Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
	dotaz na jinou značku
Jsem úplnej kokot a nepoznám že píšu na bmwklub. Tak děkuji, ale čekal jsem něco podobnýho. Když nikdo nic neví tak ať drží hubu. Největší pravděpodobnost kdo by mohl na bmwklubu něco vědět o s nebo rs je tu v M. Tak proto píšu sem. Už jsem znechucenej tímhle klubem, každej hned útočí a dělá ze sebe chytráka. 
			
			
									
						
										
						- LiborM
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 1350
 - Registrován: stř 27.01.2010 01:00
 - Bydliště: Brno-venkov
 - Klubové ID: 2314
 - Kontaktovat uživatele:
 
Však se hnedka nečerti, zkus napsat na audiklubu do sekce S RS(teda jestli ji mají) dotaz na Mpower, dopadneš asi stejně, měl jsi to napsat třeba do sekce Technické informace, nebo kdyby jsi byl platící člen,tak do Pokecu. V sekci M se řeší M,asi tak a nic ve zlém.Whizour píše:Jsem úplnej kokot a nepoznám že píšu na bmwklub. Tak děkuji, ale čekal jsem něco podobnýho. Když nikdo nic neví tak ať drží hubu. Největší pravděpodobnost kdo by mohl na bmwklubu něco vědět o s nebo rs je tu v M. Tak proto píšu sem. Už jsem znechucenej tímhle klubem, každej hned útočí a dělá ze sebe chytráka.
Bmw M3 e36 3.0i Greenhell
Bmw E28 535i
Mercedes-Benz ML 55 AMG
Audi S8 6q
			
						Bmw E28 535i
Mercedes-Benz ML 55 AMG
Audi S8 6q
- 
				RuDoSh
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 9986
 - Registrován: ned 20.04.2003 00:00
 - Bydliště: Zlín
 - Klubové ID: 5
 - Kontaktovat uživatele:
 
Podle tvé reakce pravděpodobně jsi...Whizour píše:Jsem úplnej kokot a nepoznám že píšu na bmwklub. Tak děkuji, ale čekal jsem něco podobnýho. Když nikdo nic neví tak ať drží hubu. Největší pravděpodobnost kdo by mohl na bmwklubu něco vědět o s nebo rs je tu v M. Tak proto píšu sem. Už jsem znechucenej tímhle klubem, každej hned útočí a dělá ze sebe chytráka.
Nikdo ti tu nic špatného nenapsal. Toto je bmwklub, né wikipedie.
me to zas tak mimo neprijde, ale k tematu vim jen tolik, ze R/S Audi vyjde na udrzbu nekolikanasobne oproti srovnatelnemu M... co/jestli se ti libi poznas asi jen projetim obou...
obecne je oooo jako bawo, ktery nekdo zkomplikoval, otupel a udelal z nej nalestenou marketingovou bublinu (mel jsem 100, 200, 80, A6 a V8)
			
			
									
						
							obecne je oooo jako bawo, ktery nekdo zkomplikoval, otupel a udelal z nej nalestenou marketingovou bublinu (mel jsem 100, 200, 80, A6 a V8)
“Ability is what you're capable of doing.”
			
						- 
				MattyX
							 - Moderátor
 - Příspěvky: 12846
 - Registrován: pát 18.01.2008 01:00
 - Bydliště: Brno
 - Klubové ID: 1778
 - Kontaktovat uživatele:
 
S6 v10 by byl pohodovej cestováček 
 ale jen ze zajímavosti se podívej co stojí přední brzdy na M5 a na S6 , tomu rozdílu se ti nebude chtit ani moc věřit 
			
			
									
						
							E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
			
						E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
prave ze je pro to casto duvodWhizour píše:Právě když koukám na aktuální ceny tak S6 5,2 V10 začíná někde na 17tis euro a M5 5,0 V10 na 22tis euro. Oni celkově audi jsou levnější než BMW.
“Ability is what you're capable of doing.”
			
						- 
				MattyX
							 - Moderátor
 - Příspěvky: 12846
 - Registrován: pát 18.01.2008 01:00
 - Bydliště: Brno
 - Klubové ID: 1778
 - Kontaktovat uživatele:
 
no v elitu maji origo kotouče za zajimavý cenovky 
 jinak kus stoji nejakych 8 bez daně na E60 V10 (OEM):)
btw: na RS 6 V10 kotouč za tydle penize ? to je ocelová nahrada za origo karbon keramiky ?! neni to cena na starsi V8 4.2 kde jsou oceláky ?!
			
			
									
						
							btw: na RS 6 V10 kotouč za tydle penize ? to je ocelová nahrada za origo karbon keramiky ?! neni to cena na starsi V8 4.2 kde jsou oceláky ?!
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
			
						E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Na V10TT RS6 jsou keramické brzdy za příplatek, takže existuje i origo ocelová varianta...MattyX píše:no v elitu maji origo kotouče za zajimavý cenovkyjinak kus stoji nejakych 8 bez daně na E60 V10 (OEM):)
btw: na RS 6 V10 kotouč za tydle penize ? to je ocelová nahrada za origo karbon keramiky ?! neni to cena na starsi V8 4.2 kde jsou oceláky ?!
