kazdopadne prestala blikat chyba. tak uz nevim ..Killca píše:kazdopadne i tak mi tohle neprijde jako krabicka s draty do jednotek, ale pouze jako pojistkovnice hlavniho svazku plusovych dratu, napajejicich jednotky a auto
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
X5 neaktivní podvozek
- Killca
- Registrovaný
- Příspěvky: 6784
- Registrován: ned 14.10.2007 00:00
- Bydliště: Praha 5
- Klubové ID: 1648
cislo 1, 6, 8 a 13 jsou cidla naklonu pro xenony, u niva se pouziva jeste leve zadni a u X i prave predni
http://bmwfans.info/parts/catalog/E53/S ... ol_sensor/
http://bmwfans.info/parts/catalog/E53/S ... ol_sensor/
vlevo je matal
a vpravo Killca 


- Killca
- Registrovaný
- Příspěvky: 6784
- Registrován: ned 14.10.2007 00:00
- Bydliště: Praha 5
- Klubové ID: 1648
odpojit baterku, pripadne jeste v kufru pod kobercem je jednotka radia atd, tak zkusit odpojit, pripadne vyndat u nej pojistky a zjistit, zda neni nejaka rupla
kdyz nic, tak je to treba jen v tlacitku ovladani radia, jemne ho zkus pritlacit do radia (ale ne mackat) a pak tocit, obcas je uz v pikacu, tak to jinak nejde
kdyz nic, tak je to treba jen v tlacitku ovladani radia, jemne ho zkus pritlacit do radia (ale ne mackat) a pak tocit, obcas je uz v pikacu, tak to jinak nejde
vlevo je matal
a vpravo Killca 


Prošel sem pojistky jako prvni nejrychlejsi vec , zadna praskla ale po vyndani a zandani , radio a palubka opet funguji ale vratila se blikajici chyba neaktivni podvozek :DDDKillca píše:odpojit baterku, pripadne jeste v kufru pod kobercem je jednotka radia atd, tak zkusit odpojit, pripadne vyndat u nej pojistky a zjistit, zda neni nejaka rupla
kdyz nic, tak je to treba jen v tlacitku ovladani radia, jemne ho zkus pritlacit do radia (ale ne mackat) a pak tocit, obcas je uz v pikacu, tak to jinak nejde
podobny problem sme teraz pozerali na znameho x5 - vyskova regulacia je deaktivovana, menili mu jeden mech a udajne odvtedy to uz nechodi... Co je vsak vacsi problem je ze sa s riadiacou jednotkou regulacie vysky neda spojit diagnostikou... Jednotka neodpoveda, cudlik regulacie blikne trikrat a zostane deaktivovana. Moj nazor - bud jednotka nema napajanie (preto nekomunikuje ani nereguluje) alebo je jednotka odpalena... Zostava jedine, jednotku najst, skontrolovat napajanie a ak ho ma tak skusit otvorit ci nebola zaliata alebo nieco podobne a potom uz pravdepodobne iba vymena.
Neviete presnu lokalizaciu RJ niva? cislo dielu 13 na tomto schematu:
http://bmwfans.info/parts/catalog/E53/S ... ctrl_unit/
tam kde som ju cakal - vzadu pri baterke nieje, su tam jednotky pdc, radia, tazneho zariadenia a nemal som cas sa v tom moc hrabat (sviatky, rodina...).
Neviete presnu lokalizaciu RJ niva? cislo dielu 13 na tomto schematu:
http://bmwfans.info/parts/catalog/E53/S ... ctrl_unit/
tam kde som ju cakal - vzadu pri baterke nieje, su tam jednotky pdc, radia, tazneho zariadenia a nemal som cas sa v tom moc hrabat (sviatky, rodina...).
IvetaX5 píše:mě v servisu řekly, že je vzadu u té baterky a že se mi na ní nedostanou vzhledem k tomu, že tam mám nádrž na LPG. Zkusil bych pořádně projít všechny jednotky co tam jsou, jestli to nějaká z nich není.
zdar - no presne tam som ju cakal aj ja, ale ako hovorim, bolo tam iba PDC, tazne a radio modul... Nasiel som tam samozrejme kompresor a medzi rj bolo aj hlavne spinacie rele kompresora. Este mozno bude v tych kapsach po bokoch - v x5 som sa este nejak viac nevrtal, najhorsie ze sa nemam k tomu casovo kedy dostat (lenze je to znamy), takze presna lokalizacia by pomohla. Co je horsie, asi ziadna dobra sprava z toho nebude aj ked ju preskumam.
Chlapi chtěl jsem se jenom zeptat, jestli se vám to podařilo nějak vyřešit, dnes se mně taky rožla kontrolka (x5 E53d), akorát, že mně ještě k tomu vždycky, když zapnu klíček, zavrčí kompresor, ale jenom tak na 3 vteřiny. Momentálně to počasí je tady jak na Sibiři, takže sem jenom vytáhl dekl a poslouchal sem, jestli mně někde nefičí vzduch, nic nebylo slyšet, jarovou vodu sem neskoušel, protože nemám garáž a asi by mně to ještě ke všemu zamrzlo. Tak mám takový pocit, že vždycky, když si pročtu nějaký téma, tak do měsíce řeším něco podobnýho.
Myslím, že pokud ti vrčí kompresor tak je to dobrá zpráva
alespoň ti to dofukuje. Pokud se ti nemění výška auta tak jsi relativně v pohodě. Slyšel jsem že někdy kompresor opotřebením dává menší tlak a že to vyhodí závadu, ale nevím zda je na tom něco pravdy. Mě to takhle fungovalo docela dlouho, auto ukazovalo problém ale vše fungovalo jak mělo, pak se mi začlo zvedat a teď je zase moc nízko. V nejbližší době se na to musím vrhnout. Vyndám nádrž na LPG a zkusím proměřit kabely k čidlům a budu doufat, že je závada někde tam.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 11
- Registrován: úte 01.06.2010 00:00
- Bydliště: Liberec
- Klubové ID: 3649
- Kontaktovat uživatele:
Zdravím všechny.
Chci koupit manželce X5 E53 3.0D 2002.
Projel jsem cca 3 a u vybraného kusu (cena byla hodně důležitá) mi při jízdě přišlo chování zadního tlumení horší než u ostatních co jsem jel.
Na palubce nic nesvítí.
Může být problém s měchy či něčím jiným? Bylo to takové tvrdší. Neumím to dobře popsat, ale hned mi to bylo divné. Nerad bych platil, když jsem chtěl šetřit.
Nemám žádnou zkušenost s BMW, ale vybíral jsem mezi ML 270 a BMW X5. Jednoznačně X5.
Díky za radu.
Chci koupit manželce X5 E53 3.0D 2002.
Projel jsem cca 3 a u vybraného kusu (cena byla hodně důležitá) mi při jízdě přišlo chování zadního tlumení horší než u ostatních co jsem jel.
Na palubce nic nesvítí.
Může být problém s měchy či něčím jiným? Bylo to takové tvrdší. Neumím to dobře popsat, ale hned mi to bylo divné. Nerad bych platil, když jsem chtěl šetřit.
Nemám žádnou zkušenost s BMW, ale vybíral jsem mezi ML 270 a BMW X5. Jednoznačně X5.
Díky za radu.
Mám pocit, že bylo možno zvolit nějaké sportovní naladění podvozku, pak by to mohlo být tvrdší.
Moje auto bylo tvrdší v okamžiku kdy bylo "sfouklé", ale to by jsi poznal, zadní část byla výrazně níž než obvykle. Pokud by byla závada na nivelaci podvozku tak by podle mě určitě svítila kontrolka na palubce a na displeji pod budíkama by byl varovný nápis, to by jsi nepřehlédnul
Moje auto bylo tvrdší v okamžiku kdy bylo "sfouklé", ale to by jsi poznal, zadní část byla výrazně níž než obvykle. Pokud by byla závada na nivelaci podvozku tak by podle mě určitě svítila kontrolka na palubce a na displeji pod budíkama by byl varovný nápis, to by jsi nepřehlédnul
