Tak a konec OT, zpět k themě, čili m4Zlikovi...
Chlopi, počebuju poradit, bo sa blíží to, co sem ešče v životě nedělal.... v průběhu tohoto týdne nebo nejpozději o víkendu odstavím m4Zlika do zimní nory k zimnímu spánku....
Co hodlám nebo naopak nehodlám udělat?
- odstavuju to minimálně na 5 měsíců (v období 1.11 až 30.3. mi totiž sice platí POV, ale neplatí HAV + navíc m4Zlík má jen letní papuče....)
- umyju, osuším a prohřeju kratší jízdou
- v nádrži nechám enem zbytek (samozřejmě Maxx Motion 100 bez biosraček)
- bo v garáži (při opravdu sibiřských marazech venku) může teplota lehce spadnout pod nulu, asi odstříkám skoro všechno z ostřikovače a naliju tam "modrou" wodu
- zkontroluju tlak v kolech, příp. dofouknu na horní mez doporučeného tlaku
- po odstavení zakryju plachtou
- olej ani jiné náplně měnit nebudu (esli, tak až na jaře, wolej má aktuálně odjeto teprve 5tis km)
- přes zimu to hodlám nechat stát bez pohybu (nebo to třeba co měsíc popotlačit o kus, kvuli "hranatým" gumám?)
- startovat čas od času a aspoń krapet nechat prohřát na volnoběh? (imho kravina...)
- a nic dalšího mě už nenapadá...
Jak to děláte vy ostatní, co taky máte (některé ze svých vozidel) pouze jako summer-driver?
Prosím o rady, nápady, komentáře....