mam totiz klasickej problem, vibrace auta pri urcite rychlosit, ale pry mam veskere dily predni napravy ok, zadne vule..kola jsou vyvazena, jsou spatne kotouce ale to by nedelal pri zrychlovani, tak co s tim ? vymenit ramena preventivne ?
Hozdic píše:A co urvanej motor ze silenbloků? Nic závažnýho ale mohlo by to být ono. Na e3O běžná závada.....stejný problémy....
dela to jen pri rychlosti od 60-80 km/h a kdyz v teto rychlosti zabrzdim tak se predek auta pekne zatrepe a nejvic je to citit ve volantu, to bude spis neco v podvozku.
podle me to budou ty kotouce. ja se prave chystam na vymenu, jinak mi vibruje auto celkem solidne u rychlosti okolo 90 km/h (klasicky problem E32/E34). vibrace za jizdy i kdyz nebrzdim se podstatne zvysi, pokud se kotouce zahrejou.
me mekanik taky rikal ze kotouce ale nechtelo se mi tomu verit pac pri to dela i kdyz nebrzdim, pri 90KM/h mi to vibrovalo u predchozi e38 kdyz byly spatne silentbloky na ramenech nebo nevyvazena kola. dej vedet jak ti to dopadne, ja uz mam take brzdy objednane.
mam rovnaky, alebo podobny problem ale na e32 750i, pri brzdeni sa mi auto rozvibruje, hlavne ked brdzim a prejdem po nejakych nerovnostiach, pustim teda brzdu a znovu zacnem brzdit a uz je to v poriadku
kazdopadne nie je to kotucmi, tie su nove, je to nieco na prednej naprave, moj mechanik aj prisiel na to co to robi, ale ja neviem presne ktory je to diel
ked bolo auto na zdvihaku a prudsie si chcel rukou otocit koleso, tak sa to prejavilo volou a buchanim
v najblizsej dobe sa na to chystam tak potom dam vediet co som presne menil
Já jsem měl tento problém na E-32 ,měnil jsem všechno na nápravě a pořád to samý klepání,už jsem byl z toho šílenej a vyřešila to instalace vymezovacích kroužků pod Al kola,měl jsem 17 AC SCHNITZER a pak origo 16 kola z E-39 a od tý doby byl klid,je tam nějakej milimetrovej rozdíl v rozteči,když se brzdí,tak to to kolo rozhodí a začne to vibrovat,nebo mi to dělalo tak od 60km/h do 90km/h,pak byl klid...jaký tam máš kola,origo na E-38?
milo píše:podle me to budou ty kotouce. ja se prave chystam na vymenu, jinak mi vibruje auto celkem solidne u rychlosti okolo 90 km/h (klasicky problem E32/E34). vibrace za jizdy i kdyz nebrzdim se podstatne zvysi, pokud se kotouce zahrejou.
tak tak kotouče,,, už nikdy v životě nekoupím nic v náhradě, je to levnější o 1500 k a stojí to za hovno,, tarpil jsem se u e38 se stejným problémem,, pokud nemáš vůle v nápravě ,,tak jen 3 věci,,,?? 1/kotouče2/špatné al kola,/křivé/,nebo mrdky gumy,, toto všechno dělá tenhle nešvar.
zitra dam nove predni brzdy a uvidim rozdil ...
a) spatne vyvazena kola (ze Lojza tvrdi, ze jsou 100% vyvazeny nic neznamena, jed jinam)
b) krive disky nebo spatna centrovaci dira (vymenit kola s nekym jinym, ktery je ma urcite rovna a vyvazena)
c) pokud porad stejne, resit dily na podvozku, treba horni ulozeni tlumicu nebo ty zaklon siltbloky
a)zajed´si na STK a řekni jim at´ti změřej vůle
b)pokud´ to nejsou vůle jsou to bud´ kotouče v hajzlu nebo utrženej motor.....
c)jak již tu bylo zmíněno pokud´máš kola s jinou středící dírou než originál BMW potřebuješ středící kroužky k těm daným kolům a k danýmu typu vozu.
d)pak už jen enginee a to fakt nevím....
Měl jsem obdobný problém. Vše ůdajně ok, ale potom mi v jednou pneuservisu řekli, že to můžou dělat gumy, některé prostě nejdou vyvážit. Vyměnil jsem gumy a bylo po problému.
u vymeny kotoucu nezapomente vycistit dosedaci plochu kotouce na naboj, symbolicky pojmenovanou po darmonovi dejte si hledat "darmonova plocha", napsalo se toho tady dost