Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
e32 V8 prevodovka - do predu velmi pomaly - getriebprogramm
ahoj,
mam problem s prevodovkou, zacnem od zaciatku
vecer som prisiel domov normalne zaparkoval, vsetko OK
auto tyzden stalo, tak ze ho idem prebehnut, idem startovat a vyhodi hlasku "Getriebprogramm" a hned zhasnu aj ukazovatele prevodovky /myslim ci je tam D, R atd a S, E, M/
na spiatocke to ide normalne ale do predu sa mu moc nechce, tak ako tu niekde pisal tommano, rychlost tak do 20km/h, ale viac som ani neskusal
nieco som nasiel aj tu http://www.7-forum.com/forum/showthread ... bprogramm+
ale moja nemcina je taka slabsia, tak by som chcel niekoho poprosit keby mi to zhrnul co tam poriesili, ale myslim ze ten posledny prispevok:
"Es ist die traurige Geschichte !
Wandlerkupplung defekt, Magnetventile defekt (was immer das sein mag)
Also neues Getriebe her. (hab ich auch schon)"
neznaci nic dobre
mam problem s prevodovkou, zacnem od zaciatku
vecer som prisiel domov normalne zaparkoval, vsetko OK
auto tyzden stalo, tak ze ho idem prebehnut, idem startovat a vyhodi hlasku "Getriebprogramm" a hned zhasnu aj ukazovatele prevodovky /myslim ci je tam D, R atd a S, E, M/
na spiatocke to ide normalne ale do predu sa mu moc nechce, tak ako tu niekde pisal tommano, rychlost tak do 20km/h, ale viac som ani neskusal
nieco som nasiel aj tu http://www.7-forum.com/forum/showthread ... bprogramm+
ale moja nemcina je taka slabsia, tak by som chcel niekoho poprosit keby mi to zhrnul co tam poriesili, ale myslim ze ten posledny prispevok:
"Es ist die traurige Geschichte !
Wandlerkupplung defekt, Magnetventile defekt (was immer das sein mag)
Also neues Getriebe her. (hab ich auch schon)"
neznaci nic dobre
wandler defekt je špatný měnič momentu - bábovka
magnetventile defekt je chyba elmgn ventilů které vlastně řadí ty rychlosti.
já osobně bych nejdříve zkontroloval elektroniku, takže pod voličem rychlostí bude takovej přepínač ve tvaru půl měsíce - vyčistit prostříkat nějakým kontaktolem, to samý konektory jak na ten spínač tak do spínače S/E/M nebo co tam máš (volič režimu), kontrola a vyčištění konektoru na převodovce, a to samý na řídící jednotce automatu.
magnetventile defekt je chyba elmgn ventilů které vlastně řadí ty rychlosti.
já osobně bych nejdříve zkontroloval elektroniku, takže pod voličem rychlostí bude takovej přepínač ve tvaru půl měsíce - vyčistit prostříkat nějakým kontaktolem, to samý konektory jak na ten spínač tak do spínače S/E/M nebo co tam máš (volič režimu), kontrola a vyčištění konektoru na převodovce, a to samý na řídící jednotce automatu.
"Getriebprogramm" - tato hlaska znamena, ze prevodovka nema kontakt s RJ. Tym padom sa prevodovka prepne do "nudzoveho" rezimu, pri "D" je tam stale zaradena trojka. Cize vlastne rozbiehas sa na 3. stupni, preto sa ti zda ze to ide pomaly. Samozrejme mas tym padom aj vacsiu spotrebu. Ja som takto jazdil vyse polroka na 750i e32
Takze chybu hladaj v elektronike, niekde v kontaktoch.

tak som navstivil servis BMW na diagnostiku, vysledok:
"31 Magnetventil 4
(Pin 31 am SG)
Fehler wurde als 1. Fehler erfasst.
Unetrbrechung oder Kurzschluss nach B-"
mam aj cisla ventilov
24 34 1421 347
24 34 1421 205
link: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=15&hl=35
ceny na bmw celkom smiesne jeden 1940 a druhy 1720 SK, len mi nevedeli povedat konkretne ktory je zly
neviete presne kde v prevodovke mam tie ventily hladat?
dik vsetkym za pomoc, dufam ze uz to coskoro doriesim
"31 Magnetventil 4
(Pin 31 am SG)
Fehler wurde als 1. Fehler erfasst.
Unetrbrechung oder Kurzschluss nach B-"
mam aj cisla ventilov
24 34 1421 347
24 34 1421 205
link: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=15&hl=35
ceny na bmw celkom smiesne jeden 1940 a druhy 1720 SK, len mi nevedeli povedat konkretne ktory je zly
neviete presne kde v prevodovke mam tie ventily hladat?
dik vsetkym za pomoc, dufam ze uz to coskoro doriesim
Ak das dole vanu, tak tam vidis ventily, idu znich kable.
http://ow.no/images/stories/files/valvebody.pdf
Velmi uzitocne info o automatoch a elektrike vobec:
http://www.e38.org/electran1.pdf
http://www.e38.org/electran2.pdf
http://www.europeantransmissions.com/Bu ... echlib.htm
http://ow.no/images/stories/files/valvebody.pdf
Velmi uzitocne info o automatoch a elektrike vobec:
http://www.e38.org/electran1.pdf
http://www.e38.org/electran2.pdf
http://www.europeantransmissions.com/Bu ... echlib.htm
no tak som to rozobral,
zhodil vanu, odmontoval filter, ale kedze som nevedel ako je prichuteny ten 3-dielny odliatok, tak som ho komplet rozobral - nebol asi dobry napad, su tam 2 pruzinky, 2 plastove gulicky a par podloziek, kedze sa to rosypalo neviem presne kde co patri
nemate niekto fotku ako to ma vyzerat pripravene na zlozene?
zhodil vanu, odmontoval filter, ale kedze som nevedel ako je prichuteny ten 3-dielny odliatok, tak som ho komplet rozobral - nebol asi dobry napad, su tam 2 pruzinky, 2 plastove gulicky a par podloziek, kedze sa to rosypalo neviem presne kde co patri
nemate niekto fotku ako to ma vyzerat pripravene na zlozene?