Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
zasekává se pumpa
Mám e32 750iA a někdy se mi odpojí jedna půlka motoru je to způsobené benzínovou pumpou,která z ničeho nic přetane jít-nastartuju u baráku ok,zastavím u benzínky a už jede jen jedna a znovu se nechytí,musím zastavit motor a znovu a z ničeho nic se chytne,napětí je ok.Dá se pumpa nějak rozebrat a vyčistit nebo musím koupit novou??Díky za názory
rozebrat se normálně nedá, dej jinou, nebo než ji seženeš spoj obě konzole tak aby ti běželi na jednu pumpu, dost často pumpy odchází při nedostatku benzinu v nádrži a jízdě na lpg, protože pumpa se benzinem "maže" a chladí, takže kdybych měl auto na lpg tak bych stejně jezdil alespoň s 20L v nádrži.
Dneska jsem vyčistil kontakty relátka na pumpy a zatím šlape,ale jezdím s 10-15litry v nádrži a to je asi málo........Fugo píše:rozebrat se normálně nedá, dej jinou, nebo než ji seženeš spoj obě konzole tak aby ti běželi na jednu pumpu, dost často pumpy odchází při nedostatku benzinu v nádrži a jízdě na lpg, protože pumpa se benzinem "maže" a chladí, takže kdybych měl auto na lpg tak bych stejně jezdil alespoň s 20L v nádrži.
Pumpy jsou venku a jedou,na konektoru k pumpám je na pumpě1 pin 4+5 po otocení klíčku 12V, v neotocenem stavu 0V,ale na pumpě2 pin 4+6 je v otočeném klíčku 12V jen 1sekundu a pak je tam 3,3V a v neotočeném stavu klíčku je tam malá napětí 0,08V.Co dál dělat????????Díky za rady..........Fugo píše:rozebrat se normálně nedá, dej jinou, nebo než ji seženeš spoj obě konzole tak aby ti běželi na jednu pumpu, dost často pumpy odchází při nedostatku benzinu v nádrži a jízdě na lpg, protože pumpa se benzinem "maže" a chladí, takže kdybych měl auto na lpg tak bych stejně jezdil alespoň s 20L v nádrži.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 267
- Registrován: čtv 14.10.2004 00:00
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Ty černé relé jsou na počítače, relátka na pumpy jsou klasická spínací ( "čtyřpinová" ) a jsou v první řadě od předku auta.danulah píše:Relátka jsou černá 7dni pinová,přehodil sem je ale pořád stejné a rozebrat nejdou jsou zaliitá.....Fugo píše:relátka co spínají pumpy jsou vpředu vpravo v krabičce u nádobky ostřikovačů (jsou tam 2xrele pumpa, 2xrele ECU a někdy relé vyhřivání lambda) obrázky posílám mejlem.
ne ne v některých modelech jsou 7mi pinová a v některých 4pinová a jsou obě varianty černé.......hoboj píše:Ty černé relé jsou na počítače, relátka na pumpy jsou klasická spínací ( "čtyřpinová" ) a jsou v první řadě od předku auta.danulah píše:Relátka jsou černá 7dni pinová,přehodil sem je ale pořád stejné a rozebrat nejdou jsou zaliitá.....Fugo píše:relátka co spínají pumpy jsou vpředu vpravo v krabičce u nádobky ostřikovačů (jsou tam 2xrele pumpa, 2xrele ECU a někdy relé vyhřivání lambda) obrázky posílám mejlem.
pokud jsou BOSCH tak na http://www.bosch.cz v sekci on-line nebo tak nějak se to dá dohledat dle bosch čísla, a nebo se zeptat v jejich on-line poradenství.
Takže mi napsali z bosche,a rozdíl je hlavně v maximálním tlaku origo 750i má 300kPa a pumpa ze 520i má 350kPa,tím pádem je i jiná rychlost průtoku 102l/h ze 520i proti 95l/h ze 750i,bude to mít vliv na motor či spotřebu......?????Fugo píše:pokud jsou BOSCH tak na http://www.bosch.cz v sekci on-line nebo tak nějak se to dá dohledat dle bosch čísla, a nebo se zeptat v jejich on-line poradenství.

Tak to je fajn,ještě jetu jeden údaj PLV v jednotkách kPA,což nevím co to je,min je u obou stejné 850 a max je 450 z 520i a 600 ze 750i,ale to bude asi jedno hlavně že to jede.!!!!!Fugo píše:dle mě je to fuk, důležitý je že ta pumpa nedává méně paliva to by se mohlo stát že při max výkonu by bylo málo ale to jen teoreticky. Tlak paliva ti reguluje regulátor tlaku benzinu takže na konzoli bude tlak stejnej.