Vyměnit rozhodně obě. Fungují v páru a mění se ideálně v páru. Přímo od Bosch se dají koupit hodně levně. Na M5Board si najdi číslo Bosch dílu. Jsou i na eBay. Pak pojede auto ještě trochu líp (hladce) a zlepší se i spotřeba.danm5 píše:Zdravím Vás. Tak jsem M5 už slušně provětral, zdálo se že vše je ok, po výměně čidel na vačkách krásně jede, okamžitá reakce na plyn ale opět se mi rozsvítila kontrolka závad-žl. motor...Diagnistika napsala předkatovou lambdu ale při proměřování lambdy diagnostikou fungovala bez problému, po vymazání závady se kontrolka po hodině při jízdě opět rozsvítila. Co by jste v tomto případě dělali? Vyměnit lambdu, nebo to může být něco jiného? Po případě výměny lambdy měnit v páru obě, nebo jen jednu jež vykázala poruchu ? Díky
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Přírůstek do rodiny, M5 E39
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 66
- Registrován: pát 26.10.2012 00:00
- Bydliště: Ujezd u Brna
- Klubové ID: 3175
Tak jsem m5 včera trošku protahnul, při vytočené trojce něco málo přes 6tis. se to hodilo do nouzového režimu (nešla vytočit přes 3tis.), je možné aby to bylo kvůli té lambdě??? Po zastavení a vypnutí klíčků už jela normálně. Pro jistotu jsem už dojel jen v poklidu do garáže a příští týden to budu muset řešit.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 66
- Registrován: pát 26.10.2012 00:00
- Bydliště: Ujezd u Brna
- Klubové ID: 3175
Jj, už jsou lamby vyměněný a řekl bych že je to ok, najel jsem kolem 1000km a paráda, jen když je studenej motor, tak to při jemném přidávání plynu trošku jakoby škube, není to nic hroznýho, ale ten rozjezd je jakoby neplynulej, jak se pohne teplota tak to zmizí, diagnostika už nevykazuje žádnou závadu, tak nevím jestli to nejak řešit?
Celkově svezení hodnotím jako naprosto návykovou činnost
Celkově svezení hodnotím jako naprosto návykovou činnost

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 30
- Registrován: sob 12.02.2011 01:00
- Bydliště: Plzeň
- Klubové ID: 2873
Já měl naprosto stejný problém. Při vytočení nad 4.500 otáček to hodilo nouzový režim. Po opětovném nastartování to jelo, ale nebylo to ono, nešlo to pořádně za plynem, jak by mělo. Teď jsem vyměnil váhy vzduchu a lamba sondu a jezdí to opět super. Jak píšeš, ten zvuk a síla je silně návyková
Ať ti slouží a dělá radost každý kilometr v ní ujetý 


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 228
- Registrován: sob 23.07.2005 00:00
- Bydliště: Winhöring D - Svitavy CZ
Ja vymenil vahy vzduchu a motor sel na volnobeh divne a auto se chvelo a rozsvitila se oranzova kontrolka motoru.Musel jsem vymazaz adaptacni hodnoty a od te doby vykon a mam klid...danm5 píše:Jj, už jsou lamby vyměněný a řekl bych že je to ok, najel jsem kolem 1000km a paráda, jen když je studenej motor, tak to při jemném přidávání plynu trošku jakoby škube, není to nic hroznýho, ale ten rozjezd je jakoby neplynulej, jak se pohne teplota tak to zmizí, diagnostika už nevykazuje žádnou závadu, tak nevím jestli to nejak řešit?
Celkově svezení hodnotím jako naprosto návykovou činnost
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 66
- Registrován: pát 26.10.2012 00:00
- Bydliště: Ujezd u Brna
- Klubové ID: 3175
Tak Vás tady opět všechny zdravím, po chvilce krásného beztarostného ježdění se na mne opět usmála oranžová kontrolka, na diagnostice to vyhodilo závadu - odvzdušňovací ventil nádrže. Už jste se někdo s touhle závadou setkal? Ale jinak m5 je prostě super, když se v týdnu alespoň 2x nesvezu tak trpím apsťákem, jen lituji že to není cabrio to by byl teprve prožitek 
