Tak se mi pred mesice odporoucela prevodovka. Prestalo to couvat. O co zdesenejsi jsem byl v servisu kdyz mi rekli ze u dieselove sedmicky to neni nic neobvykleho. Podotykam ze auto je posledni E38 r.v. 2001, najeto 120 000, nebourane, pravidelne servisovane. FUCK. Prevodovka vymenou 3800 EUR. ja jsem dal za opravu 30 kKc. Ted to radi, tak to snad vydrzi. Slyseli jste o tom ze by se to tak sr.lo ?
FilM píše:Tak se mi pred mesice odporoucela prevodovka. Prestalo to couvat. O co zdesenejsi jsem byl v servisu kdyz mi rekli ze u dieselove sedmicky to neni nic neobvykleho. Podotykam ze auto je posledni E38 r.v. 2001, najeto 120 000, nebourane, pravidelne servisovane. FUCK. Prevodovka vymenou 3800 EUR. ja jsem dal za opravu 30 kKc. Ted to radi, tak to snad vydrzi. Slyseli jste o tom ze by se to tak sr.lo ?
na 90% to je zacházením a pocitem lidí že 730dA je závoďák ale může se to výjimečně stát i šetrnému,prostě pešek kdybys chtěl převodovku na e65 tak jednu mám
Není to jen u dieselových sedmiček. Řekl bych, že to není ani nic neobvyklého. U mojí X5 jsem ten steptronic měnil už taky, najeto 120tis poctivých s řádně vedenou serviskou. Naštěstí to cálovalo BMW v rámci záruky.
nekde udelali soudruzi z BMW chybu... no mam najeto 130 000km a steptronic radi pekne, je fakt ze tam trosku neco je ale po vymene oleje a filtru to snad bude lepsi
RuDoSh píše:me to TDSo taky udelalo.... prej chyba v RJ automatu a spalilo to lamelu....
Tohle měl otec na 735i, převodovka normálně jela, pak se posraly elektromagnetický ventily a po dvojce to tam zařadilo trojku se zpátečkou najednou. Řev a lamely v hajzlu, docela si na tom repasník vylámal zoubky.
jo jo, přesně tahle jsem mluvil před rokem taky, ale dnes už bych pořád kvrdlat s tím klackem taky nechtěl. člověk časem dospěje a dostane rozum. Steptronic je moc příjemná věc .
ano staci nekdo se dokaze vyradit s fagem me staci bawo
a s 728i v manualu se da dobre blbnout, snad i lepe nez s alpinou B12 5,7 protoze je v automatu
Hitman píše:ano staci nekdo se dokaze vyradit s fagem me staci bawo
a s 728i v manualu se da dobre blbnout, snad i lepe nez s alpinou B12 5,7 protoze je v automatu
óóó no každej má jinou představu o blbnutí,ale toto? srovnávat 728 s B12? no pár set koní rozdíl....
RuDoSh píše:me to TDSo taky udelalo.... prej chyba v RJ automatu a spalilo to lamelu....
Tohle měl otec na 735i, převodovka normálně jela, pak se posraly elektromagnetický ventily a po dvojce to tam zařadilo trojku se zpátečkou najednou. Řev a lamely v hajzlu, docela si na tom repasník vylámal zoubky.
Hitman píše:ano staci nekdo se dokaze vyradit s fagem me staci bawo
a s 728i v manualu se da dobre blbnout, snad i lepe nez s alpinou B12 5,7 protoze je v automatu
óóó no každej má jinou představu o blbnutí,ale toto? srovnávat 728 s B12? no pár set koní rozdíl....
Hitman píše:ano staci nekdo se dokaze vyradit s fagem me staci bawo
a s 728i v manualu se da dobre blbnout, snad i lepe nez s alpinou B12 5,7 protoze je v automatu
óóó no každej má jinou představu o blbnutí,ale toto? srovnávat 728 s B12? no pár set koní rozdíl....
Hitman píše:ano staci nekdo se dokaze vyradit s fagem me staci bawo
a s 728i v manualu se da dobre blbnout, snad i lepe nez s alpinou B12 5,7 protoze je v automatu
vzdyt to na suchu, este na tech sirokych gumach nikdy nemuzes urvat, nehlede na to, ze sedma uz neni fuckt auto na fun a i kdyz sem tezky zastance fofr klacku, jinak nez v automatu bych ji nechtel....