Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
včechny el. okna jen na dotek
viz. návod.
sundá se středová konzola od ručky dozadu, tam tudy vede kabeláž ke knoflíkum ovládání oken, kabeláž se přeruší a vloží se tam ten tištěný spoj od němčoura a to je vše, simuluje to stisk a držení tlačítka nebo tlačítek a tak mohou zárověň jet třeba všechny okna bez nutnosti držet tlačítka což normálně nejde, max jde okno řidiče a šíbr ale to jen do chvíle než se dotkneš tlačítka jakéhokoliv okna.
sundá se středová konzola od ručky dozadu, tam tudy vede kabeláž ke knoflíkum ovládání oken, kabeláž se přeruší a vloží se tam ten tištěný spoj od němčoura a to je vše, simuluje to stisk a držení tlačítka nebo tlačítek a tak mohou zárověň jet třeba všechny okna bez nutnosti držet tlačítka což normálně nejde, max jde okno řidiče a šíbr ale to jen do chvíle než se dotkneš tlačítka jakéhokoliv okna.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 193
- Registrován: stř 19.10.2005 00:00
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Taky bych měl zájem, tedy pokud to funguje jak má. Rád bych, aby to bylo schopné stáhnout všechna okna, ale pokud vím, tak E34 ti žádným způsoběm neumožní stahovat víc jak 2 okna současně, protože to je moc velký proudový odběr. Taky by bylo fajn, kdyby to šlo i na zadních dveřích a třeba aby to umělo okna zavřít i společně s centrálem.
bude to fungovat pouze na ty tlačítka vpředu, vzadu se budou muset držet. Pokud ti e34 nevytáhne či nestáhne všechny okna najednou když držíš tlačítka tak ti tento obvod nepomůže, otázkou je zda někdy budeš muset všechny okna ovládat najednou. Co se týče spolupráce s centrálem, tak tohle na centrál nijak nereaguje, samozřejmě by to šlo pomocí relé zařídit. e34 nemá standartně při double lock zavření oken a šíbru?
to zařízení je pro 4 okna, simuluje stisk a držení těch 4 tlačítek na středové konzoli, ale logicky pokud tvoje e34 má problém stahovat či vytahovat všechna okna naráz (nevidím důvod) tak ti zkrátka tohle nepomůže. Cena 30 Euro není ještě dojednaná ,snad bych to dokázak na ni stáhnout (což už je pro něj dost nízká cena) ale psát mu bude až nás bude alespoň 10.
Jablotron možná dodává automatiku stahování, ale problém je v tom že stahování oken u bmw je řešeno přes karbici s relátky jehož logiku nechápu. kdyby tlačítka ovládaly motory jako v jiných autech tak není problém tam dodat automatiku dojezdu od jablotronu, takhle to je dost složitý.
Komfort blinker bude dle mého soudu to co má např. E60 tj že se jen dotkneš blinkru (páčka bez aretace) a on 3x blikne, nebo páčku podržíš a bliká stále dokud ho nevypneš ty nebo volant.
Jablotron možná dodává automatiku stahování, ale problém je v tom že stahování oken u bmw je řešeno přes karbici s relátky jehož logiku nechápu. kdyby tlačítka ovládaly motory jako v jiných autech tak není problém tam dodat automatiku dojezdu od jablotronu, takhle to je dost složitý.
Komfort blinker bude dle mého soudu to co má např. E60 tj že se jen dotkneš blinkru (páčka bez aretace) a on 3x blikne, nebo páčku podržíš a bliká stále dokud ho nevypneš ty nebo volant.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 193
- Registrován: stř 19.10.2005 00:00
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
I tak je to docela super. U řidiče mě to funguje docela dobře, ale když třeba někde zabloudím, potřeboval bych to u spolujezdce mít rychle dole a zeptat se chodce.
Jak s tím originálem na místě řidiče, nepokope se to?
Pokud vím, tak Jablotron v tom měl něco jako proudovou bezpečnostní pojistku, když je to taky přes relé, tak to asi nepůjde a bude to dětem stříhat prsty? No jo, holt se musí dávat bacha, alespoň to v zimě je schopný utrhnout led...
Jak s tím originálem na místě řidiče, nepokope se to?
Pokud vím, tak Jablotron v tom měl něco jako proudovou bezpečnostní pojistku, když je to taky přes relé, tak to asi nepůjde a bude to dětem stříhat prsty? No jo, holt se musí dávat bacha, alespoň to v zimě je schopný utrhnout led...
funguje to prostě jako kdyby ti ten nebo ty knoflíky někdo držel určitý čas stlačený nic jinýho v tom nehledej. To jestli to bude chodit s aut. dojezdem co je origo - máš možnost vyzkoušet tak že to tlačítko prostě budeš držet. BMW jistě má dělanou proudovou ochranu které při zavření okna či nějakého předmětu v něm okno při zvýšení průtoku proudu motorem zastaví, to bude chodit stále, jinak by shořely motory.
S rychlostí stahování to taky nemá co dělat, prostě nebude to rychlejší než když to tlačítko držíš normálně.
S rychlostí stahování to taky nemá co dělat, prostě nebude to rychlejší než když to tlačítko držíš normálně.
Popřemejšlej tedy o tom, mělo by to pracovat s touto logikou:
Stisk tlačítka směr dolů- okno se rozjede dolů buď až dokonce nebo do dalšího stisku tlačítka směr dolů. Pokud se v době pohybu okna dolů stiskne tlačítko nahoru musí okno změnit směr na nahoru a opět znovu stisknutí směru nahoru okno zastaví a stisknutí dolů změní směr na dolů. Bylo by dobré i zachovat ovládání tak že pokud se tlačítko drží nějakou dobu bude fungovat jako klasické tlačítko a při uvolnění se okno zastaví, ale to není až tak důležitý.
Stisk tlačítka směr dolů- okno se rozjede dolů buď až dokonce nebo do dalšího stisku tlačítka směr dolů. Pokud se v době pohybu okna dolů stiskne tlačítko nahoru musí okno změnit směr na nahoru a opět znovu stisknutí směru nahoru okno zastaví a stisknutí dolů změní směr na dolů. Bylo by dobré i zachovat ovládání tak že pokud se tlačítko drží nějakou dobu bude fungovat jako klasické tlačítko a při uvolnění se okno zastaví, ale to není až tak důležitý.