tys nekdy do ema nalil 95 ?Fatal Design píše:Ne, na běžném ježdění to stejně nepoznám, tak si ho vezmu jen když chystám nějakou akciSpajky píše:Nedáváš tam standartně něco 95+?Fatal Design píše:Dal jsem eMku k narozkám plnou nádrž Verva100 (98okt.) ať se trochu poměje
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
BMW M3 dnes slaví 25 let
-
MattyX
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1778
- Kontaktovat uživatele:
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
-
Fatal Design
- Registrovaný
- Příspěvky: 2414
- Registrován: pát 21.11.2003 01:00
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Klubové ID: 1036
- Kontaktovat uživatele:
-
Fatal Design
- Registrovaný
- Příspěvky: 2414
- Registrován: pát 21.11.2003 01:00
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Klubové ID: 1036
- Kontaktovat uživatele:
Ale kuš ... najdi si manuál k M3 ... strana tuším 18 dole :MattyX píše:no tvl , aby se ti nepodpalili ventily(chudá směs) , no hlavu kdyžtak celou mám
* As this engine has knock control, fuel with a minimum octane number of 95 (Research Method) can also be used in this case, engine output and fuel consumption will deteriorate slightly.
-
Fatal Design
- Registrovaný
- Příspěvky: 2414
- Registrován: pát 21.11.2003 01:00
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Klubové ID: 1036
- Kontaktovat uživatele:
Já nevím, ale když to píšou v manuálu, tak to asi nebude problé. Nepíšou tam nikde o tom, že se do toho výslovně nesmí lít 95. 98 je doporučené palivo, ale je možno lít i 95 tak nevím v čem je problém.MattyX píše:no tak to si prvni koho znam hehekdyz 95 tak mozna carerru , ale tak ještě nám to nejezdí tak uvidím až pojede
Jinak ale samozřejmě neberu u Hypernovy, ale jezdím většinou na Shell, nebo OMV ...
Tady je ta stránka :

-
MattyX
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1778
- Kontaktovat uživatele:
tak ono pri malych otackach se ti asi nic nestane , 3.2 ma kompresni pomer 11.3:1 coz je uz na 95 relativne dost ... pak muze vzninout detonacni horeni a prave podpaleni ventylu. jasan stalo se kamosovi , ze proste musel nabrat 95 pac 98 nebyla a v nadrzi nic ze
a taky to jelo 
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
-
Fatal Design
- Registrovaný
- Příspěvky: 2414
- Registrován: pát 21.11.2003 01:00
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Klubové ID: 1036
- Kontaktovat uživatele:
Na diagnostice to bylo před měsícem a všechno OK včetně Vanosu (bože, ale to byly zvuky při tom test uff.) Jediné co bylo KO je hladinové čidlo oleje. Tak teď 2x týdně kontrloluju ručně a nové mám připraveno doma na výměnu při výměně oleje.
Nicméně auto mám chvilku a nedělá mi problém jezdit na 98. Jen jsem myslel, že když je v manuálu napsáno že lze použít i 95 tak můžu dát 95, když většinou při normálním ježdění nepřelezu ani 4000ot.
Jen doufám, že ti dva pánové co to měli předemnou tam taky lili 98, jinak se stejně uvidíme v Brně
Nicméně auto mám chvilku a nedělá mi problém jezdit na 98. Jen jsem myslel, že když je v manuálu napsáno že lze použít i 95 tak můžu dát 95, když většinou při normálním ježdění nepřelezu ani 4000ot.
Jen doufám, že ti dva pánové co to měli předemnou tam taky lili 98, jinak se stejně uvidíme v Brně
-
Fatal Design
- Registrovaný
- Příspěvky: 2414
- Registrován: pát 21.11.2003 01:00
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Klubové ID: 1036
- Kontaktovat uživatele:
Asi taky četli uživatelskou příručkuviktor_m3 píše:u nás v kraji na 95 jezdí několik Mkařů. Já osobně bych to tam nenalil, ale je fakt, že můj roční nájezd km odpovídá spíš rekreačnímu cyklistovi.
Co vím, tak ostatní zatím bez problémů. Ono je asi i fakt, že není 98 jako 98. Já to řeším nákupem 100 od Shellu, když jedu někam přes Olomouc.
Jak jsem ale psal, mě nedělá problém tam dávat 98 stabilně, myslel jsem jen, že když je to v manuálu tak to není problém ...
-
cabal
- Registrovaný
- Příspěvky: 1029
- Registrován: stř 06.02.2008 01:00
- Bydliště: Olomouc/Postřelmov
- Klubové ID: 2029
- Kontaktovat uživatele:
Když jezdím s M3 drbky (měsíčně nalitam klidně 1000km), tak tam liju u Benziny 95 nebo Carrera 95, jezdím v klidu, nechám zahřát a málo kdy točím nad 4 tisíce v manuálu je psáno, že 95 ok ... nálepka na budících říká 98.
Když se chci projet ostře na ecce nebo nějakou svižnou krajinou, závody aj. liju tam Carrera 100 nebo V-POWER od Shellu popř. Verva 100, většinou (z 90 procent OMV Carrera 100). Rozdíl jde u 3.2 poznat.
Nikdy netankuju Silmety, RobinOil a podobny ... s eMkem se dá jet za 8 litrů a benzínky jsou všude.
Co se kvality benzínu týče, viděl jsem výsledky z loňského roka při testech benzínu Naturalu 95 a nejlepších kvalit dosahovala BENZINA na prvním místě ... a třeba Shell byla tuším až na 4. místě.
Když se chci projet ostře na ecce nebo nějakou svižnou krajinou, závody aj. liju tam Carrera 100 nebo V-POWER od Shellu popř. Verva 100, většinou (z 90 procent OMV Carrera 100). Rozdíl jde u 3.2 poznat.
Nikdy netankuju Silmety, RobinOil a podobny ... s eMkem se dá jet za 8 litrů a benzínky jsou všude.
Co se kvality benzínu týče, viděl jsem výsledky z loňského roka při testech benzínu Naturalu 95 a nejlepších kvalit dosahovala BENZINA na prvním místě ... a třeba Shell byla tuším až na 4. místě.
