Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
	z3 co na to rikate
- 
				xyron
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 2944
 - Registrován: úte 25.08.2009 00:00
 - Bydliště: Praha
 - Klubové ID: 2105
 
cau, zkus se mrknout sem http://www.bmwz3club.cz/forum/
			
			
									
						
										
						..pokud netlačí peníze úvahu směrem ke "slabý motorizaci" , zvol určitě silnější motor, jako ženská považuju za okraj zábavy 2.8 -současně v Z3 umožňuje relativně úspornej provoz..nebudeš jezdit dřáž než v 1.8 která
si při vytáčení vezme svoje--po městě klidně s 2.8 za 9..
Dynamika jinak celkem "komorní" 2.8 je v lehký Z3 vyšší než si spousta "bavorářů" myslí-aspoň podle chování na silnici-dostávaj často pořádně za uši..viděj ženskou a čekaj 1.8-:-)- samozřejmě Z3Mcoupé je úplně jiný surový krásný svezení a málo co si na tohle vůbec došáhne napříč tímhle forem..na druhou stranu na denní provoz to není....Střídám Z3 2.8 s Alfou GTV 3.0 V6 na zimu
  to je zas taky úplně o něčem jiném..

			
			
									
						
										
						si při vytáčení vezme svoje--po městě klidně s 2.8 za 9..
Dynamika jinak celkem "komorní" 2.8 je v lehký Z3 vyšší než si spousta "bavorářů" myslí-aspoň podle chování na silnici-dostávaj často pořádně za uši..viděj ženskou a čekaj 1.8-:-)- samozřejmě Z3Mcoupé je úplně jiný surový krásný svezení a málo co si na tohle vůbec došáhne napříč tímhle forem..na druhou stranu na denní provoz to není....Střídám Z3 2.8 s Alfou GTV 3.0 V6 na zimu
Je příznačné, že Z3 pomlouvají lidi, který v ní nikdy neseděli a neřídili jí s motorem aspoň 200koní. Je potřeba se provézt třeba Z3Mcoupé a až pak mluvit.."hadr na střeše:-)" je zamozřejmě u lehký Z3 zaplacený menší tuhostí kasle a koncepcí zadní nápravy, no holkám tohle vadí míň než "unylej vzhled" některý jiný BMW produkce
---bohužel --třeba Z4 už je -tak nějak-jen "normální běžný" současný auto..
  To M-ko si projeď--pokud ho nepotřebuješ provozovat denně.. 
			
			
									
						
										
						---bohužel --třeba Z4 už je -tak nějak-jen "normální běžný" současný auto..
Z vlastni zkusenosti muzu doporucit Z3 1,9is 103kW,mel jsem  2,8i dabl vanos a 2,8i jedno vanos,kastle u Z3 neni nijak moc pevna,auto se krouti,navic jizda v Z3 je idealni do rychlosti 100km/h,pak uz je dost znatelny hluk,rychlost nad 100km/h malo kdy vyuzijete,takze neni nutny vykon kolem 200koni.Idealni je s motorem 1,9is,vykon staci,spotreba prizniva.Jediny rozdil co mi vadil je sirsi zadni osa a blatniky u silnejsich verzi,pouze vizualni zalezitost.
			
			
									
						
										
						- 
				
								Francis 
							 - Výkonná rada
 - Příspěvky: 6000
 - Registrován: ned 31.08.2003 00:00
 - Bydliště: střed Česka
 - Klubové ID: 80
 - Kontaktovat uživatele:
 
Výrok "rychlost nad 100km/h malo kdy vyuzijete, takze neni nutny vykon kolem 200 koni" je velmi troufalý a mnoho fandů do ježdění s ním nebude souhlasit.
			
			
									
						
							328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
			
						323ti stock condition
Ahoj, 
včera jsem se svezl v Z3 s 2.8 a jedním vanosem,manuálem, bez střechy, mělo to M-paket, nějaké doplňky AC S... , náporové sání, výfuk - komplet a mělo to najeto necelých 40tkm.
Jelo to tak moc až jsem se lekl jaký to má zátah. Chtěl jsem se zeptat v čem je rozdíl oproti 3kám. Bylo to krátce zpřevodované - 2ka do cca 100km/h ani né.
Myslíte, že to sání a výfuky udělají tolik? Nebo je to váhou? Hlavně mě zarazilo, že to tahalo odspodu a to mi auto se stejným motorem nedělá.
Díky za názory
			
			
									
						
										
						včera jsem se svezl v Z3 s 2.8 a jedním vanosem,manuálem, bez střechy, mělo to M-paket, nějaké doplňky AC S... , náporové sání, výfuk - komplet a mělo to najeto necelých 40tkm.
Jelo to tak moc až jsem se lekl jaký to má zátah. Chtěl jsem se zeptat v čem je rozdíl oproti 3kám. Bylo to krátce zpřevodované - 2ka do cca 100km/h ani né.
Myslíte, že to sání a výfuky udělají tolik? Nebo je to váhou? Hlavně mě zarazilo, že to tahalo odspodu a to mi auto se stejným motorem nedělá.
Díky za názory
Tak v autě jsou (je) ještě "ostré" vačky (nevím, jestli jedna nebo dvě). To jsem do teď nevěděl. 
Jelo to opravdu neuvěřitelně. Vždycky jsem na porovnání používal XJR X308 a tohle je mnohem mnohem živější. Opravdu jsem z toho byl vedle
 
Musím ještě zjistit, jak to má auto se setrvákem a případně jestli je tam ještě něco jinak.
			
			
									
						
										
						Jelo to opravdu neuvěřitelně. Vždycky jsem na porovnání používal XJR X308 a tohle je mnohem mnohem živější. Opravdu jsem z toho byl vedle
Musím ještě zjistit, jak to má auto se setrvákem a případně jestli je tam ještě něco jinak.

 a vpravo Killca 
   Touring & Compact