mě stačilo vidět když sem sindaval naraznik jak je v tom plastu ta skoro "traverza" myslim že to při takovymhle ťukanci musí bejt pro dost "podaut" katastrofální potkat se s e32
Jeeeee, presne to sa mi stalo na 750i, na cervenej zozadu domna narazil borec (neubrzdil to), na mojom aute len skrabanec, on cakal na odtahovku do servisu (rozbity chladic, vytecena voda, atd.)...
Tohle je uplne normalni a dokaze to i obycejna Felicie. Zadek auta je pevnejsi nez predek, pri podobnem narazu vzdy ten co to napali zezadu dopadne vyrazne hure nez ten kdo to koupi.
Atila píše:Tohle je uplne normalni a dokaze to i obycejna Felicie. Zadek auta je pevnejsi nez predek, pri podobnem narazu vzdy ten co to napali zezadu dopadne vyrazne hure nez ten kdo to koupi.
presne tak. ne ze si ted budete myslet, ze budete prerazet stromy.. nalet e32kou zezadu do e36 by vypadal podobne..
Atila píše:Tohle je uplne normalni a dokaze to i obycejna Felicie. Zadek auta je pevnejsi nez predek, pri podobnem narazu vzdy ten co to napali zezadu dopadne vyrazne hure nez ten kdo to koupi.
presne tak. ne ze si ted budete myslet, ze budete prerazet stromy.. nalet e32kou zezadu do e36 by vypadal podobne..
to tezko prave ze predni traverza ja ulozena na dvou tlumicich a ty toho dost poberou ... moje auto je "tukle" na predek asi ve 40 do boku druheho auta kde bylo ulomene kolo a na mojem je naraznik netknuty akorat je trocho pohla kapota a praskla maska
T613 píše:to tezko prave ze predni traverza ja ulozena na dvou tlumicich a ty toho dost poberou ... moje auto je "tukle" na predek asi ve 40 do boku druheho auta kde bylo ulomene kolo a na mojem je naraznik netknuty akorat je trocho pohla kapota a praskla maska
T613 píše:to tezko prave ze predni traverza ja ulozena na dvou tlumicich a ty toho dost poberou ... moje auto je "tukle" na predek asi ve 40 do boku druheho auta kde bylo ulomene kolo a na mojem je naraznik netknuty akorat je trocho pohla kapota a praskla maska
to ma i e34
Asi jo páč když do mě najela ženská s FUCUSEM pyco, tak jí upad celej spoiler a měla vysipaný světla já jen škrábanec.
Do me zhruba pred mesicem napalil zezadu ozralej idiot s corsou rv. 2003. On jel zhruba 100km/h ja cca. 30-40km/h - bylo to v obci a brzdil jsem kvuli autu prede mnou. Na sedme se vicemene nic nestalo - jen zarazeny naraznik o cca 1,5cm a o cca 2cm vyhnuta koule z osy a o cca. 2-3cm zadni pricka. Corsa - chladice, kapota,celni okno, svetla, utrzeny cely naraznik, cela naprava s motorem zarazena o nejakych 15cm. A po narazu zustala otocena o 90°.
ono nekdy vypadá ze má auto jenom skrábanec a není to tak. manzelka narazila s novou fiestou do zadku kia shuma - manzelka na sluzebáku ve 20km hod odrená kapota, upadlá spz a naprasklá mrízka a kia? zvenku nebylo videt nic jiného nez odrený nárazník. po dalsim prozkoumání podlaha jako harmonika a po otevrení zadních dverí jiz nesly zavrít.. takze hurá na stolici..
tyhle tlumice narazu vymysleli kluci tusim ´72 u toho prototypu a la M1... bohuzel pri vetsim narazu se zdeformujou jak nic (navic maji tendenci se "zvrhnout"), proto se pouzivaji u novejsich rad (e60 a nahoru) alu šroubovane deformacni cleny-drzaky narazniku (podobne jako ma treba ta A8 )... porad je to ale jinde, nez nektera japonska auta, kde drzak narazniku slouzi spis jako "operka proti prohnuti plastu pri kontaktu s naporem vzduchu a mensiho hmyzu"... naproti tomu napr Saab 9000 mel duralovou asi 8mm silnou profilovanou traverzu, vyplnenou tuhou penou, pevnosti bych tipnul 2 slepenych pražců