzhled motoroveho prostoru, proste kdyz je tam vse zasrano od oleje a prachu, tak se s tim nikdo moc nemazlil :) jeste spis odzkouset co nejvice elektroniky zda vse funguje - BC, klima, prepinani topeni, tempomat, central, citelnost displeju, atd...
Odpovědět