Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
e38 vibrace do volantu pri urcite rychlosti
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1496
- Registrován: pát 27.10.2006 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Jestli ti to děla i když nebrzdiš , tak to na brzdach nehledej , kotouče se poznaj ,že když brzdiš normalně tak se to klepe a když zabrzdiš prudce tak se to ani nehne , jednou jsem to řešil na stočenejch kotoučích ,pan srovnal obě brzdici plochy a dosedaci plochu kotouče na naboj , ale zustala hodně křivá dosedačka na kolo , na vyvažovačce to kolo jelo jak fík , a když jsem to roztočil na heveru tak bylo okem vydět jak to vibruje , chovalo se to jak špatně vyvaženy kola.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 234
- Registrován: ned 05.02.2006 01:00
- Bydliště: Vsetin-cz Padova-it
ciao,, a ještě bys měl zkusit vůli předních ložisek???,je tam toho hodně,co může způsobovat tyhle potíže,ale kolikrát jsou na vině věci které by člověk neřek
,, u mně to způsobila vůle na pravém ložisku,a dokázalo se to pěkně rozkmitat, ato pouze při brždění od 60až 80km dotahl jsem ložisko a vše ok,,
ale byla tam popsána připomínka k vyvážení kol! velmi důležité!!!
pak si ještě nechej zjistit v jakém stavu jsou pneu,, vizuálně může byt v poho ale může byt poškozena kostra pneumatiky //zejména u pneu jetých z dovozu //oni vědí proč je vymění se 70% vzorku za nové
ono to pak nejde vyvážit,a když ano ,,tak tam musí dát 60 až 100gr, ale to se velmi rychle zase změní počtem naj km a je to zase v pr?? takže je toho hodně co může, znepříjemnovat život 

ale byla tam popsána připomínka k vyvážení kol! velmi důležité!!!
pak si ještě nechej zjistit v jakém stavu jsou pneu,, vizuálně může byt v poho ale může byt poškozena kostra pneumatiky //zejména u pneu jetých z dovozu //oni vědí proč je vymění se 70% vzorku za nové


tata ml tenhle problem na sve e38 a vyresila to vymena techto veci:
viz cislo 5
http://bmwfans.info/original/E38/Lim/74 ... l-31_0204/
viz cislo 5
http://bmwfans.info/original/E38/Lim/74 ... l-31_0204/
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2044
- Registrován: stř 19.02.2003 01:00
- Bydliště: přechodně Afghánistán
- Kontaktovat uživatele:
Slid píše:no ono je to na prd takhle psát, každému to dělá něco jiného a jak víme BMW je na vibrace náchylné, čili pomalu, aby se měnilo vše.... prostě začít od kol a postupně kontrolovat a jak se bude zdát něco špatné tak měnit no....
no prave, ale dosta narazim na problem ze mechanici naznaji specificke problemy tohoto modelu a proto nemaji moc velkou uspesnost diagnozy a nasledne opravy, nechci menit vsechno

Hitman píše:Slid píše:no ono je to na prd takhle psát, každému to dělá něco jiného a jak víme BMW je na vibrace náchylné, čili pomalu, aby se měnilo vše.... prostě začít od kol a postupně kontrolovat a jak se bude zdát něco špatné tak měnit no....
no prave, ale dosta narazim na problem ze mechanici naznaji specificke problemy tohoto modelu a proto nemaji moc velkou uspesnost diagnozy a nasledne opravy, nechci menit vsechno
Já osobně bych udělal jako první to, že bych nechal převážit kola, vyleštil bych dosedací plochy ocelákem na vrtačce a mrknul zda nemaj ložiska vůli.Tím bych vyloučil dočinění s kolama a dosedací plochou.Potom bych zajel na STK na lavici ať zjistí vůle, pokud by byla sebemenší vůle někde nechal bych vyměnit, pokud by vše bylo ok mrknul bych na uložení tlumičů.Psal si někde že ti to dělaj možná kotouče, ale kdyby to bylo kotoučema tak ti do dělá při brždění a ne při normální jízdě.
Většinou tyhle vibrace jsou způsobeny špatným vyvážením, gumama a chybějicím středicím kroužkům ( pokud jsou ) nebo bordelem v dosedací ploše.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2044
- Registrován: stř 19.02.2003 01:00
- Bydliště: přechodně Afghánistán
- Kontaktovat uživatele:
Slid píše:Hitman píše:Slid píše:no ono je to na prd takhle psát, každému to dělá něco jiného a jak víme BMW je na vibrace náchylné, čili pomalu, aby se měnilo vše.... prostě začít od kol a postupně kontrolovat a jak se bude zdát něco špatné tak měnit no....
no prave, ale dosta narazim na problem ze mechanici naznaji specificke problemy tohoto modelu a proto nemaji moc velkou uspesnost diagnozy a nasledne opravy, nechci menit vsechno
Já osobně bych udělal jako první to, že bych nechal převážit kola, vyleštil bych dosedací plochy ocelákem na vrtačce a mrknul zda nemaj ložiska vůli.Tím bych vyloučil dočinění s kolama a dosedací plochou.Potom bych zajel na STK na lavici ať zjistí vůle, pokud by byla sebemenší vůle někde nechal bych vyměnit, pokud by vše bylo ok mrknul bych na uložení tlumičů.Psal si někde že ti to dělaj možná kotouče, ale kdyby to bylo kotoučema tak ti do dělá při brždění a ne při normální jízdě.
Většinou tyhle vibrace jsou způsobeny špatným vyvážením, gumama a chybějicím středicím kroužkům ( pokud jsou ) nebo bordelem v dosedací ploše.
to zni rozume, udelam to tak....takze dosedaci plochu kol vylestit nebo tu darmonovu pod kotoucema ? gumy jsou uz pomerne spatne a zavazi na kolech je opravdu dost...
Hitman píše:Slid píše:Hitman píše:[quote="Slid"]no ono je to na prd takhle psát, každému to dělá něco jiného a jak víme BMW je na vibrace náchylné, čili pomalu, aby se měnilo vše.... prostě začít od kol a postupně kontrolovat a jak se bude zdát něco špatné tak měnit no....
no prave, ale dosta narazim na problem ze mechanici naznaji specificke problemy tohoto modelu a proto nemaji moc velkou uspesnost diagnozy a nasledne opravy, nechci menit vsechno
Já osobně bych udělal jako první to, že bych nechal převážit kola, vyleštil bych dosedací plochy ocelákem na vrtačce a mrknul zda nemaj ložiska vůli.Tím bych vyloučil dočinění s kolama a dosedací plochou.Potom bych zajel na STK na lavici ať zjistí vůle, pokud by byla sebemenší vůle někde nechal bych vyměnit, pokud by vše bylo ok mrknul bych na uložení tlumičů.Psal si někde že ti to dělaj možná kotouče, ale kdyby to bylo kotoučema tak ti do dělá při brždění a ne při normální jízdě.
Většinou tyhle vibrace jsou způsobeny špatným vyvážením, gumama a chybějicím středicím kroužkům ( pokud jsou ) nebo bordelem v dosedací ploše.
to zni rozume, udelam to tak....takze dosedaci plochu kol vylestit nebo tu darmonovu pod kotoucema ? gumy jsou uz pomerne spatne a zavazi na kolech je opravdu dost...[/quote]
Dosedací plcoha kotouče na náboj = darmonova plcoha