Dneska sem byl v bazaru u Globusu v Čakovicích projet todle Emko http://www.sauto.cz/car_detail.php?filt ... id=6345803
A připadalo mi že to absolutně nejede, jelo to o malinko víc než 328, žádnej kopanec ve vyšších otáčkách se nekonal, to je normální ? Nebyl ste ho náhodou taky někdo projet ? Nebo sem jenom zhejčkanej a přijde mi že i 3.2 nejede ? Jo jinak cena neni 240, ale nechá ho za 200tisíc
Tož to je těžké takhle soudit. Je všeobecně známo, že přechod z 328i na M3 už neni tak velký skok jako z 316i. Další otázkou je jestli je motorově vpořádku. Neozývaly se na motoru nějaké klepavé zvuky? Za další mohl tam být nějakej starej benál a ani to nemusela být 98 okt. Nechali jste motor zahřát na provozní teplotu než jste tomu začali dávat co proto? Možností je spoustu, ale jak se spravně ptáš chtělo by to i někoho jiného co to auto viděl na vlastní oči a projel ho. Jinak vzhledově vypadá pěkně.
No píšou manual a má panel s SMG ,rozdil musi byt znát,já ho cítil kdyz sem jel nedávno s kámošovo 330ci.........asi bude pěkně olítaná , v létě sem taky tahle projížděl jedno eMko,a byl víc než zklamaný ,taky vůbec nejela
Panel z smg tam je pry proto, ze tam driv smg bylo a je to predelany na manual. Jinak z pohledu 3 osoby mi taktez prislo, ze to vubec nejede. A uz jenom to ze bazarnik nakonec slevil na 200 tisic je minimalne podezrely.
Rek bych ze chyba bude v tomhle aute a ne v tom, ze normalni eMko nejede
No jako je mi jasný že ten skok z 328 na M3 neni tak brutální, ale 100kw navíc snad musim poznat, ale todle podle mě jelo víceméně stejně jako 328, jediný co bylo cejtit tak že to táhlo už hezky odspoda, jinak motor šel uplně krásně, nic v něm necvakalo, bylo to zahřátý na provozní teplotu, jakej tam byl benál to nevim, auto má najeto 260tkm, ale v 80ti je (údajně) měněnej motor a je to prej nehavarovaný, ale že by seděl nárazník s lemem blatníku to se taky říct nedalo. Jako já fakt doufám že to auto bylo nějaký mrtvý, páč jestli takhle jede běžně 3.2 tak nevim co si mam koupit Ale ta bílá barva je krutá, to se musí nechat
Takže i dost pravděpodobný že i motor bude vylítaná mrdka
Jediný co fungovalo hezky byli brzdy a podvozek, ani rychlosti tam pořádně nešli, byla tuhá kulisa jako prase
Trhyy píše:Takže i dost pravděpodobný že i motor bude vylítaná mrdka
Jediný co fungovalo hezky byli brzdy a podvozek, ani rychlosti tam pořádně nešli, byla tuhá kulisa jako prase
pokud to je ono, tak podvozek je nový protože lízal patníky
motor byl zadřený
pokud to je to eMko co si myslím .... vypadá že je. Tak mělo zadřený motor. Byly od předchozí bouračky skřípnuté hadičky od olejového chladiče. Pak se eMko proletělo přez obrubníky. Proto dostalo ty krásné kola a komplet nový podvozek. A jak jsem na něj tak koukal tak bylo celé nějaké posvařované a polepené... vypadalo jako by mělo víc nalítáno po škarpách než po cestách
Kdyby mel nekdo zajem... Majitel je z prachatic a auto ma doma v garazi, v zime s nim nejezdi. Je tady druhy majitel, prvni si to nechal dovezt od Autoimportmach z Norska. serviska neni. Km by asi sedeli podle interieru, ale podle volantu urco ne. Zdalo se mi ze to ma vanos pred smrti, Ale s klukem se necha mluvit o cene, nehnal by to ani pres tan bazar(ani pres jeden, je na natu 2x)
Speedy píše:Se tam zajedu podívat, už jsem 14dní neseděl v M3... Měl bych to do konce tejdne zvládnout, řerkl bych ,že se tam bude ohřívat ještě pár měsíců
To by bylo super, pak sem hoď info s tvym názorem, sem zvědavej