Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
740 nebo 750
O tom jak jsou poruchový automaty v E38 750 jsi tady ani číst nemohl protože tu s ní snad ani nikdo registrovaný není, jinak v německu jich je taky dost na prodej s vadnou převodovkou s tím že to jen couvá, údajně se tam zasekne nějaká kulička. Každý auto má a bude mít nějaký problémy, záleží jak se k tomu kdo choval atd.
chci se zeptat , jak to je s tim jezdenim po meste , fakt se s tim tak spatne manevruje? je mi jasne ze to neni e36ka nebo e46ka . Videl sem jednoho chlapka ktery se snazil zaparkovat a parknul to nasikmo pres dva mista vyhrazena pro parkovani
ale bud je to fakt tim ze mu to moc neslo a nebo tim ze se s tim fakt moc jezdit po meste neda.
PS: kdyby nekomu z vas vadilo , ze vytahuju stary tema tak se nezlobte, projizdim si ho od zacatku , zajimaji me informace o e38ce , protoze toho chlapka znam z videni a je to nadherna kara, je myslim na tipcars na prodej za 269 000 kč
Ale peknejsi auto sem nevidel a ten stav je no1 aspon co se tyce vzhledu.
Jinak jaka je prumerna spotreba jak u 740 tak i u 750 oba dva v automatech jaka je cena ND oproti e30 , je fakt ze je to stupidni prirovani ale chci to ze zvedavosti vedet jaky je cenovy rozdil.Dekuju mockrat



PS: kdyby nekomu z vas vadilo , ze vytahuju stary tema tak se nezlobte, projizdim si ho od zacatku , zajimaji me informace o e38ce , protoze toho chlapka znam z videni a je to nadherna kara, je myslim na tipcars na prodej za 269 000 kč
Ale peknejsi auto sem nevidel a ten stav je no1 aspon co se tyce vzhledu.
Jinak jaka je prumerna spotreba jak u 740 tak i u 750 oba dva v automatech jaka je cena ND oproti e30 , je fakt ze je to stupidni prirovani ale chci to ze zvedavosti vedet jaky je cenovy rozdil.Dekuju mockrat



Musim uznat, ze aj ked som cumel po 39kach, 36kach a nakoniec mam 36ku, tak E38 je podla mna stale najkrajsie BMW ake bolo kedy vyrobene. Stale tajne dufam, ze ho raz budem mat a furt po nich cumim. Ked 7mu, tak jedine automat a najlepsie z toho fakt vychadza asi 740. Lenze ked sedmu, tak uz v co najlepsej palbe a samozrejme long, takze pre mna prosim jednu 740 iLA
(no a keby som mal kopec prachov, tak jedine 750 iLA alebo brutus L7). Chjo...tak vstavat a zase sockou do prace... 


7er. True definition of luxury. Yours.
osobně si myslím že pán když parkoval přes dvě místa tak z těchto důvodů: nepostaví se vedle něj hned nějaký auto natěsno a neomlátí mu dveřma bok auta, a za druhé (já mám sice e32 ale iL) to auto je zkrátka dlouhé (lehce přes 5m) a tak když někde zaparkuju tak mě čumí kus auta do silnice a to není dobré, takže jediná možnost je našikmo.
Jinak ježdění je jako s každým jiným autem pokud máš odhad kd e auto začíná a končí tak není s parkováním problém, a vůbec pokud máš PDC.
L7 bych nechtěl to je tak velká kráva až to hezký není, ten tlustej B sloupek mě tam nějak nesedí.
Jinak ježdění je jako s každým jiným autem pokud máš odhad kd e auto začíná a končí tak není s parkováním problém, a vůbec pokud máš PDC.
L7 bych nechtěl to je tak velká kráva až to hezký není, ten tlustej B sloupek mě tam nějak nesedí.
nevim co mate proti 6 kvaltu v E38...to me pripada jak za komoušu že když Š120 tak jedině na pořadník a bílá,,, to je na bmw právě to pěkně, že si člověk může SVOBODNĚ zvolit jestli chce hodně dobrej automat, nebo absolutně špičkovou 6 gang převodovku. ta mě OSOBNĚ vyhovuje daleko víc jak na spotřebu, tak na předjíždění, neboť jen já vím kolik mám na předjetí místa, jak mám zatížené auto,jestli je přede mnou kopec atak.. což sebelepší automat nemůže vědět protože prostě dopředu nevidí a nečte mi myšlenky co chci udělat..navíc pri normál ježdění používám stejně jen kvalty 1,3,6 nahoru a dolu 6,4,2.....a propo kolik z vás jelo se 740 s 6 gangem když jsou v republice asi 4?? že o tom tak píšete..
to vlhko: neřeš to každej kdo si čerstvě koupil auto se za něj bude hádat do krve. Prošel jsem si tím taky. Každému bude vyhovovat něco jiného, lidé co mají 7er většinou jdou po komfortu což automat bezesporu je. Když jsem koupil mojí 750, automat mě vážně štval, ale e32 má jen 4 kvalt takže se není co divit, vážně jsem uvažoval o přestavbě na 6kv manuál z 850Ci nebo CSi, neměl jsem štěstí a nesehnal jsem (za rozumnej peníz), mezi tím jsem si na automat zvykl, ano můj automat má horší rozjezd prostě mě tam ta jednička chybí (zpřevodování je jako u jiných aut od dvojky, u 5kv aut už to bude jiné) ale když už to jede je to fuk, a ono přepnutí režimu na sport není taky na škodu, řazení se začne chovat úplně jinak než na E. Proto pro případné zájemce doporučuji zvážit co vlastně chci a po té obě možnosti vyzkoušet, nebyl bych překvapen kdyby 90% zájemců skončilo u automatu. 

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 940
- Registrován: úte 02.09.2003 00:00
- Bydliště: ČB
- Kontaktovat uživatele:
Fugo: Zpřevodování jako od dvojky, to jsi mi vzal rovnou z pusy. Bohužel, i u 540i pětikvaltového automatu jela jednička 85 km/h a na rozjezd byla hodně vlažná, kor když bylo auto plný.
Jinak to řeknu na rovinu: "Mít v luxusní sedmě fofrklacek je pro mě stejný paradox jako mít ve Ferrari třístupňovej automat"
Jinak to řeknu na rovinu: "Mít v luxusní sedmě fofrklacek je pro mě stejný paradox jako mít ve Ferrari třístupňovej automat"
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 234
- Registrován: ned 05.02.2006 01:00
- Bydliště: Vsetin-cz Padova-it
,,RedBaron píše:hadice píše:Čau lidi chtěl bych někdy ke konci roku pořídit 7er ale stále zvažuju mezi 740i(šestikvalt e38)nabo 750i(e38).zajímalo by mě to vzhledem ke spotřebě benzínu,ale také beru v potaz unykátnost modelu V12 750.Ještě nedávno jsem měl zájem o koupi 750 e32 ale jak to tady čtu tak mě to trochu odradilo myslíte že model 750 e38 je ve své spolehlivost zdařilím kouskem? Ještě něco ,co říkáte na ten 6ti kvalt.![]()
E32 koupíš kolem sta a dalších pár aut na díly se ti může za babku pro případ někde válet. Taky tomu autu rozumí o dost víc lidí než E38, na tu bych nechal sahnout jen ofiko servis, navíc za slušnej kousek třicetosmy vypálíš minimálně tři kila a spíš víc.
Automat je bez diskuse, to je u sedmy povinnost.
S E38 jsem nedávno jel a je to strašnej tank, osmivál, kterej s E32 celkem slušně hejbe, se tam dost nadře, je to auto opravdu už jen na dálnici. E32 je proti tomu mrštná lasička. Co se týče motoru V12, jeho výhody proti V8 poznáš až v rychlostech okolo 200 km/h a jeho poměr výkon/spotřeba a celkové náklady je jednoznačně horší, o tom není debat.
no pokud se týká ceny ,,tak si myslím že pokud má možnost koupit auto v zahraničí tak nemusí utratit 3 kila za 750,, jsem sehnal kamošovi 750 e38 rv 97,, v mimořádném stavu ,, naj 151 tis km,kůže navi tv, atd za 5000 euro,, auto je bez jedinného škrábance



-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2225
- Registrován: pon 14.04.2003 00:00
- Bydliště: Bedřichov
- Kontaktovat uživatele:
vlhko píše:nevim co mate proti 6 kvaltu v E38...to me pripada jak za komoušu že když Š120 tak jedině na pořadník a bílá,,, to je na bmw právě to pěkně, že si člověk může SVOBODNĚ zvolit jestli chce hodně dobrej automat, nebo absolutně špičkovou 6 gang převodovku. ta mě OSOBNĚ vyhovuje daleko víc jak na spotřebu, tak na předjíždění, neboť jen já vím kolik mám na předjetí místa, jak mám zatížené auto,jestli je přede mnou kopec atak.. což sebelepší automat nemůže vědět protože prostě dopředu nevidí a nečte mi myšlenky co chci udělat..navíc pri normál ježdění používám stejně jen kvalty 1,3,6 nahoru a dolu 6,4,2.....a propo kolik z vás jelo se 740 s 6 gangem když jsou v republice asi 4?? že o tom tak píšete..
to jsou mi novinky, v republice jsou jen 4x 740i



Kvrdlat klackem je fakt vopruz a když přeskakuješ kvalty, tak tě to asi taky moc nebere.....................
U steptronic se uvádí v tabulkách menší spotřeba než u manuálu...........
Steptronic ti umožní SVOBODNĚ sázet kvalty dle libosti a když tě to přestane bavit, dáš D a můžeš si v klidu dojíst housku, což klacek neumožnuje a pokud jedeš, musíš holt otročit a housku drobit kolem klacku

Na předjíždění...........převodovka řadí podle plynu a nemusí ti číst myšlenky, protože jí to řekneš sám

Nenapadá mně jedinej racionální důvod, proč otročit za jízdy autu o sedmě ani nemluvě...................that´s all
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 234
- Registrován: ned 05.02.2006 01:00
- Bydliště: Vsetin-cz Padova-it
vlhko píše:5 sedmicek 740 s manualem na tipcars..ty woe a ji shanel pul roku,,,:-)
jo a kdyz jedu v 7ce tak nejim housku se salamem,,,jako clovek zastavim nekde na jidlo a jako clovek se najim


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2225
- Registrován: pon 14.04.2003 00:00
- Bydliště: Bedřichov
- Kontaktovat uživatele:
vlhko píše:5 sedmicek 740 s manualem na tipcars..ty woe a ji shanel pul roku,,,:-)
jo a kdyz jedu v 7ce tak nejim housku se salamem,,,jako clovek zastavim nekde na jidlo a jako clovek se najim
a tak jo, jedna je 728i, tak "jen 4", ale nejsou jediný v republice.
to bud rád, že se můžeš vždycky v klidu odpoledne nabaštit. Já si někdy sotva stihnu koupit sendvič od Krokodýla na pumpě, kterej cestou ve spěchu nabouchám. Někdy ani to ne.
Každej má co mu vyhovuje, někomu klacek, někomu o pedál a starost míň, ale ty argumenty, proč je automat na hovno prostě neberu, oki?

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 234
- Registrován: ned 05.02.2006 01:00
- Bydliště: Vsetin-cz Padova-it
,, to neřeš většinou ten člověk s tím autem musí ujet par set km ,,a pak říká že ten automat neni tak špatnýBaxon píše:vlhko píše:5 sedmicek 740 s manualem na tipcars..ty woe a ji shanel pul roku,,,:-)
jo a kdyz jedu v 7ce tak nejim housku se salamem,,,jako clovek zastavim nekde na jidlo a jako clovek se najim
a tak jo, jedna je 728i, tak "jen 4", ale nejsou jediný v republice.
to bud rád, že se můžeš vždycky v klidu odpoledne nabaštit. Já si někdy sotva stihnu koupit sendvič od Krokodýla na pumpě, kterej cestou ve spěchu nabouchám. Někdy ani to ne.
Každej má co mu vyhovuje, někomu klacek, někomu o pedál a starost míň, ale ty argumenty, proč je automat na hovno prostě neberu, oki?

