
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E34 M5 3,6 spotreba.
- LiborM
- Registrovaný
- Příspěvky: 1350
- Registrován: stř 27.01.2010 01:00
- Bydliště: Brno-venkov
- Kontaktovat uživatele:
killermachine píše:Tak to my jsme to jednou zkusili po dálnici s m3 3.0 za kolik nejmin se dá jet. No lechtali jsme to jen tak kolem 100 - 110km/h, ujeli jsme 300km a spotřeba vyšla na 6,3l/100km.kam se hrabe 1,9tdi! Ale jinak na okreskách svižná jízda 10-12l/100km. Jinak souhlas že ///M se nekupuje aby pak jezdilo na spotřebu.
Tak ted jsi mě opravdu pobavil...
ARI píše:asi mas pravdu.neresit. vTP mam psanou 12,8 mesto.to snad je prdel.jen me to zajimalo.a ty mas taky M bawo.ja ho mam tri tydny.majitel se moc nestaral o nej.mel ho sice pet let,v zime nejety ale je ho pospravim.cena odpovidala stavu.ale jinak diky
To asi bude TP z 518i

8.6 sem měl za 1100KM z Chorvatska ale to bylo courani..
Real mimo město 11 L Mesto Do 16 L..
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
LiborM píše:killermachine píše:Tak to my jsme to jednou zkusili po dálnici s m3 3.0 za kolik nejmin se dá jet. No lechtali jsme to jen tak kolem 100 - 110km/h, ujeli jsme 300km a spotřeba vyšla na 6,3l/100km.kam se hrabe 1,9tdi! Ale jinak na okreskách svižná jízda 10-12l/100km. Jinak souhlas že ///M se nekupuje aby pak jezdilo na spotřebu.
Tak ted jsi mě opravdu pobavil...
ty máš moc velkou pravou nohu

E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1029
- Registrován: stř 06.02.2008 01:00
- Bydliště: Olomouc/Postřelmov
- Kontaktovat uživatele:
MattyX píše:Fatal Design píše:spotřebou 8,7 ... tak to jsem taky čučel
to je moc , dá se i za 8.1![]()
taky 3.2 teda
nejníž kdy v životě s 3.2 jsem se dostal na 7.8 litrů, jel jsem okrsku, neměl jsem provoz, nebyla to uplně rovina viz mapa. Nutno poznamenat, že to bylo v létě a motor už byl zahřátý.
Dlouhodobý průměr na 23tis km, je 11.8, město 14-15, dálnice 9.3
Co jsem slyšel a nemám osobní zkušenost M5 by na tom měla být obdobně, jen se nedostane na ty hodnoty pod 9 litrů, ale to je zbytečný aj zkoušet

killermachine píše:Tak to my jsme to jednou zkusili po dálnici s m3 3.0 za kolik nejmin se dá jet. No lechtali jsme to jen tak kolem 100 - 110km/h, ujeli jsme 300km a spotřeba vyšla na 6,3l/100km.kam se hrabe 1,9tdi! Ale jinak na okreskách svižná jízda 10-12l/100km. Jinak souhlas že ///M se nekupuje aby pak jezdilo na spotřebu.
A pak ses probudil

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 28
- Registrován: úte 15.05.2007 00:00
No né opravdu mi to tak vyšlo-taky jsem to nechápal a do teďka o tom nejsem moc přesvědčen a bojím se že je na tom autě něco v prdeli - že propálím písty pue jezdím dlouhodobě na chudou směs, protože sou v řiti nějaký čidla jako váha nebo lambdy. počítal jsem to ze stavu paliva v nádrži který se dá zjistit přes kódy na velkém BC a nejetých kilometrů. A nutno podotknout že zásadně do toho neleju nic jinýho než carreru100+ na OMV a jiné podobné. A taky jsem na to vůbec nešlapal....čili zrychlení jak fabie 1.2HTP. Prostě jsme jen zkoušeli za kolik nejmíň se stím dá jet....
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 28
- Registrován: úte 15.05.2007 00:00
No ještě bych měl uvést že v autě o kterém je řeč není klimatizace a podobné nesmysly + je předělané chlazení - místo visco vrtule je tam el. ventilátor. A taky si už nejsem jstý kolik přesně ta spotřeba vyšla - buď to bylo 6,3 nebo 6,7l/100km. Je to už dávno. Myslíte že se na takovou spotřebu není vůbec realné dostat a mám tedy pátrat po tom co je v autě špatně? na diagnostice sem byl a nic to nepsalo.....
asi mi někdo vyměnil 3.0 za 1.6.....
že bych to nepoznal? 
asi mi někdo vyměnil 3.0 za 1.6.....


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1029
- Registrován: stř 06.02.2008 01:00
- Bydliště: Olomouc/Postřelmov
- Kontaktovat uživatele:
killermachine píše:No ještě bych měl uvést že v autě o kterém je řeč není klimatizace a podobné nesmysly + je předělané chlazení - místo visco vrtule je tam el. ventilátor. A taky si už nejsem jstý kolik přesně ta spotřeba vyšla - buď to bylo 6,3 nebo 6,7l/100km. Je to už dávno. Myslíte že se na takovou spotřebu není vůbec realné dostat a mám tedy pátrat po tom co je v autě špatně? na diagnostice sem byl a nic to nepsalo.....
asi mi někdo vyměnil 3.0 za 1.6.....že bych to nepoznal?
člověče, špekuluj jak chceš, vzpomínej jak chceš, ale 6.3 nebo 6.7 je pořád absurdita a nesmysl. Navíc 3.0 žere víc jak 3.2
Buď máš v hajzlu hlavu na matematiku
nebo máš v hajzlu elektroniku v autě a všechny čidla vypálený
nebo tu mlžíš jak pseudo čert malý děcka 5. prosince
jo a nebo jsi jel 300km z kopce na volnoběh

Zavítal jsem nějak do tohoto tématu,přiznám se, že mě zajímala spotřeba u jiných ///M.Nicméně Vaše spotřeby, nádhera.Já s M5 e39 - předem říkám (pro rejpaly
), že si jsem vědom rozílů E39,34 i 36 Ale můj průměr (dlouhodobý.Krátkodobý bývá mnohdy vyšší) 24,8 bych Vám na Vašich BC nepřál vidět
Ale je fakt, že motor 3,2 je perfekní na spotřebu, při výkonu který předvádí...Ale pod 8,5 to ten náš nikdy neuměl(ani bych to po něm nechtěl)...Ale abych shrnul toto téma v mých očích,tak u M5 prostě tankuj a užívej, a až se to zase rozsvítí, POSTUP OPAKUJ!U mě to funguje 



-
- Registrovaný
- Příspěvky: 284
- Registrován: sob 26.08.2006 00:00
- Bydliště: Jižní morava
- Kontaktovat uživatele:
U M5 E39 taky hodně záleží na stavu motoru.
Já mám na svojí M5 e39 dlouhodobý průměr 13,5 vše ježděno okresky (tohle není auto do města, na to mám jiného trabanta:o). Nejnižšší spotřeba co se mi podařilo změřit na 100 kilometrů dlouhém úseku byla při dojedu do cíle 8,4 L/100. Půl cesty rovná okreska, druhá půlka dálnice tempomat na 130 km/h. Stačí ale zašlápnout plyn do podlahy a jet naplno a jsem schopný spálit půl nádrže vyloženě během několika minut
Já mám na svojí M5 e39 dlouhodobý průměr 13,5 vše ježděno okresky (tohle není auto do města, na to mám jiného trabanta:o). Nejnižšší spotřeba co se mi podařilo změřit na 100 kilometrů dlouhém úseku byla při dojedu do cíle 8,4 L/100. Půl cesty rovná okreska, druhá půlka dálnice tempomat na 130 km/h. Stačí ale zašlápnout plyn do podlahy a jet naplno a jsem schopný spálit půl nádrže vyloženě během několika minut

burner píše:Zavítal jsem nějak do tohoto tématu,přiznám se, že mě zajímala spotřeba u jiných ///M.Nicméně Vaše spotřeby, nádhera.Já s M5 e39 - předem říkám (pro rejpaly), že si jsem vědom rozílů E39,34 i 36 Ale můj průměr (dlouhodobý.Krátkodobý bývá mnohdy vyšší) 24,8 bych Vám na Vašich BC nepřál vidět
Ale je fakt, že motor 3,2 je perfekní na spotřebu, při výkonu který předvádí...Ale pod 8,5 to ten náš nikdy neuměl(ani bych to po něm nechtěl)...Ale abych shrnul toto téma v mých očích,tak u M5 prostě tankuj a užívej, a až se to zase rozsvítí, POSTUP OPAKUJ!U mě to funguje
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
To se stalo nedávno na M52B25 -> spotřeba jak v nouzáku, 2x tolik co ostatní. Měřením se nakonec zjistily tlaky v .
K té spotřebě když jedete z výletu z hor mírně svažující se krajinou (ani to moc nezaregistrujete) tak je spotřeba taky low. Kromě stylu jízdy jsem zjistil, že největší podíl má volba pneu a stav váha/lambdy.
K té spotřebě když jedete z výletu z hor mírně svažující se krajinou (ani to moc nezaregistrujete) tak je spotřeba taky low. Kromě stylu jízdy jsem zjistil, že největší podíl má volba pneu a stav váha/lambdy.