M5 e39 vypadala v dobe kdy prisla, ze sezere cokoliv mensiho nez autobus, tohle se tvari, ze by zkusilo mozna i Fiestu... malo odlisnosti od obyc, kola o nicem, proste Mpaket 5ka...
Hanz píše:M5 e39 vypadala v dobe kdy prisla, ze sezere cokoliv mensiho nez autobus, tohle se tvari, ze by zkusilo mozna i Fiestu... malo odlisnosti od obyc, kola o nicem, proste Mpaket 5ka...
Hanz píše:M5 e39 vypadala v dobe kdy prisla, ze sezere cokoliv mensiho nez autobus, tohle se tvari, ze by zkusilo mozna i Fiestu... malo odlisnosti od obyc, kola o nicem, proste Mpaket 5ka...
trů
nevim ale když se podívám na ty nárazníky tak mi to nepřipadá stejně se tvářící jako M-paket...ty linie a agrese je na pohled jasná a odlišná od základních modelů....takže u mně palec nahoru
Hanz píše:agrese? myslis jako chcipla velryba? sorry, ale Bmw umi o dost nasranejsi vyraz...
nasranější výraz?sry ale podívej se na předchozí 5er///...ty auta sou hodně podobná,ostré nárazníky bez mlh,vzadu čtyři laufy a brutus kola,co bys chtěl víc?.... a obrázek pro Hanze (najdi 10rozdílů oproti F10)
Mohlo to dopadnou hůř, ale i líp.
Nechme se překvapit naživo, a myslím si že bude vypadat obstojně.
Navíc je tady pořád prostor pro úpravce, a ti to dokážou vyšperkovat o mnoho lépe .
Už se moc těším na testy.
A co říkáte chlapi na ten motor 4.4 V8 tvinturbo? Turbo do ///M??? Mně se to moc nelíbí, ale třebas to inženýři v BMW zvládli dobře.....stejně ale pochybuju že to bude mít takovou odezvu na plyn jako atmosféra s klapkovým sáním....
RomanM3 píše:twin-turbocharged 4.4-litre V8 engine....svět se v řiť obrací....
No, vzhledem k tomu, že to bude S63 s vylepšeným sáním a svodama oproti X6/5 M, s chipem za pakatel min. 600bhp/800Nm při 2/3 spotřebě oproti E60, tak motor bude na tom autě rozhodně to poslední, co bych kritizoval...
Spíš cit v řízení a váha jdou v poslední době u BMW do pozadí...
mike-ee píše:A co říkají páni odborníci na možný příchod volitelné varianty M5xdrive? Chápu že se to zvažuje a že by to bylo volitelné, ale i tak...
No, jestli bude Mxdrive alespoň tak dobrý jako v X6 M (který jsem projel a byl jsem překvapen) nebo ještě lépe jako ve Ferrari FF (nemá mezinápravové diffy a 80% času je auto de facto RWD), já osobně bych si zvolil auto s ním. Ta trakce navíc na startech (cca. -0,5s 0-100km/h) a v zatáčkách udělá z manažerskýho Hot Rodu manažerský GT-R . Hlavně žádná nedotáčivá 2200kg vážící, tupá dělová koule bez citu v žízení aĺa RS6...
Mimochodem Panamera Turbo dá díky 4WD 0-100 za 4.2s, Turbo S údajně za 3.8s, přitom má ve své třídě jeden z nejhorších poměrů výkon/váha.
pravdou jest že M5 již není taková hračka jako M3 a tolik se na váhu nehraje a 4x4 se dá nastavit různými charakteristikami, ale i tak, pro BMW typický pohon zadních kol ještě víc pro divizi ///M... chápu, pokrytí trhu a potencionální zákazníci, prostě jdou jenom za penězi, nic víc, ale nějaké hodnoty této divize, o které sem si myslel že je spíš ojedinělostí než marketingem značky jsou tatam...
tak jsem teda něco víc naštudoval ohledně toho motoru 4.4 twinscroll twinturbo a zjistil jsem že se páni inženýři v ///M opět pořádně vytáhli. Ty dvě turba jsou totiž umístěny mezi hlavama! Tam obvykle bývá sání. Tím dosáhli toho že výfukové potrubí k turbu (které je navíc twinscroll) je extrémně krátké, hned za ním je intrcooler a pak už to jde zespod do hlavy válců. Jednoduše řečeno turbo lag bude minimální. geniální řešení!
Jen by mě teda zjímalo jak to udělali aby se to celé nepřehřívalo. Jak známo výfukové plyna u benzínového motoru mají klidně přes 1000stupňů. Takže dvě turba a svody rozpálené na 1000+ stupňů mezi hlavama ještě shora přikryté plastama....
Nicméně se musím omluvit že jsem pochyboval....
Teď už fakt jen zbývá aby z toho nebyla dělová koule bez citu v řízení s 550hp a 2200kg....ikdyž jestli to je tak jak píše Dally, pak nezbývá než smeknout...
RomanM3 píše:tak jsem teda něco víc naštudoval ohledně toho motoru 4.4 twinscroll twinturbo a zjistil jsem že se páni inženýři v ///M opět pořádně vytáhli. Ty dvě turba jsou totiž umístěny mezi hlavama! Tam obvykle bývá sání. Tím dosáhli toho že výfukové potrubí k turbu (které je navíc twinscroll) je extrémně krátké, hned za ním je intrcooler a pak už to jde zespod do hlavy válců. Jednoduše řečeno turbo lag bude minimální. geniální řešení!
Jen by mě teda zjímalo jak to udělali aby se to celé nepřehřívalo. Jak známo výfukové plyna u benzínového motoru mají klidně přes 1000stupňů. Takže dvě turba a svody rozpálené na 1000+ stupňů mezi hlavama ještě shora přikryté plastama....
Nicméně se musím omluvit že jsem pochyboval....
Teď už fakt jen zbývá aby z toho nebyla dělová koule bez citu v řízení s 550hp a 2200kg....ikdyž jestli to je tak jak píše Dally, pak nezbývá než smeknout...
A M divize pravděpodobně připraví vlastní "performance package" jako AMG. Testují ten motor i na 700bhp a prej bez problému.
Co se týče toho chlazení výfukových plynů, turba jsou nahoře mezi válci a svody jsou pod motorem, tam není problém. M5 má celkově relativně konvenční systém, délkou i konstrukcí. Např. celý výfukový systém u McLaren MP4-12C, od motoru po koncovku měří jen pár desítek centimetrů a musí ochladit plyny až o 1500 stupňů! Celý to auto je technicky neuvěřitelný, uvidime co vytasí BMW se svým připravovaným supersportem...
jistě jistě, já vím že jsou i technologicky vymakanější motory, než je tento.....např motor V8 co se dává do ferari 458 je taky zajímavá věc. Motor o objemu 4.5l, výkon 560hp bez přeplňování....nevím co dodat. Pak že se při dnešních emisních limitech nedá dostat na solidní výkon bez přeplňování. Zřejmě to jde. Jenže ferrari nebo Mclaren je trochu jiná liga než BMW - stačí se podívat na cenovku. Řekněme že jeté BMW ///M si může dovolit i poměrně obyčejný smrtelník, ale ferrari si obyč smrtelník nekoupí ani dvacet let staré....
takže BMW forever!
Nejlepší engine byl stejně S70/2