Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
X5 E53 zadní sjeté pneu na vnitřní straně.
Prosím o radu.
Při výměně pneu jsem z hrůzou zjistil, že vnitřní strana zadních pneu je úlně sjetá do hladka a vnější okraj má vzorek v pohodě na další zimu. Technik v pneuservisu mi řekl, že je to obecně známá věc u X5. Prý má zadní nápravu do "A".
Je to tak? Máme auto cca 2 měsíce, tak se bojím jestli je tam vše v pořádku.
Díky Pavouk.
Při výměně pneu jsem z hrůzou zjistil, že vnitřní strana zadních pneu je úlně sjetá do hladka a vnější okraj má vzorek v pohodě na další zimu. Technik v pneuservisu mi řekl, že je to obecně známá věc u X5. Prý má zadní nápravu do "A".
Je to tak? Máme auto cca 2 měsíce, tak se bojím jestli je tam vše v pořádku.
Díky Pavouk.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 548
- Registrován: stř 09.09.2009 00:00
- Bydliště: těrlicko
- Kontaktovat uživatele:
Pokud je to sjeté za 2 měsíce z nových gum tak to normální není. Měli jsme E53 4 roky a sjížděly se ty gumy dovnitř, ale takhle razantním způsobem ne. Možná je to i gumou, ale pokud je geometrie ok a guma se sjíždí uvnitř enormně tak bych to řešil... Na naší X5 vydržely zimáky běžně 30 tis možná i víc...
ajfel píše:geometrie stoji 600 ... jedna guma 6tkc....
zasel bych na geometriipro jistotu
Na geometrii za 600 bych jezdil každej měsíc
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 548
- Registrován: stř 09.09.2009 00:00
- Bydliště: těrlicko
- Kontaktovat uživatele:
Dělali mi geo v BMW 2x a teď sem to nechal dělat v pneu/autoservisu při přezutí na léto, geo stála 500, zatím teda v pohodě, nevím co by se na geometrii dalo udělat špatně, pokud tomu člověk rozumí a srovná to podle tabulek v PC tak přece nemůže být více méně rozdíl, ne? Jako že by měli špatný lasery?
jde i o ty tabulky, prijedes na neorigo geo a musis sdelit, jaky mas podvozek, kdyz se netrefis (mas na vyber napriklad ze ctyr typu, M, neM, sport settings, allroad (Xd, Xi) atd) nastavej to podle laseru dobre, ale prakticky spatne
a co sem zatim tak nejak zazil, i kdyz se to da vyladit naprosto presne, technici se mensima odchylkama uz nezabyvaj
druha vec je, ze i na origo servisu to muzou technici delat stejne, ale predpokladam, ze alespon podle vin (hlavni veci je, ze je origo podvozek z vyroby zachovan) maj presne dany parametry nastaveni, takze alespon jeden problem odpada

druha vec je, ze i na origo servisu to muzou technici delat stejne, ale predpokladam, ze alespon podle vin (hlavni veci je, ze je origo podvozek z vyroby zachovan) maj presne dany parametry nastaveni, takze alespon jeden problem odpada

vlevo je matal
a vpravo Killca 


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 548
- Registrován: stř 09.09.2009 00:00
- Bydliště: těrlicko
- Kontaktovat uživatele:
No tak pokud člověk ví v čem jezdí, tak snad není problém s výběrem. A pro jistotu se dá zavolat do BMW a podle VIN vše si ověřit, taky sem to praktikoval ať mám 100% jistotu. Hodnoty co mi vyjel sem porovnával s hodnotami z geo v BMW a jsou stejné, navíc v BMW to tak nenastaví přesně ale do povolených odchylek protože to tak úplně přesně vždycky nejde.
jj, to je taky mozne udelat, ale ja osobne se svym autem sem mel problem, ze sem dojel na geo, kde se me ptali na podvozek, podle vin mam "sports settings" coz neni ani emkovej ani normalni, na geo maj pouze M nebo normal a ted co, ja osobne vim, ze vyskou je sport-settings stejny jako normal podvozek, ale
1)nikdo jinej tohle vedet nemusi
2)to neni to, co na tech geo maj a tak to neni nastavene presne
1)nikdo jinej tohle vedet nemusi
2)to neni to, co na tech geo maj a tak to neni nastavene presne
vlevo je matal
a vpravo Killca 

