Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
seřízení ventilových vůlí
-
Plesoun_cz
- Registrovaný
- Příspěvky: 40
- Registrován: sob 03.05.2008 00:00
- Bydliště: Čáslav
- Klubové ID: 1932
Čau pánové potřeboval bych u někoho (středočeský kraj) nechat seřídit ventily na m3 3.0i v BMW Hradci Králové(Březhrad) mě poslali k šípku že to nedělaj
prej si mám ty podložky vyndat změřit mikrometrem dopočítat do stanovený vůle a že my obědnaj nový docela mě zklamalo že v autorizovanym servisu nemaj takový díly skladem a kam jezděj lidi z východních čech se svojí m3?
V Litomyšli http://www.bmwpower.cz, Tomáš Hajro.
-
Plesoun_cz
- Registrovaný
- Příspěvky: 40
- Registrován: sob 03.05.2008 00:00
- Bydliště: Čáslav
- Klubové ID: 1932
No,ono to píšou obecně u všech motorů s ručním seřizováním ventilů,že za studena řeknu příklad 0.2 a za tepla 0.3mm.
Spíše mě zarazilo to,že u té M5(S38) udávali jen za tepla a to pořádnýho (90°C),tu vůli 0.28-0.33mm.
Myslel jsem,že vůle ventilů se dělá právě proto,že u teplého motoru se vymezí ta vůle ,aby se zbytečně nepřicházelo o účinný zdvih toho ventilu,ale asi to tak není.Zkrátka to nějaký účel má,že to takhle dělaj.
Spíše mě zarazilo to,že u té M5(S38) udávali jen za tepla a to pořádnýho (90°C),tu vůli 0.28-0.33mm.
Myslel jsem,že vůle ventilů se dělá právě proto,že u teplého motoru se vymezí ta vůle ,aby se zbytečně nepřicházelo o účinný zdvih toho ventilu,ale asi to tak není.Zkrátka to nějaký účel má,že to takhle dělaj.
-
MattyX
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1778
- Kontaktovat uživatele:
jasne dej to frantovi do sotdole ten ti to za tepla udelaHanz píše:myslim, ze S38 je idealni motor na experimenty JPP (jedna paní povídala), jdi do toho
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
-
MattyX
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1778
- Kontaktovat uživatele:
za tepla se to ale nedela,alespon co ja vim...za tepla je ta hodnota pokazde jina podle teploty a proto se to dela za studena... najdi si tabulkovou hodntou s38 za studena a na tolik to udelej...tech 0.28-0.33 se tvari realne...troutny píše:Tak dle Vás to je údaj (0.28-0.33mm) za studena a při změření za tepla tam vůle podle Vás je teda kolik cca?
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
-
Kami1
- Registrovaný
- Příspěvky: 1704
- Registrován: pát 24.10.2008 00:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 2167
zkusim najit ty hodnoty za tepla, ale nevim
http://www.robertlevinson.com/M5_Tourin ... alInfo.pdf
http://www.robertlevinson.com/M5_Tourin ... alInfo.pdf
http://www.robertlevinson.com/M5_Tourin ... alInfo.pdf
http://www.robertlevinson.com/M5_Tourin ... alInfo.pdf