
Presedlal jsem z E38 730d. Jizdni vlastnosti: Benzin ma jinou charakteristiku, je potreba ho tocit aby ukazal co v nem je, na jezdeni po meste jsou auta motoricky zcela srovnatelna, V8 je sametova, diesel je slyset. Spotreba 745i po praze, obcas cekani v kolone, jinak zadna divocina - 16-17 l/100km.
Mimo mesto okresky, ostrejsi jizda - tady V8 ukaze co v ni je, ale chce to tocit. Pak je to extaze. Ani neni tolik citit rozdil pres 130 PS, ale spis okamzity nastup. HOdne dela mnohem lepsi prevodovka ZF a hlavne podvozek - dynamicdrive funguje vyborne, subjektivni pocit - jako by auto melo o tunu mene. Spotreba - 13-15 l/100km. Dalnice - tempomat 150km/h, v aute ticho, pohoda, spotreba do 11-12 l/100km.
Zaver - zere to, jede to, je to tiche, nemelo by se to tolik sypat jako diesel. Rozdil v cene ojetiny, ktery je min 200 000 Kc o ktery vyjde diesel draz se mi nevrati. Jdu do benzinu, ale neverte kdyz Vam bude nekdo tvrdit ze s tim jezdi kolem 11 l / 100km. Jete jeden postreh - materialy v interieru E64 jsou mnohem mene kvalitni nez u E38. Je to plastak, je videt ze se setri.