No jestli bude BMW 1 M COUPE tak to bude porno..Už 135i coupe je brutální nástroj dábla.. E90 či E60 v Mku je pro mě už velká nuda, pač jsou velký auta, ale todle je velikostně prostě akorát
ono uz 135i coupe se mě líbí jak svina dovedu si to auto predstavit jako dustojnyho nastupce mojí popelnice ovsem motoršrot verze staví latku zase opet o něco výš
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Posledni dobry rizeni je v 1ce pred FL...mohli by to nacpat i do M. Motor ma byt starsi verze trilitru s dvouma turbama....taky by se me tam vic lbila atmosfera
vi nekdo co tam bude za motor? rikal jsem si proc toto, kdyz je m3... ale pravda ze to bude mensi, lehci, mozna hravejsi... slusel by tomu nejaky nadupany 6ti valecek:-)
Podla mna tam bude ten isty motor, co to je teraz v 135i, ktory dostane nejake upravy. Tazko si predstavit, ze by do tohto auta vyvijali nejaky odlisny "M" motor a ustrojenstvo.
While the 300-hp 135i has switched from the twin-turbo N54 to the single-turbo N55 engine, the 1-series M Coupe—like other BMWs recently unveiled with high-powered inline-sixes—gets a more powerful version of the N54, upgraded to about 335 hp. It’s mated to a slick six-speed manual gearbox—no automatic or dual-clutch transmission will be offered.
německy AMS piše cena bude cca 50.000€, Car&Driver 45.000$ pro ameriku to je rozdil 500.000kč Ty ameriakanosy se ale maji kua
Me teda dost zklamalo ze v tom nema byt ta uzasna nova dvouspojka co je s N55 treba v Z4 ci 335i a ani samosvor?:( WTF?:(((
Jinak to vypada uzasne, o tom zadna..
můj názor obecně: NA HOVNO, jsem zklamaný!
i kdybych měl peníze, tak bych si tohle auto nekoupil
bude svižnější, ovladatelnější a dynamičtější to jó, ale je zdrcly jak knedla a vysoky. NE, prostě NE ...
to už se mi líbí 10x víc nová Z4
No uvidíme až to uvedou ofíko do prodeje. Samosvor sem si myslel, že je tam snad samozřejmostí i o tom psali, že by měl být podobné konstrukce jako u M3, ale uvidíme. Pokud ne, tak se to dá vždycky řešit doděláním. Designově to ujde, neni to tak špatné. Budí to dojmu takového nenápadného/neškodného baworáčka.
M svor to samozřejmě mít bude, v základu. Drivelogic (nebo jak se tý dvojspojce u BMW nadává) to nemá kvůli váze a hlavně kvůli řidičskýmu zážitku. Tohle má být vyloženě auto pro fandy motorsportu. A pojede to taky slušně, s minimální investicí jde mapou a propustnějším výfukem dát ve špičce +60bhp a cca. 100Nm. Vsadím se, že i bez úprav bude v praxi stejně rychlá jako E92 M3, díky váze a krouťáku zábavnější a za míň peněz.
Jen ten "jedničkovej" vzhled a nulový prostor v kabině mi to kazí...
Všechny sporťáky budoucnosti budou bohužel "forced induction" a/nebo hybridy. Éra ječících atmosfér je téměř u konce...
Dally píše:Všechny sporťáky budoucnosti budou bohužel "forced induction" a/nebo hybridy. Éra ječících atmosfér je téměř u konce...
otázkou je, proč by nám mělo vadit, že pod plynem bude 2x tolik Nm v celém spektru otáček a nebudu na něj muset "čekat"... twin nebo twin scroll turba, případně variabilní rozvodný lopatky ala P911T, reakce na plyn ihned, nižší spotřeba, možnost zvýšení výkonu remapem... krom vyšší šance na závadu díky složitosti nevidím mínus...
ked toto bola donedavna cesta pre diesle ktore zaplavili komplet vsetko, preco nie pre bezniny - vyssia tepelna ucinnost = aktualny trend (downisizing). S jednym ale nie 100% suhlasim, turba zeru jak pominute ak s ana ne dupe, vykazuju pekne hodnoty cim je vacsi pomer rovnomernej jazdy ale pod plynom to neni tak ruzove. (testovacka napor Octavia II RS teda 2,0TSI - priemer za 300km co som na tom dal v jeden den bol podla dotankovania 16,5litra:-) z toho bolo asi 50%mesto zbytok "trochu" okresky v okoli BA. Takuto spotrebu nikto v ziadnom teste neudava ale je to fakt a to je prave tento motor vyhlasovany za velmi hospodarny). OK 200hp a 16,5 l ked tolko mam pri podobnom style na M3 E36 s odstranenou vahou vzduchu a Alpha N programom:-)