


Znovu opakuju, že ta převodovka je v D režimu fakt na hovno. Navíc je to vysokootáčkovej motor, pod 5tis rpm má krouťáku dost pomálu, v Déčku ti to bude řadit jak se tomu zamane, vetšinou hluboko pod touto hranicí...efrankie píše:Vsak jsem psal... Vim ze budu asi za blazna, ale v tomhle aute budu za blazna moc rad...
80% prodaných 550i, možná víc, jsou klasický automaty, který se v D chovají standardně, od faceliftu (MY2008) s možností "sportautomatikgetriebe" tzn. řazením na volantu a tlačítkem sport. Možnost SMGII nebo klasického manuálu i ní taky ještě byla, ale je jich minimum. A v nabídce jich je dlouhodobě opravdu celkově méně než M5, a drží si celkem cenu (mimo ČR:roll: ).efrankie píše:No popravdě už jsem koukal i po 550iA. Ale v Mpaketu jich moc neni, aspon na mobile.de jich je, ze bych na prstech jedny ruky spocital. U M5 mi jde tak nejak celkove o ten feel toho auta, ten skvelej zvuk. Nekde jsem se docetl ze 550iA ma taky SMG akorat 6q, ze ten rozdil tam v tomto nebude skoro zadny. Alpina mi nic nerika, nejak me to nezaujalo.... Je fakt ale kdyby se podarila sehnat nejaka pekna 550i v Mpaketu, tak bych se asi rozmyslel, ale m5 je srdcovka...
No, SMG na tohle právě není k nezaplacení. Cuká to jako v autoškole.efrankie píše:No, já chci už jen auto s automatem, takže spíš předpokládám, že budu jezdit jen na automatický režim a pádla moc využívat nebudu […] rozjezdů v kolonách a celkově ve městě, to je k nezaplacení
Jj, potvrzuju. Cirkulárka to nikdy nebude, ale ta bublající N62 zas prozměnu umí s dobrým výfukovým systémem fajn napodobovat zvuk V12 supersportů, krásnej barytonek 0:} Můžu někdy vyhrabat zvuk mojí 645Ci s custom quad systémem…Dally píše:Pravdou je že jekot S85 se nahradit nedá, nicméně měl jsem 645Ci s M6 Race koncákem a jako muscle car sound excelentní
Ať koupíš 2005 nebo 2010 M5, převodovka je tam stejná, SMGIII, má asistent pro rozjezd do kopce (jak bylo řečeno podrží brzdu), toho se obávat nemusíš. Spíš parkování v řadě je trochu neohrabané, protože prostě tu spojku neovládáš ty, ale elektronika podle rychlosti sešlapu a polohy pedálu, průbězně buď nechá spojku klouzat nebo ti občas poskočí vpřed. Chce to trochu cviku/citu, ale to manuál taky....efrankie píše:Jasné, chapu... Diky. Nejde mi ani tak o to, aby se mi to samo rozjelo, spis me zajimalo jak je to s tim rozjezdem do kopce. Jinak ja budu hledat modelovy rok 2009 u M5, coz jsou uplne ty posledni modely, tak cekam ze tam bude uz ta nejnovejsi generace SMG...
No ono se tam něco měnilo kolem MY 2007, vim že nějaký kusy drží brzdu, jiný auto na spojce, ale už za boha nevim, co je preFL a co poFL. To by věděl pesa. Jo a možná to taky umí oboje, jen jsem si toho nevšim (:) Pokud to je pro efrankieho tak podstatný, tak by na to asi měl myslet a konkrétní kus si vyzkoušet.Dally píše:Ať koupíš 2005 nebo 2010 M5, převodovka je tam stejná, SMGIII, má asistent pro rozjezd do kopce (jak bylo řečeno podrží brzdu)