Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
ASC+T
Mám na autě (E32 750iAL rv.91) systém ASC+T a mám takovej problém že po cca 1-10min se mě rozsvítí kontrolka ASC na palubce a ASC+T prostě nejde, byl jsem na diagnostice jak BMW tak BOSCH ale bohužel jednotka ABS (ABS a ASC+T je v jedné jednotce, používá stejná čidla na kolech) nekomunikuje, podle BOSCHe to prostě E32 750 neumí a to mě řekli i v BMW, v TISu jsem našel že z ASC se dají vyblikat chybové kody, pro ASC jsou to kody 1-10 a pro ASC+T (muj případ) kody 1-21. A nebo se používá nějaký přípravek na testování přímo od BMW, u nás ho nemají a pochybuju že vůbec někde v republice. Když si tedy vyblikám chybový kod tak z toho vyleze č.18, ale bohužel nikdo neví co to znamená na bimmer.org jsou jen kody pro ASC 1-10.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 159
- Registrován: pát 24.09.2004 00:00
- Bydliště: Karosa B 941E
- Kontaktovat uživatele:
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 159
- Registrován: pát 24.09.2004 00:00
- Bydliště: Karosa B 941E
- Kontaktovat uživatele:
Jo je celkem mozny ze tam je jen ASC, ale mam takovou tuchu, ze ASC+T je vlastne porad jen ASC....
Vysvetlim moje mineni: ASC - Anti Stability Control, T - Traction. Traction znamena omezeni podhrabu = Tzv. me to pri zmacknuti teto funkce omezuje podhrab. Proto si myslim ze je ASC a ASC+T uplne to stejny.... Jestli ne ....i to je mozne
, tak to tady nekdo uvedte na pravou miru....


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 159
- Registrován: pát 24.09.2004 00:00
- Bydliště: Karosa B 941E
- Kontaktovat uživatele:
ASC+T a samosvor, ASC+Samosvor je bezna varianta, dokonce ani neni mozny ASC bez samosvoru estli se nepletuRedBaron píše:TOMMANO_V12 píše:Aha tak to mam jen ASC a samosvor....
Sranda je, že při volbě výbavy auta při koupi nového u mojí 1993 540iA se vylučuje samosvor dohromady s ASC. Buď jedno nebo druhé. ASC podle popisu přibržďuje kotouči prokluzující kolo a když je nejhůř, tak omezí i výkon motoru.
RedBaron píše:TOMMANO_V12 píše:Aha tak to mam jen ASC a samosvor....
Sranda je, že při volbě výbavy auta při koupi nového u mojí 1993 540iA se vylučuje samosvor dohromady s ASC. Buď jedno nebo druhé. ASC podle popisu přibržďuje kotouči prokluzující kolo a když je nejhůř, tak omezí i výkon motoru.
No právě to co ty popisuješ tak je ASC+T, ASC bez T nedokáže přibrždovat ty zadní kola.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2208
- Registrován: čtv 18.12.2003 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Spravne pise Red Baron, podle MadMaxovych stranek http://www.bmwe34.ic.cz/ v sekci modely je psano, ze doplnkova vybava je
SA-kod
209 Samosvorný diferenciál (25%) - ne s ASC+T
214 ASC+T
Ovsem Alp ma ASC+T a ma i samosvor, tekze asi se delaji i kombinace.
SA-kod
209 Samosvorný diferenciál (25%) - ne s ASC+T
214 ASC+T
Ovsem Alp ma ASC+T a ma i samosvor, tekze asi se delaji i kombinace.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 41
- Registrován: pon 24.05.2004 00:00
- Bydliště: Bratislava, SK
- Kontaktovat uživatele:
RedBaron píše:Tak to je hodně zajímavý. Mám v autě obyčejné ASC a když ho vypnu, laxně se protáčí vnitřní kolo a zadek to neutrhne ani kdybych se posral. Proti šestce s 25% samosvorem setsakramentský rozdíl v jízdních vlastnostech zadku, prostě pětsetštýra je pro páprdy
tak to bude tym, ze tam nemas ten samosvor, ja ked vypnem ASC, tak na mokre kazda zakruta dvermi napred

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 940
- Registrován: úte 02.09.2003 00:00
- Bydliště: ČB
- Kontaktovat uživatele:
martinn píše:tak to bude tym, ze tam nemas ten samosvor, ja ked vypnem ASC, tak na mokre kazda zakruta dvermi napred
No, to pro mě není novinka, jízdní vlastnosti se samosvorem a bez jsou nebe a dudy a poznal by to snad i slepej.
Myslím si, že v továrně věděli, proč to nekombinovat. Myslím si, že zásahy kotoučů pomocí ASC na levé a pravé poloose, nemusí zrovna svědčit lamelám v samosvoru
