Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Co to je za auto?

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Odpovědět
Zpráva
Autor
hoboj
Registrovaný
Příspěvky: 267
Registrován: čtv 14.10.2004 00:00
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od hoboj »

Tak mi někdo vysvětlete, co to v Mnichově udělali za šunt, kterému říkají limuzína.
To snad ani u těch nejlevnějších značek není, abych musel po deseti/patnácti letech ( a jak jsem slyšel, tak se to stává i u mladších modelů ) vyměnit skoro celý předek, aby mě to při jízdě nevibrovalo a při pouhém přibrždění, mě to málem nehodilo do pangejtu.
"To i u stařičké stovky byly centimetrové vůle, ale při brždění by mi volant nezlomil vibracemi ruce."
To se teda u starého Bawora v Mnichově moc nevyznamenali.:-)
intmen
Registrovaný
Příspěvky: 46
Registrován: pon 22.01.2007 01:00

#2 Příspěvek od intmen »

jenže to bmw ma za patnact let ma najeto většinou tak 400000tis.km a škodovka 150000 a je k.o.!!! :wink:
hoboj
Registrovaný
Příspěvky: 267
Registrován: čtv 14.10.2004 00:00
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od hoboj »

intmen píše:jenže to bmw ma za patnact let ma najeto většinou tak 400000tis.km a škodovka 150000 a je k.o.!!! :wink:


1- ja mam třeba najeto 220 000
2 - tady nejde o Škodovku, místo ní si dosad jinou značku
Hitman
Registrovaný
Příspěvky: 2044
Registrován: stř 19.02.2003 01:00
Bydliště: přechodně Afghánistán
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Hitman »

hoboj píše:Tak mi někdo vysvětlete, co to v Mnichově udělali za šunt, kterému říkají limuzína.
To snad ani u těch nejlevnějších značek není, abych musel po deseti/patnácti letech ( a jak jsem slyšel, tak se to stává i u mladších modelů ) vyměnit skoro celý předek, aby mě to při jízdě nevibrovalo a při pouhém přibrždění, mě to málem nehodilo do pangejtu.
"To i u stařičké stovky byly centimetrové vůle, ale při brždění by mi volant nezlomil vibracemi ruce."
To se teda u starého Bawora v Mnichově moc nevyznamenali.:-)


obcas mam podobne pocity....a to mam nelitano jeste mene a je jeste mladsi :(
Atila
Registrovaný
Příspěvky: 657
Registrován: úte 31.10.2006 01:00

#5 Příspěvek od Atila »

A bude hur. Dnesni sedmicky a petky se uz rozsypou urcite drive nez pred deseti lety veku. Tohle je u vsech znacek. Auto se sice ovesi cingrlatky, ale vespod je to osizene az hanba. Dneska uz je bezne, ze trilete auto s ani ne sto tisici na tachu zacina mit problemy s podvozkem, motorem a elektronikou. Holt spotrebni material, pouzit a zahodit radeji drive nez pozdeji.
Uživatelský avatar
patras Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 7095
Registrován: pát 02.05.2003 00:00
Bydliště: Náchod
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od patras Čestný člen »

to je jednoduchy .. auta jsou delany tak aby bezproblemove vydrzeli 5 let ... :) ... ale jestli ti to pri brzdeni tahne do pangejta, tak je chyba v tobe, pac tam mas neco v prdeli na napravach a nevymenis si to :)
BMW E39 530i Topazblau - MPaket - I///M Jebat PAKET
hoboj
Registrovaný
Příspěvky: 267
Registrován: čtv 14.10.2004 00:00
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od hoboj »

A to je právě ono, třikrát na STK a to na dvou místech - všechno OK.
Vyměněný silentbloky.
Test tlumičů - OK.
Stočené kotouče.
Kola vyvážená.
A stejně to při brzdění vibruje.
A ted mi řekni co je v prd.... a já to hned opravím.
Deli
Registrovaný
Příspěvky: 580
Registrován: ned 30.04.2006 00:00
Bydliště: Plzeň

#8 Příspěvek od Deli »

hoboj píše:To snad ani u těch nejlevnějších značek není, abych musel po deseti/patnácti letech ( a jak jsem slyšel, tak se to stává i u mladších modelů ) vyměnit skoro celý předek, aby mě to při jízdě nevibrovalo a při pouhém přibrždění, mě to málem nehodilo do pangejtu.

8O Sranda :lol:

Tak kdyby někde vydržel hliníkovej předek 15let, tak to bych chtěl vidět... :lol: Nechápu co je na tom divnýho... :P
Slid
Registrovaný
Příspěvky: 4511
Registrován: pát 05.11.2004 01:00

#9 Příspěvek od Slid »

a co uložení tlumičů?
cop
Registrovaný
Příspěvky: 50
Registrován: stř 04.01.2006 01:00
Bydliště: Brno

#10 Příspěvek od cop »

Čtu dobře? Stočený kotouče? Jestli si myslíš, že když necháš stáhnout kotouče po té, co se ti zvlnily tak máš asi špatný informace, kór na tak těžké kářa. Jak se Ti jednou kotouče zvlní tak je můžeš rovnou vyhodit a to nemluvím o tom, žes jim ubral na matrošu a o to víc se ti teď budou kroutit. Může to dělat jenom jeden a pak Tě tobude táhnout do volantu. Je fakt, že na takové feldě to může stačit, ale sedma má dvě tuny, ventylovaný, tudíš dvojitý a navíc s tou určitě nejezdíš 50 km/h. Jo a jakmile se Ti rozvybrujou kotouče tak se to přenese do komplet celýho podvozku a stačí i malá vule kdekoliv kterou na STK neodhalí a máš problém. Mé doporučení zní vyměň kotouče a od toho se odraz, anebo si kup jinou káru, když Tě sedma štve.
tds
Registrovaný
Příspěvky: 1058
Registrován: úte 29.06.2004 00:00
Bydliště: MIKULOV

#11 Příspěvek od tds »

cop píše:Čtu dobře? Stočený kotouče? Jestli si myslíš, že když necháš stáhnout kotouče po té, co se ti zvlnily tak máš asi špatný informace, kór na tak těžké kářa. Jak se Ti jednou kotouče zvlní tak je můžeš rovnou vyhodit a to nemluvím o tom, žes jim ubral na matrošu a o to víc se ti teď budou kroutit. Může to dělat jenom jeden a pak Tě tobude táhnout do volantu. Je fakt, že na takové feldě to může stačit, ale sedma má dvě tuny, ventylovaný, tudíš dvojitý a navíc s tou určitě nejezdíš 50 km/h. Jo a jakmile se Ti rozvybrujou kotouče tak se to přenese do komplet celýho podvozku a stačí i malá vule kdekoliv kterou na STK neodhalí a máš problém. Mé doporučení zní vyměň kotouče a od toho se odraz, anebo si kup jinou káru, když Tě sedma štve.

tak tak!! stáčet kotouče?to se fakt dělalo jen u škodovek!hod je do hajzlu a dej nový dosedací plochu vylešti kartáčem na vrtačce abz tam nebyl žádnej bordel po této operaci buděš mít klid.
Hozdic
Registrovaný
Příspěvky: 115
Registrován: pát 13.10.2006 00:00
Bydliště: Východní Čechy

#12 Příspěvek od Hozdic »

hoboj píše:
intmen píše:jenže to bmw ma za patnact let ma najeto většinou tak 400000tis.km a škodovka 150000 a je k.o.!!! :wink:


1- ja mam třeba najeto 220 000
2 - tady nejde o Škodovku, místo ní si dosad jinou značku


K bodu 1 -ty jsi první majitel že se tak prsíš? líběj se mi ty vaše keci že máte sedmu z 96roku a má najeto 170t takověj nesmysl si muže vsugerovat jen blázen.....Prober te se tady!!!!!!7mu si nekupujou chudáci aby jim stála před barákem ale na ježdění dlouhejch tras. CCA 100tisKM/rok a pak to bude sedět. Mám sedmu z 97r. najeto 350t a myslím že má tak 3stočenej tach. Přitom nikde nic neklepe a nemám jí tak v prdeli jako ty.
Hozdic
Registrovaný
Příspěvky: 115
Registrován: pát 13.10.2006 00:00
Bydliště: Východní Čechy

#13 Příspěvek od Hozdic »

Tak sem si přečetl všechny příčiny tvého problámu, auto by v prdeli být nemuselo. Jen nešetři na kotoučích a na deskách. Kup je nové.....Můžeš je mít zvlněné. Na to ti na STK nepříjdou.
giovanny
Registrovaný
Příspěvky: 234
Registrován: ned 05.02.2006 01:00
Bydliště: Vsetin-cz Padova-it

#14 Příspěvek od giovanny »

Hozdic píše:Tak sem si přečetl všechny příčiny tvého problámu, auto by v prdeli být nemuselo. Jen nešetři na kotoučích a na deskách. Kup je nové.....Můžeš je mít zvlněné. Na to ti na STK nepříjdou.


a já ti dám také jednu radu!!! kotouče kup je u bmw přestože stojí i s deskama i kablíkem 270 éček,, to jsem platil já v bmw v italii,,ale je to dobrá investice,, protože ty mrdky kterým říkají nahradní vyroba ,,to je leda tak na žebřinák//!!! a pokud ti to bude vybrovat dál doporučuji silenbloky v záklonových ramenech,,, a pokud stále ,, TAK horní uložení tlumičů,, já to ted dělal i s tlumičí vše origo v bmw materiál vyšel na 18,650 kč a je klid to je samozřejmě cena jen za tlumiče a uložení,, silenbloky stojí 975+dph v bmw??? a u náhradího posraného výrobce 1000kč tak vždy běžte do bmw a zjistěte si cenu origo dílů, neni to vždy takový rozdíl,,

ještě u tech tlumičů ta cena sedí pokud tam nemáš stabilizace a podobné vychytávky,, :D
tomboss
Registrovaný
Příspěvky: 183
Registrován: pon 15.11.2004 01:00
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od tomboss »

ale nie vzdy sa vyplati kupovat origo veci
moj pripad, e32 tlmice - nivo, EDC cena v BMW cca 100 000sk, tak to je uz trochu vela, nie?
viem ze sa tu nebavime o 20 rocnom aute, ale aj tak
bas2
Registrovaný
Příspěvky: 408
Registrován: stř 11.04.2007 00:00

#16 Příspěvek od bas2 »

tomboss píše:ale nie vzdy sa vyplati kupovat origo veci
moj pripad, e32 tlmice - nivo, EDC cena v BMW cca 100 000sk, tak to je uz trochu vela, nie?
viem ze sa tu nebavime o 20 rocnom aute, ale aj tak


Mozes kupit original, ale bez EDC......
giovanny
Registrovaný
Příspěvky: 234
Registrován: ned 05.02.2006 01:00
Bydliště: Vsetin-cz Padova-it

#17 Příspěvek od giovanny »

tomboss píše:ale nie vzdy sa vyplati kupovat origo veci
moj pripad, e32 tlmice - nivo, EDC cena v BMW cca 100 000sk, tak to je uz trochu vela, nie?
viem ze sa tu nebavime o 20 rocnom aute, ale aj tak


:lol: :lol: ,, akolik stoji ty tvé tlumiče v náhradě??? :D ,, když si koupíš bmw tak je ti jasné že nemůžeš mít náklady jako na sto dvácu :wink:

a nebo cheš jezdit bez tlumíčů? i dvacetileté auto by mělo mít podvozek ok.
pikino
Registrovaný
Příspěvky: 11
Registrován: čtv 06.04.2006 00:00

#18 Příspěvek od pikino »

Hozdic píše:
hoboj píše:
intmen píše:jenže to bmw ma za patnact let ma najeto většinou tak 400000tis.km a škodovka 150000 a je k.o.!!! :wink:


1- ja mam třeba najeto 220 000
2 - tady nejde o Škodovku, místo ní si dosad jinou značku


K bodu 1 -ty jsi první majitel že se tak prsíš? líběj se mi ty vaše keci že máte sedmu z 96roku a má najeto 170t takověj nesmysl si muže vsugerovat jen blázen.....Prober te se tady!!!!!!7mu si nekupujou chudáci aby jim stála před barákem ale na ježdění dlouhejch tras. CCA 100tisKM/rok a pak to bude sedět. Mám sedmu z 97r. najeto 350t a myslím že má tak 3stočenej tach. Přitom nikde nic neklepe a nemám jí tak v prdeli jako ty.


Nemusi to byt zase vzdy tak. Osobne poznam majitela E mercedesa z 94 a dnes ma najazdených 44tkm. Auto bolo kupovane uplne nove.
honzin
Registrovaný
Příspěvky: 41
Registrován: úte 17.10.2006 00:00
Bydliště: Nový Bor

#19 Příspěvek od honzin »

Ja bych to typoval na ty zaklon. ramena , ted jsem je kupoval od FEBI a silentblok do nich se dava podle motoru , přes diry mi to klepalo a na STK mi řekli že je to všechno o.k , klepali s tim jak o život -nic nenašli akorat mi to mlatilo ještě vic , koupil jsem silentbloky , a když jsem to vyndal zjistil že jsou v pr..., ty čepy na ramenech -oba , přimo ve Febi katalogu pišou - při bržděni když vybruje VYMĚNIT SILENTBLOKY . tedka mam tichošlápka . :lol:
tomboss
Registrovaný
Příspěvky: 183
Registrován: pon 15.11.2004 01:00
Kontaktovat uživatele:

#20 Příspěvek od tomboss »

giovanny píše: :lol: :lol: ,, akolik stoji ty tvé tlumiče v náhradě??? :D ,, když si koupíš bmw tak je ti jasné že nemůžeš mít náklady jako na sto dvácu :wink:

a nebo cheš jezdit bez tlumíčů? i dvacetileté auto by mělo mít podvozek ok.

monroe, bez niva a EDC 13 000sk s DPH a nezda sa mi, ze by to teraz malo nejake zle jazdne vlastnosti, aj ked neviem porovnat s origo
Odpovědět