Neřešíte někdo pořízení sportovnějšího zvuku své Z4?
Podělte se s informacemi...
Němci i angličani řeší dvě cesty sportovního zvuku:
1. úpravu soung generátoru - údajně ovšem jen slyšitelné v kokpitu, venku moc ne...ale zvuk to má parádní, skoro jako GT3 a je to levné
2. různé laděné tlumiče a koncovky výfuku...asi ta správná cesta
ad 1] podle me picovina, kdyz potrebuju machrovat, tak chci aby to bylo slyset hlavne venku, vevnitr me to nezajima.. navic kdyz pak pojedes 1000km k mori, tak ti z toho akorat praskne hlava ... navic, neni to real, je to sound generator... jestli chces GT3, tak si na nej usetri, pak budes king... Z4 s falesnym zvukem GT3 je traparna pro chudaky.. novodobe siditko teto konzumni spolecnosti [toto nevztahuju jen na ten sound, ale obecne na vse co se tvari jako huj a vespod fuj]... ja mam rad original, ne haluz..
ad 2] jo asi spravna volba.. ale kazdej bude mit svuj subjektivni nazor.. ja bych za to prachy nedal... uz jsem nacpal do auta dost penez.. ale jestli to chces, pak neni co resit a jdi do toho
Bufik36 píše:Tak to by byla jedna z prvních věcí co by šla doprdele
Hele vis co je blby? Ze i tady na foru petrolhead kluci, co by naftu nesnesli ani v dieselgeneratoru, chvali M550d a ze ten zvuk vevnitr je proste fajn, i kdyz zvenka je to tichy…
Tam právě nevím, co s tím umí vykouzlit. Zkus jim cinknout, jestli by tě nemohli zkontaktovat s tim majitelem Z4 na fotce kterýmu to dělali, že by sis to chtěl poslechnout…
jaho píše:máš celý tlumič nebo jen koncovku? Jaký máš konkrétní typ na Z4?
Na Zko jsem to nedával, tam jsou tovární (ta fotka je z referencí Laityngu). Zvažuju to na 130i a mam to na 645Ci (foto) kde je to udělaný komplet celý od svodů. Můžu někde najít video se zvukem, ale přecijen to je quad osmivál, to bude trochu zavádějící ;))
K sound generátoru se snad ani nebudu vyjadřovat, diskuze výšše mě docela pobavila a na to téma je toho na netu už dost - tak jen krátce - sound generátor v Z4 je čistě mechanická záležitost, žádná elektronika
K výfuku za sebe: pokud na Z4ce měnit vůbec výfuk, tak já jsem pro německý bastuck - super cena, kvalita i zvuk. Na Zetku mám vyndaný klapky ve výfuku a na zvuk si tím pádem vubec nestezuji ve srovnání s bývalou E46. Pokud by měl někdo zájem o více info k tomuto výrobci, tak něco jsem kdysi na toto téma pro sebe sepisoval
Samozřejmě, pokud někdo neřeší výdaj tak supersprint a pak asi eisenmann, i když jeho zvuk mojim uším není přijemný. Což je jako z hudbou, každý posloucháme jinou ...
Zajímavou variantou by mohla být modifikace potrubí za koncovým tlumičem. Tozn. nechat BMW koncový tlumič a vyndat 2 části zobrazené na obrázku. Na výkon a resp. kroutící moment a případnou spotřebu má vliv hlavně katy a koncový tlumič. Ostatní části bych bezobav vyndal. Ale nevím, jaký to bude mít zvuk. Nechcete se někdo obětovat. Podotýkám, že mám 3.0i a nevím jak to je na 3.0si