Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

automat u V12

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Odpovědět
Zpráva
Autor
mengi
Registrovaný
Příspěvky: 287
Registrován: pon 20.09.2004 00:00
Bydliště: Manchester, Brno

#1 Příspěvek od mengi »

Lidi, je možné, že bych ve své e32 750iAL z roku 88 měl 5-ti kvaltový automat? Mám ji teprv 2 týdny a ještě jsem ji neměl zvednutou, ale u rozjíždění jsem počítal, kolikkrát řadí, a jestli to nebyly nějaké předsmrtné křeče, tak jsem se dostal až na pětku. (z matiky jsem měl vždy jedničky :wink: )
RedBaron
Registrovaný
Příspěvky: 940
Registrován: úte 02.09.2003 00:00
Bydliště: ČB
Klubové ID: 178
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od RedBaron »

mengi píše:Lidi, je možné, že bych ve své e32 750iAL z roku 88 měl 5-ti kvaltový automat? Mám ji teprv 2 týdny a ještě jsem ji neměl zvednutou, ale u rozjíždění jsem počítal, kolikkrát řadí, a jestli to nebyly nějaké předsmrtné křeče, tak jsem se dostal až na pětku. (z matiky jsem měl vždy jedničky :wink: )
V podstatě máš pravdu, jenom to poslední není řazení na další rychlost, zůstane tam čtyřka, ale zamkne se měnič do overdrive režimu. To znamená, že hydrodynamický měnič, který je u automatu místo spojky, prostě jakoby tvoří pátý, velmi ekonomický kvalt pro cestování vysokými rychlostmi při rozumné spotřebě.
TOMMANO_V12
Registrovaný
Příspěvky: 159
Registrován: pát 24.09.2004 00:00
Bydliště: Karosa B 941E
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od TOMMANO_V12 »

Proc mam takovej pocit ze u me volba E a S je skoro stejna..... :? Jakej by mel byt dosavadni rozdil, krom toho ze to na S vic zere.... :?:
Fugo
Registrovaný
Příspěvky: 1751
Registrován: sob 22.02.2003 01:00
Bydliště: ZX-10R

#4 Příspěvek od Fugo »

Pokud dáš S tak to řadí v max otáčkách a jde to daleko líp za plynem, mám pocit že při S řadí automat max 3 kvalt ale nevim to jistě.
Radek
Registrovaný
Příspěvky: 593
Registrován: pon 26.05.2003 00:00

#5 Příspěvek od Radek »

Fugo píše:Pokud dáš S tak to řadí v max otáčkách a jde to daleko líp za plynem, mám pocit že při S řadí automat max 3 kvalt ale nevim to jistě.
Je to tak radi pouze tri stupne, zkousel jsem to.
martinmasat
Registrovaný
Příspěvky: 315
Registrován: sob 10.04.2004 00:00

#6 Příspěvek od martinmasat »

Na S to sice víc žere ale taky to moc pěkně jede každýho koho sem vezl ve své ex 750iAL tak jen čuměli jaká je to změna oproti D.
darmon
Registrovaný
Příspěvky: 3701
Registrován: úte 07.01.2003 01:00
Klubové ID: 91
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od darmon »

martinmasat píše:Na S to sice víc žere ale taky to moc pěkně jede každýho koho sem vezl ve své ex 750iAL tak jen čuměli jaká je to změna oproti D.
i v 735 to je certovsky poznat
Mad Max
Registrovaný
Příspěvky: 571
Registrován: sob 15.02.2003 01:00
Bydliště: Boskovice
Klubové ID: 137
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od Mad Max »

Moje 540 na režim S jede podstatně líp, než na D. D-éčko je víc ekonomické.
martinmasat
Registrovaný
Příspěvky: 315
Registrován: sob 10.04.2004 00:00

#9 Příspěvek od martinmasat »

S-sport-to bude ten důvod rozílu
D-drive
M-manual
mengi
Registrovaný
Příspěvky: 287
Registrován: pon 20.09.2004 00:00
Bydliště: Manchester, Brno

#10 Příspěvek od mengi »

místo D si dejte E - ekonomik
martinmasat
Registrovaný
Příspěvky: 315
Registrován: sob 10.04.2004 00:00

#11 Příspěvek od martinmasat »

mengi píše:místo D si dejte E - ekonomik
Omlouvám se spletl jsem se.
Mad Max
Registrovaný
Příspěvky: 571
Registrován: sob 15.02.2003 01:00
Bydliště: Boskovice
Klubové ID: 137
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od Mad Max »

Já mám AGS převodovku (A5S 560Z), tam jsou jen dvě volby řazení A a S. (A) -Adaptive program, (S) -Sport program. Běžně jezdím na A, ale když pospíchám, nebo si chci zablbnout, tak šup tam S-ko.
Odpovědět