nejdrive wap, pak wurth na kola, prední pravy jsem musel dokonce sundat, protoze jsem projel asi nejakou mastnou sračkou na ktere se nachytal vsemoznej černej borde, pak šampon s rukavici z ovčí srsti, nasledne rapid detailer s detailing clayem (všem doporučuju!) a nakonec tekutej vosk - oproti pevnymu vosku je to rychlost sama - to jsem čučel
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Moje prvni "M" power V10
-
pesa
- Registrovaný
- Příspěvky: 256
- Registrován: úte 05.01.2010 01:00
- Bydliště: Zábřeh
- Klubové ID: 3195
tak dnes byl krasnej den - 4hodiny max relaxu pri priprave kočky na podzimní "sračky".
nejdrive wap, pak wurth na kola, prední pravy jsem musel dokonce sundat, protoze jsem projel asi nejakou mastnou sračkou na ktere se nachytal vsemoznej černej borde, pak šampon s rukavici z ovčí srsti, nasledne rapid detailer s detailing clayem (všem doporučuju!) a nakonec tekutej vosk - oproti pevnymu vosku je to rychlost sama - to jsem čučel
nejdrive wap, pak wurth na kola, prední pravy jsem musel dokonce sundat, protoze jsem projel asi nejakou mastnou sračkou na ktere se nachytal vsemoznej černej borde, pak šampon s rukavici z ovčí srsti, nasledne rapid detailer s detailing clayem (všem doporučuju!) a nakonec tekutej vosk - oproti pevnymu vosku je to rychlost sama - to jsem čučel
- Přílohy
-
- 20121125_121953.jpg (146.76 KiB) Zobrazeno 3410 x
-
- 20121125_121943.jpg (151.32 KiB) Zobrazeno 3410 x
-
MattyX
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1778
- Kontaktovat uživatele:
popřemýšlej o tomLiborM píše:Jen mě napadlo, jestli se nechceš stát platícím členem a udělat si příběh svého vozu v klubovích autech, tak jako všichni ostatní, M5ku e60 tam nikdo nemá. Jinak auto pěkný,chválím.
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
-
pesa
- Registrovaný
- Příspěvky: 256
- Registrován: úte 05.01.2010 01:00
- Bydliště: Zábřeh
- Klubové ID: 3195
tak musim konstatovat, ze s M5 a SMG se da jezdit bez problemu i v zime. Jen nezapominejte na nove pneu se vzorkem alespon 6mm....jinak je to traga
btw mam dobrou zpravu pro setrilky, i the Beast umi jezdit za rozum - na fotce spotreba po 30km na D11 s tempomatem na 134km/h
btw mam dobrou zpravu pro setrilky, i the Beast umi jezdit za rozum - na fotce spotreba po 30km na D11 s tempomatem na 134km/h
- Přílohy
-
- m5 spotreba.jpg (29.76 KiB) Zobrazeno 3887 x
Jak objevné. Jen pro úplnost je třeba podotknout, že s tempomatem na 140km/h jezdí "dailycar" 535d MY2005 za 7l nafty, a s tempomatem na 160km/h za 8l podle provozu...pesa píše:tak musim konstatovat, ze s M5 a SMG se da jezdit bez problemu i v zime. Jen nezapominejte na nove pneu se vzorkem alespon 6mm....jinak je to traga
btw mam dobrou zpravu pro setrilky, i the Beast umi jezdit za rozum - na fotce spotreba po 30km na D11 s tempomatem na 134km/h
Šetřílek s vyšším nájezdem si prostě koupí naftu nebo rajtuje služebáka. Služební M5 je optimum
-
pesa
- Registrovaný
- Příspěvky: 256
- Registrován: úte 05.01.2010 01:00
- Bydliště: Zábřeh
- Klubové ID: 3195
ahoj, tak jsem s M5 zase o kousek chytrejsi.
Holka ma v benzinove nadrzi vsechno z plastu, takze po case plast ztvrdne a rad se lame, jako např. tato hadička.
Holka ma v benzinove nadrzi vsechno z plastu, takze po case plast ztvrdne a rad se lame, jako např. tato hadička.
- Přílohy
-
- 20130517_161257.jpg (84.47 KiB) Zobrazeno 3632 x
-
- 20130509_125726.jpg (61 KiB) Zobrazeno 3632 x
-
- 20130509_125717.jpg (39.23 KiB) Zobrazeno 3632 x
-
pesa
- Registrovaný
- Příspěvky: 256
- Registrován: úte 05.01.2010 01:00
- Bydliště: Zábřeh
- Klubové ID: 3195
chyba se projevovala zapeklitě. Ukazatel stavu paliva presvedcive ukazoval půlku nadrze, ale auto nestartovalo, jako kdyby nemelo benzin...
Vsechen benzin se precerpaval z nadrze s cerpadlem (ta je za spolujezdcem) do druhe a jakmile byla plna tak se benzin tlacil do motoru. Takze jsme nejdrive nalili asi 5litrů, ale behem necele minuty motor opět zhasl, tak nam to nedalo a nalili jsme plnou a pak jsem vubec mohl vyrazit do servisu, kde jsme objevili to co jsem nafotil...
Tzn. bylo potreba vymenit cely "filtr" v nadrzi za ridicem (5tis kč) a zase jsme jezdili
Vsechen benzin se precerpaval z nadrze s cerpadlem (ta je za spolujezdcem) do druhe a jakmile byla plna tak se benzin tlacil do motoru. Takze jsme nejdrive nalili asi 5litrů, ale behem necele minuty motor opět zhasl, tak nam to nedalo a nalili jsme plnou a pak jsem vubec mohl vyrazit do servisu, kde jsme objevili to co jsem nafotil...
Tzn. bylo potreba vymenit cely "filtr" v nadrzi za ridicem (5tis kč) a zase jsme jezdili
-
pesa
- Registrovaný
- Příspěvky: 256
- Registrován: úte 05.01.2010 01:00
- Bydliště: Zábřeh
- Klubové ID: 3195
hodně zajimavé odkazy jak se co mění na S85 a to vč. fotek:
http://www.m5board.com/vbulletin/e60-m5 ... hread.html
http://www.m5board.com/vbulletin/e60-m5 ... hread.html
-
pesa
- Registrovaný
- Příspěvky: 256
- Registrován: úte 05.01.2010 01:00
- Bydliště: Zábřeh
- Klubové ID: 3195
co je hodně zarážející, tak před půl rokem jsem musel vyměnit pumpu (ktera je v nadrzi za spolujezdcem)
společně s touto pumpu se prodavaji spojovaci hadice do druhe nadrze. Ty jsme nacvakly na původní filtr (ten je na fotce) a autak jezdil.
Ted se priruba u filtru urvala a museli jsme teda koupit novy filtr.
Ale co je prusvih, tak 2 priruby z tech vymenenejch hadic pred půl rokem uz vubec nedrzely!!! PROTOZE JSOU ZASE Z PLASTU a dle všeho jsou na jedno nacvaknuti
Z toho vyplyva, ze pokud vymenujete filtr mely byste vymenit i čerpadlo nebo se připravit na to, že vam po čase hadice vystreli a do motoru nepujde benzin nebo tyto přiruby "nejakym" způsobem zajistit aby držely při sobe
m.j. VYROBENO BOSH V ČR
společně s touto pumpu se prodavaji spojovaci hadice do druhe nadrze. Ty jsme nacvakly na původní filtr (ten je na fotce) a autak jezdil.
Ted se priruba u filtru urvala a museli jsme teda koupit novy filtr.
Ale co je prusvih, tak 2 priruby z tech vymenenejch hadic pred půl rokem uz vubec nedrzely!!! PROTOZE JSOU ZASE Z PLASTU a dle všeho jsou na jedno nacvaknuti
Z toho vyplyva, ze pokud vymenujete filtr mely byste vymenit i čerpadlo nebo se připravit na to, že vam po čase hadice vystreli a do motoru nepujde benzin nebo tyto přiruby "nejakym" způsobem zajistit aby držely při sobe
m.j. VYROBENO BOSH V ČR
Já to mam na 6er předepsaný ve 160tkm. Resp. doporučený ke kontrole a zvážení výměny dle servisního plánu :) Pže jinak "lifetime" 0:} Což je jen vznešenej název pro věci, na který BMW v záruce nešáhne, a prostě se čeká, než se rozbijou…coupe328 píše:Stejně se mi to zdá nějak pozdě u bmw po 100 000km nebo kolik to máte
-
pesa
- Registrovaný
- Příspěvky: 256
- Registrován: úte 05.01.2010 01:00
- Bydliště: Zábřeh
- Klubové ID: 3195
Tak se M5 podarila pomerne rychle prodat, novemu majiteli jsem udelal zajimavou cenu a bylo rychle rozhodnuto.
Misto 911 se naskytla dobra koupe 2009 Z06 - 20tis km, tak uz ji pomalu prohanim
Mejte se zde zatim krasne, moc casto sem uz nechodim, tak vam vsem preju hodne sirokej usmev s vasema 4kolovejma kraskama
Misto 911 se naskytla dobra koupe 2009 Z06 - 20tis km, tak uz ji pomalu prohanim
Mejte se zde zatim krasne, moc casto sem uz nechodim, tak vam vsem preju hodne sirokej usmev s vasema 4kolovejma kraskama
- Přílohy
-
- 20140111_110642.jpg (103.68 KiB) Zobrazeno 6241 x

