Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Dotaz na E 38 735

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Odpovědět
Zpráva
Autor
lokomotiva
Registrovaný
Příspěvky: 6
Registrován: pát 16.03.2007 01:00

#1 Příspěvek od lokomotiva »

Ahoj, můžu koupit e38 s motorem 3,5 v automatu, má to najeto cca 230 tis.km, je to rok 96, na fotkách vypadá super, nenašel jsem na tomhle fóru žádnou diskuzi o 735 tohohle typu, tak jestli máte někdo nějakou zkušenost ( spotřeba, nejčastější závady, apod. ) tak dejte vědět. Dík
vlhko
Registrovaný
Příspěvky: 55
Registrován: čtv 08.03.2007 01:00

#2 Příspěvek od vlhko »

klidne do toho jdi,,,co chces vedet?? a neces radsi moji 740 v manualu 6 kvalt v top stavu se 130 tkm?? jede to lip a zere to min :-) ruceni a ND stejne,,,
lokomotiva
Registrovaný
Příspěvky: 6
Registrován: pát 16.03.2007 01:00

#3 Příspěvek od lokomotiva »

vlhko píše:klidne do toho jdi,,,co chces vedet?? a neces radsi moji 740 v manualu 6 kvalt v top stavu se 130 tkm?? jede to lip a zere to min :-) ruceni a ND stejne,,,


dík za nabídku, ale chci automat. jen mě zajímalo jestli ta 3.5l není nějak zvlášť poruchová nebo tak něco, z absence debaty o tomhle modelu na fóru mám pocit že jít tady nikdo nemá
vlhko
Registrovaný
Příspěvky: 55
Registrován: čtv 08.03.2007 01:00

#4 Příspěvek od vlhko »

v poho,,ja nejsem odbornik ale mam kamarada kterej delal v bmw 6 let mechanika elektroniku, tvrdi ze jak motor 3,5 tak 4,4 prakticky bezporucha pri slusnem zachazeni a e38 jako celek je na tom celkove prej taky dobre. se s kvalitou snazily vic nez u 3,5 rady..jsou to jiz dnes preci jen starsi auta tak se z hlediska stari muze podelat cokoliv, ale taky za ni das +- 200 tis a mas super auto za 8% procent jeho ceny.
jinak z meho pohledu je 735 v automatu slaba, preci jen to z 0-100 za 6,6 jako ta moje potvora neudela :-) ale na pohodovou rychlou jizdu to je mooc fajn vec..
Greg
Registrovaný
Příspěvky: 941
Registrován: pon 11.04.2005 00:00
Bydliště: Troubky - Prerov/Olomouc
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od Greg »

vseobecne benzinove osmivalce v e38 jsou skoro nesmrtelne motory... je vemi mala pravdepodobnost ze predchozi majitel s tim jezdil drifty, sprinty nebo neco podobneho aby motor zhuntoval. navic motor je i pomerne jednoduchy a prakticky se tam toho nema moc co pokazit... stejne tak druhy 3.0, 3.5, 4.0 a 4.4 koupis na vrakaci enbo pres inzerat za pakatel (jiz od 10tisic)... po motorove strance bych se moc nebal, horsi to je s ostatnim, auto je celkem tezke takze celkove trpi podvozek, a je tam toho na pripadnou vimenu i vice nez ptreba v trojce, takze logicky drazsi opravy. dale pak je sedma logicky hodne prospikovana elektronikou, ktera uz ma rpes deset let a tak logicky se obcas nejaky modul kousne... vetsinou to provozu nebrani ale obtezuje to. a heldani a odstranvoani takoveto zavady uz leze taky do penezenky... ale je to sedma, takze by se to dalo cekat :) celkove si myslim ze je e38 hodne spolehlive auto a jen od nej nesmis cekat zavodni karu... je to parnik na delsi trasy :)

ja nedam na sedmu dopustit, jsem rad ze ji mam a dalsi auto bude zase sedma:)
lokomotiva
Registrovaný
Příspěvky: 6
Registrován: pát 16.03.2007 01:00

#6 Příspěvek od lokomotiva »

takhle nějak jsem si to představoval, měl jsem už celkem hodně aut od malejch po velký limuzíny, jako poslední teď mám Toyotu Celiku rok 2002, auto je to hezký, ale strašnej drncák, ještě to má sníženej podvozek oproti sériovce, takže když jsem s tím přijel do Prahy tak jsem si na prvních kostkách málem vyrazil zuby a vodrazil ledviny. S láskou jsem vzpomínal ta Toyotu Camry 3.0 V6 r.v. 98, super auto naprosto neporuchový a výkonnýa hlavně v automatu, pak to byla Audi A6 2.4 V6 s tiptronikem, r.v. 99, taky dobrý, nakonec ta Celica, je to pěkný, ale na dálky dost nepohodlný. Ta sedma co můžu koupit je v plný výbavě i s navi a TV a hlavně po prvním majiteli v Německu se serviskou a za cca 120 tisíc, což se mi zdá fajn, teda pokud bude vše jak má být. Jen by mě zajímala spotřeba, jezdím normálně, je mi jasný že to není auto na závodění, ale na to mám motorku, jde mi spíš o pohodlnou rychlou jízdu po dálnici a automat po Praze.
Greg
Registrovaný
Příspěvky: 941
Registrován: pon 11.04.2005 00:00
Bydliště: Troubky - Prerov/Olomouc
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Greg »

lokomotiva píše:takhle nějak jsem si to představoval, měl jsem už celkem hodně aut od malejch po velký limuzíny, jako poslední teď mám Toyotu Celiku rok 2002, auto je to hezký, ale strašnej drncák, ještě to má sníženej podvozek oproti sériovce, takže když jsem s tím přijel do Prahy tak jsem si na prvních kostkách málem vyrazil zuby a vodrazil ledviny. S láskou jsem vzpomínal ta Toyotu Camry 3.0 V6 r.v. 98, super auto naprosto neporuchový a výkonnýa hlavně v automatu, pak to byla Audi A6 2.4 V6 s tiptronikem, r.v. 99, taky dobrý, nakonec ta Celica, je to pěkný, ale na dálky dost nepohodlný. Ta sedma co můžu koupit je v plný výbavě i s navi a TV a hlavně po prvním majiteli v Německu se serviskou a za cca 120 tisíc, což se mi zdá fajn, teda pokud bude vše jak má být. Jen by mě zajímala spotřeba, jezdím normálně, je mi jasný že to není auto na závodění, ale na to mám motorku, jde mi spíš o pohodlnou rychlou jízdu po dálnici a automat po Praze.


celkem jsem se zajimal o spotrebu jinych motorizaci a neco mam ze sve zkusenosti. tak po praze na ten automat pocitej kolem mezi 15-18... mimo to jde i na 10-11... dalnice zalezi jak jezdis rychle... pokud do 130kmh, tak pocitej kolem 10, pokud do 180kmh tak pocitej kolem 13 a pokud jeste vic, tak jeste vic :)
vlhko
Registrovaný
Příspěvky: 55
Registrován: čtv 08.03.2007 01:00

#8 Příspěvek od vlhko »

za tu cenu bych nevahal..jakej je to rok?? jinak ber to tak ze za vsecko se plati.. tady si proste clovek priplati za to ze cestuje prvni tridou a navic kdyz to do tebe negdo jinej s osobakem nedejboze napali,tak otevres dvere a z toho auta vylezes tak max otresen, misto toho abys byl celej zivot na vozejku jako kdyby se ti to stalo v nejakym malym levnejsim autiku :-) jestli je dobra tak ji vem a ozkousej v nejhorsim prodas, i kdyz tady v CR se 38ma prodava dost tezko,,,lidi maji desny predsudky,,
vlhko
Registrovaný
Příspěvky: 55
Registrován: čtv 08.03.2007 01:00

#9 Příspěvek od vlhko »

taky me zaujalo ze je docela vejkej rozdilv cenach 735 vs. 740, 735 se da sehnat v tom samem roku a vybave min o 1500E mene.
Baxon
Registrovaný
Příspěvky: 2225
Registrován: pon 14.04.2003 00:00
Bydliště: Bedřichov
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od Baxon »

vlhko píše:taky me zaujalo ze je docela vejkej rozdilv cenach 735 vs. 740, 735 se da sehnat v tom samem roku a vybave min o 1500E mene.

protože 735 jede jako 3.0 a žere jako 4.0, ale jinak je e38 skvělej kočár
vlhko
Registrovaný
Příspěvky: 55
Registrován: čtv 08.03.2007 01:00

#11 Příspěvek od vlhko »

mám ten samej názor, spotřeba stejná, ale těch 50 koníků tam prostě chybí...kdo chce jezdit levneji koupi 728 a kdo chce V8 tak skočí do 740
lokomotiva
Registrovaný
Příspěvky: 6
Registrován: pát 16.03.2007 01:00

#12 Příspěvek od lokomotiva »

To je určitě všechno pravda, mě by asi stačila i ta 728, ale za tyhle peníze mám teď konkrétní nabídku na tuhle 735. Spíš se mi líbí to, že do provozu šla v prosinci 96, je v max. výbavě včetně xenonů, tv a navi, je v kůži, má zadní lampy z modelu 99, vpředu bílý blinkry, je stříbrná bez škrábanců na alu 18´´ docela by mě lákalo udělat facelift i toho předku, což jak jsem zjistil obnáší kromě jiných světel a masky i jinou kapotu, ledvinky i blatníky...
vlhko
Registrovaný
Příspěvky: 55
Registrován: čtv 08.03.2007 01:00

#13 Příspěvek od vlhko »

asi stacila,,je fakt ze ten vykon pouzijes malokde,,,zase je prijemne z etam v 60ti das 6ku a ono to toci 1000 otacek,,,
gogoho
Registrovaný
Příspěvky: 395
Registrován: stř 22.03.2006 01:00

#14 Příspěvek od gogoho »

Ja e38 735 mám tak ti o tom můžu něco říct.......Věci co na tom odcházeji a odešli i mému kámošovi co má 740 4.4 v8....Byl to chladič, silentbloky ramen, olejová vana která je plechová a často na ní odejde závit.....Pak těsnění íka ventilů........A zadní ramena..........+ taky hodně trpí tyč řízení a převodka řízení........Tyto díly odešli jak mě tak kámošovi na 740 tak můžu říct, že jsou to časté závady.........Pak na v8 sem tam odejde membrána která nasává vzduch a zapalovací cívky.........A tyto závady čekaji skoro každého asi po 200tkm..........Všechno to stojí hooooooodně peněz a tak je lepší si promyslet jestli to vůbec koupit.....Protože tohle auto se pořídí skoro zadarmo, ale horší je si ho udržet.........Spotřeba od 8 do 13 litrů............průměr mám 10.....Tak hodně šštěstí při výběru........Jinak je to super kára......A podle mého názoru 740 a 735 neni tak velkej rozdíl...Jel jsem za kámošem, kterej má 740 s mojí 735 na dálnici Brno ______Bratislava a jeli jsme oba naplno a pořád jsem se za nim v pohodě držel.........Je to skoro stejný......A ten manuál by v 740 nemusel bejt špatnej já mám automat śteptronic a někdy mi manual chybí.........Tak hodně štěstí
lokomotiva
Registrovaný
Příspěvky: 6
Registrován: pát 16.03.2007 01:00

#15 Příspěvek od lokomotiva »

Tak už mi ho bohužel prodali, škoda. Díky všem za info, budu hledat dál.
Odpovědět