Prozkoumejte výhody členství v jediném oficiálním českém BMW Auto klubu ZDE a rozšiřte naše řady - info ZDE a jsme také na Facebooku a Instagramu
Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
intmen
Registrovaný
Příspěvky: 46 Registrován: pon 22.01.2007 01:00
#1
Příspěvek
od intmen » sob 03.02.2007 19:21
mně cvrdlika pořad a hlavně když se zahřeje,ale u mně to chce seřidit ventily a taky to bude ti že ma najeto 440000tis.km
Fugo
Registrovaný
Příspěvky: 1751 Registrován: sob 22.02.2003 01:00
Bydliště: ZX-10R
#2
Příspěvek
od Fugo » sob 03.02.2007 20:15
M70 má hydroštely
intmen
Registrovaný
Příspěvky: 46 Registrován: pon 22.01.2007 01:00
#3
Příspěvek
od intmen » ned 04.02.2007 11:06
pětilitr je m70?ja mam m30,tam se nastavuji......neviš nahodou ty hodnoty?diky
Fugo
Registrovaný
Příspěvky: 1751 Registrován: sob 22.02.2003 01:00
Bydliště: ZX-10R
#4
Příspěvek
od Fugo » ned 04.02.2007 11:13
ano 5.0l je M70, 3.0 a 3.5 R6 je M30, vůle ventilů dle Bentley za studena 0.30mm a za tepla 0.35mm
Boriss23
Registrovaný
Příspěvky: 918 Registrován: sob 10.02.2007 01:00
Klubové ID: 1151
#5
Příspěvek
od Boriss23 » pon 12.02.2007 00:16
Myslim ze po 440tis uz to nemusi byt jen ventily.Dost casto odchazeji na Bmw olejove cerpadla.Muze mit spatny tlak a motor se ti nemaze jak ma.Nejdriv zacnou ventily,pak saly,a pri nejhorsim klika.Nerikam to ze bych te strasil ale nespolehej jen na to ze to jsou ventily.Duveruj ale proveruj