Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
jak jsem kupoval M5
chlapci 90% M5 v ceně kolem 170-250tisíc bude mít odhadem 300-320 koní
místo 400.... dopravdy to není auto , kde vám stačí na sezónu 40tkč
zadní gumy tam hoří jako papír jedna stojí kolem 6-8litrů, brzdy chodí do kytek velmi rychle ( pokud se v tom jezdí jako v emku) vanosy stojí kolem 100.000,-
prostě toto není auto pro někoho kdo má našetřeno 180.000, ať chcete nebo né....co spojka, difer kterej udělá pápá a mnoho dalších věcí, které se můžou posrat u 10let starého velmi silného vozu typu M5 
Aspoň od někoho tu čtu něco rozumného, prošel jsem si E32 750 v době kdy internet lezl po stromech a všechno jsem musel řešit sám. Podle mě s M5 to bude podobné i dnes sice ti spousta lidí pomůže ale když na ebay zadáš něco na M5 tak tam nic není a nebo cifry že nestačíš počítat nuly. To samé třeba E31.
Měk když zajímá nějaký auto tak si udělám nějaký cvičný průser...udělej to taky právě teď ti odešel diferák a převodovka nejde ředit dvojka, sedni na net a hledej nakonec zjistíš že převodovku bys našel v USA a diferák nic. Takže budeš sedět doma na zadku a v tom lepším případě čekat dva měsíce na loď z ameriky a mezitím shánět diferák. Je to jen příklad, převodovka by se určitě našla i u nás nebo v DE. Mě se líbí E32 Alpina ale když zadáš něco na ebay tak ti vyběhne smutnej pes jako na seznamu.
Repas Vanosu stoji 15k, diferak i prevodovku sezenes, mel jsem jich pod rukou, nebo jsem nasel na netu nahodne nekolik..
Asi jde o to, co s tim autem taky budes delat.. Ja s tim jezdim denne, za posledni rok a pul mam na M5tkach pres 100 000km, ale je fakt, ze s tim jezdim jako s rychlym sedanem, ne dvakrat za mesic na okruh.
Nepredpokladam, ze dotycny co zde chce kupovat M5 s tim bude jezdit jen po okruzich, na to jste tu vy s M3jkama.
Zbytecne to tu zasiram zkusenostma z denniho provozu, takze necham se vyjadrit nekoho, kdo s tim lita okruhy
Asi jde o to, co s tim autem taky budes delat.. Ja s tim jezdim denne, za posledni rok a pul mam na M5tkach pres 100 000km, ale je fakt, ze s tim jezdim jako s rychlym sedanem, ne dvakrat za mesic na okruh.
Nepredpokladam, ze dotycny co zde chce kupovat M5 s tim bude jezdit jen po okruzich, na to jste tu vy s M3jkama.
Zbytecne to tu zasiram zkusenostma z denniho provozu, takze necham se vyjadrit nekoho, kdo s tim lita okruhy
Taky bych měl zájem o M5,co si myslíte o téhle? http://www.sportovnivozy.cz/21288-bmw-m ... budejovice
To je šílená neúcta ta cena.Kx250 píše:Tak už je bohužel prodaná za 188
To auto jsem znal. Jen Supersprint svody (u nás nemá skoro žádná E39)+ zadní díl stály 1.majitele v ČR 120tis. Kč, kola a doplňky Schnitzer dalších více než 100tis...
Měl jsi se zeptat, jestli s ní fakt něco bylo...
Jinak je to nemilej precedenc. Před zimou se tu vyrojilo pár polomrtvejch vraků kolem 200k a hned to někteří jedinci považují za "normální" cenu pro E39 M5
-
pesa
- Registrovaný
- Příspěvky: 256
- Registrován: úte 05.01.2010 01:00
- Bydliště: Zábřeh
- Klubové ID: 3195
pristi rok bude E60 za 500, takze doba kdy prumerna e39 stoji 350 bude hodne rychle pryc a kazdej, kdo e39 prodava si to uvedomuje. E60 za 500 bude sice loterie, ale je to pro me osobne o 2 generace jina a v mnohych ohledech lepsi kara a toto riziko bude hodne lidi zvazovat a urcite budou inklinovat ke konfortnejsi popr. brutalnejsi jizde a predstave, ze mi v e60 2006 neodejde altik nebo servopumpa starim, tak jako v e39 2002. 6let stari vs. 10let je pro hodne lidi silnej argument...
Dle meho nyni cena pred faceliftem max 250, po faceliftu max 400, e60 pred 600, e60 po 800
Dle meho pristi rok cena pred faceliftem max 200, po faceliftu max 300, e60 nejlevnejsi predface za 500, e60 pofaceliftu nejlevnejsi za 700
Dle meho nyni cena pred faceliftem max 250, po faceliftu max 400, e60 pred 600, e60 po 800
Dle meho pristi rok cena pred faceliftem max 200, po faceliftu max 300, e60 nejlevnejsi predface za 500, e60 pofaceliftu nejlevnejsi za 700
Kdyžtak jen o JEDNU generaci novější.pesa píše:pristi rok bude E60 za 500, takze doba kdy prumerna e39 stoji 350 bude hodne rychle pryc a kazdej, kdo e39 prodava si to uvedomuje. E60 za 500 bude sice loterie, ale je to o 2 generace jina kara a toto riziko bude hodne lidi zvazovat a urcite budou inklinovat ke konfortnejsi popr. brutalnejsi jizde a predstave, ze mi v e60 2006 neodejde altik nebo servopumpa starim, tak jako v e39 2002. 6let stari vs. 10let je pro hodne lidi silnej argument...
Dle meho nyni cena pred faceliftem max 250, po faceliftu max 400, e60 pred 600, e60 po 800
Dle meho pristi rok cena pred faceliftem max 200, po faceliftu max 300, e60 nejlevnejsi predface za 500, e60 pofaceliftu nejlevnejsi za 700
Problém ČR je, že mnohem výrazněji než je tomu u M3, jsou u nás E39 M5 už od začátku dovezené tzv. "výhodné" koupě (stočené, bourané), které pár 3., 4. majitelů dorasuje a pak se jich zbavuje hluboko pod cenou... což posunulo M5 do obecně dost rizikové cenové hladiny. Výkonné velkoobjemové sedany za 200k si prostě kupuje jiná sorta lidí, než za 500k, 800k atd...
Nechci nic říkat , ale nejlevnější M5 ...na trhu ....asi nebude zrovna dobrý auto .
Nějak jsem ten izerát ani neprohlížel , ale aby to auto vůbec odjelo z toho parkoviště . .....
. Já osobně mám totiž nejradši lidi , kteří se podívají na to nejlevnjší auto na trhu , většinou nepojizdnou mrdku a pak vykládají v hospodě , že dneska se dá koupi M5 za půl mega . .....
To bude asi jako mi nedávno kamoš říkal , dneska jsem se díval na Sauto a ty M3 e46 se dají koupit za 300 tisíc . Tak co mu na to mám říct , asi jenom ad si ji jde koupit .....

Nějak jsem ten izerát ani neprohlížel , ale aby to auto vůbec odjelo z toho parkoviště . .....
To bude asi jako mi nedávno kamoš říkal , dneska jsem se díval na Sauto a ty M3 e46 se dají koupit za 300 tisíc . Tak co mu na to mám říct , asi jenom ad si ji jde koupit .....
-
pesa
- Registrovaný
- Příspěvky: 256
- Registrován: úte 05.01.2010 01:00
- Bydliště: Zábřeh
- Klubové ID: 3195
panove, nepochopili jste podstatu.
jde o to, ze M5 se pred rokem pohybovali nad hranici 30tisic € a prumerna cena byla 40k €
nyni, pokud si chces vybrat zajimavou karku tak se pohybujes uz o 10k € niz diky tomu, ze nejlevnejsi sracky jsou od 18k €
jasna vec, ze nejlevnejsi karky jsou mrdky nebo fake, ale prave ty udavaji trend!
M3maniaku - urazky si nech, taky te nenapadam...to si myslim, ze je pod tvoji uroven a uroven alespon teto sekce, kdyz ne fora
jde o to, ze M5 se pred rokem pohybovali nad hranici 30tisic € a prumerna cena byla 40k €
nyni, pokud si chces vybrat zajimavou karku tak se pohybujes uz o 10k € niz diky tomu, ze nejlevnejsi sracky jsou od 18k €
jasna vec, ze nejlevnejsi karky jsou mrdky nebo fake, ale prave ty udavaji trend!
M3maniaku - urazky si nech, taky te nenapadam...to si myslim, ze je pod tvoji uroven a uroven alespon teto sekce, kdyz ne fora
nechcem ta sklamat, ale konecna cena za toto konkretne auto po dovoze a na cesky znackach je cca. 29tis.€+pesa píše:a je to tady - 20tis € hranice prolomena....
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... abNumber=2
a to este vobec netusis v akom stave to auto je.
Hele nic ve zlém, sice mě nenapadáš (já Tebe taky ne ) chce to trošičku smysl pro humorpesa píše:panove, nepochopili jste podstatu.
jde o to, ze M5 se pred rokem pohybovali nad hranici 30tisic € a prumerna cena byla 40k €
nyni, pokud si chces vybrat zajimavou karku tak se pohybujes uz o 10k € niz diky tomu, ze nejlevnejsi sracky jsou od 18k €
jasna vec, ze nejlevnejsi karky jsou mrdky nebo fake, ale prave ty udavaji trend!
M3maniaku - urazky si nech, taky te nenapadam...to si myslim, ze je pod tvoji uroven a uroven alespon teto sekce, kdyz ne fora
