Čau lidi chtěl bych někdy ke konci roku pořídit 7er ale stále zvažuju mezi 740i(šestikvalt e38)nabo 750i(e38).zajímalo by mě to vzhledem ke spotřebě benzínu,ale také beru v potaz unykátnost modelu V12 750.Ještě nedávno jsem měl zájem o koupi 750 e32 ale jak to tady čtu tak mě to trochu odradilo myslíte že model 750 e38 je ve své spolehlivost zdařilím kouskem? Ještě něco ,co říkáte na ten 6ti kvalt.
já osobně se svoji 750iL E32 nemám problémy ale kamarád si koupil 740i E38 v plný náloži za 280000kč a je to opravdu pěkný jede to taky hezky a spotřebu jsem koukal má 13.4
hadice píše:Čau lidi chtěl bych někdy ke konci roku pořídit 7er ale stále zvažuju mezi 740i(šestikvalt e38)nabo 750i(e38).zajímalo by mě to vzhledem ke spotřebě benzínu,ale také beru v potaz unykátnost modelu V12 750.Ještě nedávno jsem měl zájem o koupi 750 e32 ale jak to tady čtu tak mě to trochu odradilo myslíte že model 750 e38 je ve své spolehlivost zdařilím kouskem? Ještě něco ,co říkáte na ten 6ti kvalt.
Myslím,že sedma musí bejt v steptronicu či automatu,s fofr klackem to není pravá sedma a ani se ji pak podle mě nezbavíš.No a co se výběru motoru týče tak bych určitě volil 740ku,poměr výkon cena náklady jsou jasně pro ni....(myslím motor 4,4)
hadice píše:Čau lidi chtěl bych někdy ke konci roku pořídit 7er ale stále zvažuju mezi 740i(šestikvalt e38)nabo 750i(e38).zajímalo by mě to vzhledem ke spotřebě benzínu,ale také beru v potaz unykátnost modelu V12 750.Ještě nedávno jsem měl zájem o koupi 750 e32 ale jak to tady čtu tak mě to trochu odradilo myslíte že model 750 e38 je ve své spolehlivost zdařilím kouskem? Ještě něco ,co říkáte na ten 6ti kvalt.
Myslím,že sedma musí bejt v steptronicu či automatu,s fofr klackem to není pravá sedma a ani se ji pak podle mě nezbavíš.No a co se výběru motoru týče tak bych určitě volil 740ku,poměr výkon cena náklady jsou jasně pro ni....(myslím motor 4,4)
Taky si myslim ze kdyz sedmu tak leda v automatu, no ale kdyz nad tim tak uvazuju, takova 740 v 6ti kvaltu vubec neni spatna a prezil bych ji
nedavno jsem koupil 740 e 38 motor m 60 6 kvalt ,spotřeba rozumná,na použité nd problematické z drobnosti nutno kupovat teměř vše nové,zrychlení žadná slava(u e 30 325 citiš že maš nějaký vykon pod zadkem a mužeš se s nim vyřadit podle libosti)při svý vaze a tichosti nějak to zrychlení nepoci?uješ i když tam je i podle tabulek ,je to dělaný na dalnice (proto jsem si jej taky koupil jezdim 60 t ročně po dalnicich)do města si myslim že je nevhodné protože žere je nohrabané,špatné na parkovani
Anonymous píše:nedavno jsem koupil 740 e 38 motor m 60 6 kvalt ,spotřeba rozumná,na použité nd problematické z drobnosti nutno kupovat teměř vše nové,zrychlení žadná slava(u e 30 325 citiš že maš nějaký vykon pod zadkem a mužeš se s nim vyřadit podle libosti)při svý vaze a tichosti nějak to zrychlení nepoci?uješ i když tam je i podle tabulek ,je to dělaný na dalnice (proto jsem si jej taky koupil jezdim 60 t ročně po dalnicich)do města si myslim že je nevhodné protože žere je nohrabané,špatné na parkovani
Anonymous píše:nedavno jsem koupil 740 e 38 motor m 60 6 kvalt ,spotřeba rozumná,na použité nd problematické z drobnosti nutno kupovat teměř vše nové,zrychlení žadná slava(u e 30 325 citiš že maš nějaký vykon pod zadkem a mužeš se s nim vyřadit podle libosti)při svý vaze a tichosti nějak to zrychlení nepoci?uješ i když tam je i podle tabulek ,je to dělaný na dalnice (proto jsem si jej taky koupil jezdim 60 t ročně po dalnicich)do města si myslim že je nevhodné protože žere je nohrabané,špatné na parkovani
a právě proto,do takové káry patří automat ....
jo to máš pravdu v manuálu by to bylo o ničem automat je super když funguje jak má
hadice píše:Čau lidi chtěl bych někdy ke konci roku pořídit 7er ale stále zvažuju mezi 740i(šestikvalt e38)nabo 750i(e38).zajímalo by mě to vzhledem ke spotřebě benzínu,ale také beru v potaz unykátnost modelu V12 750.Ještě nedávno jsem měl zájem o koupi 750 e32 ale jak to tady čtu tak mě to trochu odradilo myslíte že model 750 e38 je ve své spolehlivost zdařilím kouskem? Ještě něco ,co říkáte na ten 6ti kvalt.
E32 koupíš kolem sta a dalších pár aut na díly se ti může za babku pro případ někde válet. Taky tomu autu rozumí o dost víc lidí než E38, na tu bych nechal sahnout jen ofiko servis, navíc za slušnej kousek třicetosmy vypálíš minimálně tři kila a spíš víc.
Automat je bez diskuse, to je u sedmy povinnost.
S E38 jsem nedávno jel a je to strašnej tank, osmivál, kterej s E32 celkem slušně hejbe, se tam dost nadře, je to auto opravdu už jen na dálnici. E32 je proti tomu mrštná lasička. Co se týče motoru V12, jeho výhody proti V8 poznáš až v rychlostech okolo 200 km/h a jeho poměr výkon/spotřeba a celkové náklady je jednoznačně horší, o tom není debat.
podle mě je good varianta e38 740i steptronic,já bych si stejně koupil 730dA...to není závodní auto,ale luxusní kára za 10l nafty! Aspoň tolik nevybuříš za pokuty,prostě si jen užívat toho obýváku na čtyřech kolech... sa,že jedině ve fullu ,předkožka,TV,Navi,memory,minimálně 2x PDC atd
jo jo E32 má dobrou výbavu ale v e38 televize navi.a spousta dalších vychitávek já to beru že E38 si koupim až mě hodně bude srát ta moje tak tam bude spát a koukat na telku chlastat ha ha no a o jízdních vlastnostech 750iL V12 no v jiné 750 jsem nejel tak nevím ale když jsem to byl kupovat tak se mi zdálo že je to mrtvý oproti mojí 325i ale opak je ravda ono to díky tichosti a mohutnosti auta tak nepřipadá ale když se zadíváš na tachometr tak to hodně rychle leze nahoru na jednom srazu jsem sprintoval s Jaguárem V12 6.0 Pán říkal že to má 318koní tak jsem mu ujel o délku mého auta takže 5m to svědčí o kvalitě motorůBMW
do sedmy patri vlastne co se tyce benzinu jen dva motory, 4-litr a 5-ti litr... vsechny ostatni jsou na pikacu... ctverka je super masina co se tyce pomeru spotreba/vykon atd.. V12 je o tom, ze je to vrchol vseho, ale kazda sranda neco stoji...
Automat A5S560Z je v 750iA e38 a e32 750iA byl 4-kvalt 4HP24.
Podle ETK je to ta samá převodovka co mám ve své káře jak píšeš.
Jedná se o AGS převodovku s přepínačem A-automat, S-sport. AGS převodovka se učí řadit podle tvého stylu jízdy. Jsem s ní maximálně spokojený. Řadí sametově bez rázů, přeřazení poznáš jen podle otáčkoměru. Těško se to tu popisuje, chce to zažít na vlastní kůži.
A-je vhodné na běžné ježdění a S-dávám při předjíždění.
Mad Max píše:Automat A5S560Z je v 750iA e38 a e32 750iA byl 4-kvalt 4HP24. Podle ETK je to ta samá převodovka co mám ve své káře jak píšeš. Jedná se o AGS převodovku s přepínačem A-automat, S-sport. AGS převodovka se učí řadit podle tvého stylu jízdy. Jsem s ní maximálně spokojený. Řadí sametově bez rázů, přeřazení poznáš jen podle otáčkoměru. Těško se to tu popisuje, chce to zažít na vlastní kůži. A-je vhodné na běžné ježdění a S-dávám při předjíždění.
V tom případě bude teda lepší ten 5ti kvalt v E38.Podle toho co tady sem tam vyčtu tak porát nějaký problémy s těma E32 750 aut. převodovkama.Neslyšel jsi někde o poruše toho automatu v E38 750?Podle mýho pozorování všude možně ta převodovka chodí bezvadně a bezporuchově.Jo a ještě díky za tu radu.
Mad Maxi zatím jezdím v E 34 524 td tak se chci přihlásit k tobě do klubu.Je prostě perfektní,přehledny no prostě je vidět že tobě se dá věřit hlavně po stránce BMW.Snad se přihlásím až se vrátím ze zahraničí tak asi za dva měsíce.Na začátku příštího roku bych teda chtěl pořídit 7er tak proto se tak ptám na ty automaty.Nemám s něma žádnou skušenost tak hltám všechny rady.Dík
Automat vydrží bez problému celou životnost auta, ale někdy se také poláme. Záleží jak s ní předchozí majitel zacházel. O poruchách automatu přehled moc nemám.