To je pravda. Ale mne to navic bavi. teda krom toho ze chci mit jistotu. Co podvozek to zatim nevim. Bude ot otazka penez ale urcite se neco dit bude. Na podzim to chci dat jeste dohromady po strance karoseria. Mimochodem shanim na to nejake plasty. Nevite nekdo kde? Dost by mi to pomohlo. DikMartinéz píše:a co podvozek? ten nepotrebuje nic?kdyz uz do toho takhle sypes, mela by ta kara bejt 1A! Jinak ale libovka..jen si myslim, ze za zlomek investice bys v Nemecku sehnal dost slusnej motor ze 750i, nebo ne?
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
850
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 77
- Registrován: sob 06.11.2004 01:00
- Bydliště: Havířov
- Klubové ID: 146
Jestli jsem to dobře pochopil dal jsi tam vložky a na to jsi nechal udělat ten nakasil (ani nevím jestli by to na té kovové vložce udrželo)nebo jsi to nechal bez něj, vložky vydrží ale co ten píst je to stejný materiál jako u normální litiny nebude to měkčí ta stěna je přece jen po opracování o něco drsnější než ten nakasil .A kolik jsi už na tom najel.Ptám se protože se s podobným problémem časem určitě setkám protože těch hlinikáčú dost přibývá.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1076
- Registrován: pát 09.09.2005 00:00
- Bydliště: Praha 6
- Klubové ID: 541
- Kontaktovat uživatele:
tak jsem to taky znovu celý pročetl, a vím o co jde na podzim jsem to dělal taky ale můj motor měl najeto cca 277000 po rozebrání vyčištění atd. došlo na měření válců a pístů a vše bylo OK minimální opotřebení žadnej rantl jak popisuje koudi, jediný co bylo sjetý byly pístní kroužky a tak se dávali nový origo BMW za 20 000, samozřejmě všechny těsnění a šály, hlavy srovnaný a zabroušený, jinak BMW u 750 používá úpravu povrchu válců ALUSIL, Nicasil se používal snad jen 8válce, jsou na to spec. pístní kroužky a písty,a POZOR nevím jestli se dělaj výbrusový ale na origo jsou 2 rozměry lišící se o setiny a podle toho musej bejt ty pístní kroužky, myslím že koudiho motor byl hoodně jetej, jinak držim palce.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1076
- Registrován: pát 09.09.2005 00:00
- Bydliště: Praha 6
- Klubové ID: 541
- Kontaktovat uživatele:
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 77
- Registrován: sob 06.11.2004 01:00
- Bydliště: Havířov
- Klubové ID: 146
Tak. Bmw jezdí sice super ale už mne to přeslato bavit. Motor je hotový ale už nemám chu? pokračovat. Před měsícem jsem si koupil mazdu RX8 (1,3
) 235 K, 6 rychlostí. Téměř nová hračka v záruce. Když se posere tak zvednu telefon a zavolám do servisu a? si pro ní přijedou a dají mi náhradní auto. 8pade je na prodej. Kdybych měl víc peněz a mohl si to dovolit, tak si ji nechám a vrazím do ní ještě dalších 400 aby to byl ten kočár co to mněl být, ale tak bohatý nejsem a hlavně už nemám tolik času takže s hraním nyní kočím
. Děkuju všem co mně podporovali. Pokud to někoho zklamalo tak se omlouvám. Pokud má někdo zájem o nabyté zkušenosti, rád se podělím.
Další může být jen BMW M6 nebo MB SL55 AMG ale na to zatím nemám.


Další může být jen BMW M6 nebo MB SL55 AMG ale na to zatím nemám.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1076
- Registrován: pát 09.09.2005 00:00
- Bydliště: Praha 6
- Klubové ID: 541
- Kontaktovat uživatele:
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 923
- Registrován: úte 25.03.2003 01:00
- Bydliště: České Budějovice
- Klubové ID: 567
- Kontaktovat uživatele:
Pokud nepotřebuješ peníze z jejího prodeje, tak odnes papíry do depozita, zruš pojištění a nech si jí doma... Postupně jí můžeš dávat do kupy až bude k obrazu tvému... Po tom co si na tom strávil času a investoval peněz, mi přijde jako věčná škoda to poslat do světa... Mi neřikej, že po tom všem trápení nemáš k tomu autu citovou vazbu...já bych jí teda měl jako řemen...
. Jinak RX8 pěkný autí, aspoň že si zůstal u zadohrabu... 

