Zdravím všechny majitelé BMW 8er.
Chtěl bych se vás zeptat již dlouho toužím po koupi 8er a teď mam možnost koupit jeden pěkny kousek je to 840Ci ,1993,najeto 134tis km což si myslím že nebudou origo km, je to po druhém majiteli, vše funguje , kastle pěkná vypadá nebouraná, podvozek slušný nic nemlátí jen občas něco vrže v zadní nápravě,při rychlosti cca 80km kmitá volant a při brždění víc tak že zřejmě kotouče,ukazatel rychlostí svítí nesprávně třeba když je neutrál tak svítí že je zařazeno R když se D tak svítí N, jinak nové pneu,nový střední a zadní oba výfuky,interiér zachovalí, cena 350,000kč co si o ní myslíte,poraďte na co si mám dát pozor při koupi díky
Foto: http://speedycz.rajce.idnes.cz/bmw_8/
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
840i
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 697
- Registrován: ned 24.10.2010 00:00
- Bydliště: Hradec Králové
Individual to bude. Jak psal Rudosh a mel pravdu, ja to jen doplnim. Sedacky jsou tam sporty s M logem prevzate z CSi, coz je uz individualizace. Tech samotnych sportovnich sedacek take moc neni (maji vysouvaci spodek pod stehny). Volant je obsity dvojbarevnou niti jako u CSi nebo M individualu z Jap. Jako bonus mas M zrcatka a predni spojler (bacha na obrubniky) Zadek na fotce nevidet, takze nevim zda je tam i M difuzor. Sakum prdum, nechal nekdo udelat M individual z 840 s M60-kou motorem. Do toho auta se proste daly vsechny detaily z CSi
Fakt hezka individualka.
Jestli jsou dve v CR je polemicke. Moje se tam z VIN nezapocitava a pritom v CR jezdi
Rudoshova Alpina tu v BMW registru take nebude a je to Alpina indiv.
Ale to ber jako Joke
Na fotkach je hezka, Km bych i veril, tam nemusi byt nic stocene, to nikdo nema jako auto na denni jezdeni. Ja svou mam nestocenou a jeste nepotkala 90 000km. A i kdyby, mam 740 se stejnym motorem a prevodovkou co ma tachometrove 320 000km a nic ji dohromady neni
Vybraci pri brzdeni v 80? Vyvazeni kol, tlacna ramena (stejna s e32...) to te moc stat nebude. Kotouce take nejsou za silenstvi. Ze to vzadu vrze? Praskle manzety na silentech ramen. Ty manzety jsou nahovno, silenty pak nesmrtelne. Sam se pokusim nekde najit jen ty namzety jen na vymenu...
Jedine co si ohlidej je prevodka rizeni - vule ve volantu, ale to by sis vsimnul. Cena neni mimo, s prihlednutim k individualu - M vecem ktere jinak nesezenes tak snadno.

Jestli jsou dve v CR je polemicke. Moje se tam z VIN nezapocitava a pritom v CR jezdi



Na fotkach je hezka, Km bych i veril, tam nemusi byt nic stocene, to nikdo nema jako auto na denni jezdeni. Ja svou mam nestocenou a jeste nepotkala 90 000km. A i kdyby, mam 740 se stejnym motorem a prevodovkou co ma tachometrove 320 000km a nic ji dohromady neni

Vybraci pri brzdeni v 80? Vyvazeni kol, tlacna ramena (stejna s e32...) to te moc stat nebude. Kotouce take nejsou za silenstvi. Ze to vzadu vrze? Praskle manzety na silentech ramen. Ty manzety jsou nahovno, silenty pak nesmrtelne. Sam se pokusim nekde najit jen ty namzety jen na vymenu...
Jedine co si ohlidej je prevodka rizeni - vule ve volantu, ale to by sis vsimnul. Cena neni mimo, s prihlednutim k individualu - M vecem ktere jinak nesezenes tak snadno.