Zajímalo by mne u E32 pokud možno s hydraulickým posilovačem brzd, když usednete do auta, nastartujete a sešlápnete brzdový pedál a stále na něj působíte silou kam až vám umožní jít, u mého auto už asi 2 roky když sednu do auta, nastartuju atd, a tlačím stále na brzdový pedál tak klade odpor a pomaličku ho stlačím až na doraz tj. na podlahu. Zajímalo by mne tedy jestli je to u vás stejné nebo vám pedál nejde až na zem případně kolik cm je od podlahy. Ještě dodám že auto brzdí normálně, nevím jak by se ale chovala kdybych potřeboval zabrzdit ve větší rychlosti. Děkuji
Pedal se urcite musi pri trvalem seslapnuti zastavit. Tohle co popisujes ukazuje na netesnost v brzdovem okruhu (musela by se ztracet kapalina a nekde pod autem se delat louze) a nebo prepousti hlavni valec a kapalina neubejva. Pedal mirne klesne kdyz na nem stojis jenom po nastartovani.
Pokud pri jizde brzdis kratce a pedal neklesne az na podlahu, tak je vse ok a brzdny ucinek je stejny. Kdyz ti klesne na doraz musis parkrat seslapnout a zase je to ok. Takze na dojeti je to v pohode. V kazdym pripade rychle opravit.
Taky mám podezření na hlavní brzdovej válec, kapalina nikde neteče, ale jak jsem psal tahle situace trvá cca 2roky, brzdovka měněna pravidelně 1x ročně (DOT4) tzn. není to zavvzdušněno našlapání nepomáhá, ale jak jsem psal je to 2 roky a neměl jsem nikdy problém s brzděním jen je to takovej blbej pocit když přesednu z jinýho auta do bmw a hraju si s tím pedálem, jdu měnit ten válec.
Me pedal seslapnout jde jen kousek a pak uz dal nejde. Proste normalne. Na podlahu seslapnout rozhodne jit nema. Asi ti tam neco uchcává... Rozhodne bych to byt tebou, u automatu je to fakt problem...
tak teď fakt nevím, mě to taky bzdí dost při normální jízdě , nevím ale co když někdy budu potřebovat zabrzdit třeba ze 200km/h na 0, to už bude chvilku trvat a jak budu šlapat na ten pedál a ten pujde pomalu dolů budu asi dost nervozní, jak píše DC aby začlo fungovat ABS není problém to auto flekuje hned.
buď sme s Fugem takový maséři, anebo to máme totál špatně, každopádně byl sem s autem i na okruhu a tam brzdy taky fungovaly na 1 i při drsnějším brzdění
rád bych si to teda zkusil v nějakym jinym autě
Sběratel, pořadatel a předseda zdejšího sdružení - kontakt do sz v případě potřeby, dík
Hlavní brzdovej válec není problém vyměnit a budu vědět hned, problém je v tom že nejdou povolit ty trubičky co do toho válce jdou, i když má ty spec. klíče na tyhle matky tak jsem s nima nehnul a obě se žvejkly, takže když budu měnit válec tak musím vyměnit trubičky až do ABS, všechno mám nakoupený, jen jsem to nechtěl dělat zbytečně.
Ještě když popíšu podrobně to "padání" toho pedálu, šlápnu na něj a jde naprosto normálně, pak stuhne a drží ale jak na něj tlačím tak velmi pomalu jde až na podlahu
Nechcem sa vam miesat do debaty , ale myslim ze Fugo ma 750i a ten ma hydraulicky posilovac brzd, vy ostatny (750i) mate klasicky podtlakovy, cize to moze byt drobatko rozdiel v tom pedale
Myslím že to kluci vědí, všechny E32 750 jsou s hydraulikou, 730/735 některé mají hydrauliku a některé podtlak (novější), 740 má podtlak. E24 co má DC má taky hydrauliku.
včera vyměněn hlavní brzdový válec, nataženy nové trubky až do ABS, dnes komplet odvzdušněno, a je to stále stejný, dnes byl u mě hoboj zkoušel jsem to na jeho 7er a je to stejný jak u mě, takže to tak má být.