ono taky litani na dromu prece jen tomu diferaku nedava tak moc...protoze se pohybuje stale v race modu, tudiz je porad v optimalnim zaberu na jaky byl staveny...si myslim, ze hlavni problem racingovych veci je jejich nepouzitelnost pri slabsich podminkach..znam to z motorek a myslim, ze tady to bude hodne podobne..Daimler píše: Já to bral tak ,že mám M3 3,2 r,v 97 a auto je vic na okruhu jak na silnici a nějakej takovej problem jsem s tým neměl ( má to najeto 200 000km)
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
hučení m3e46
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 44
- Registrován: pon 03.11.2008 01:00
- Bydliště: Ludgeřovice
- Klubové ID: 1879
- Kontaktovat uživatele:
v tom to máš asi pravdu ,když vemu to že mám už 200tis najeto s 3,2 a vanosy stále funguji na 100% a jednu dobu jsem četl na foru že že vanosy u 3,2 kolem 130tis km jdou k.o. asi to málo trestajífojtas píše:ono taky litani na dromu prece jen tomu diferaku nedava tak moc...protoze se pohybuje stale v race modu, tudiz je porad v optimalnim zaberu na jaky byl staveny...si myslim, ze hlavni problem racingovych veci je jejich nepouzitelnost pri slabsich podminkach..znam to z motorek a myslim, ze tady to bude hodne podobne..Daimler píše: Já to bral tak ,že mám M3 3,2 r,v 97 a auto je vic na okruhu jak na silnici a nějakej takovej problem jsem s tým neměl ( má to najeto 200 000km)

Jak můžeš něco takového napsat? Ty to auto máš od novoty?Daimler píše:v tom to máš asi pravdu ,když vemu to že mám už 200tis najeto s 3,2 a vanosy stále funguji na 100% a jednu dobu jsem četl na foru že že vanosy u 3,2 kolem 130tis km jdou k.o. asi to málo trestajífojtas píše:ono taky litani na dromu prece jen tomu diferaku nedava tak moc...protoze se pohybuje stale v race modu, tudiz je porad v optimalnim zaberu na jaky byl staveny...si myslim, ze hlavni problem racingovych veci je jejich nepouzitelnost pri slabsich podminkach..znam to z motorek a myslim, ze tady to bude hodne podobne..Daimler píše: Já to bral tak ,že mám M3 3,2 r,v 97 a auto je vic na okruhu jak na silnici a nějakej takovej problem jsem s tým neměl ( má to najeto 200 000km)





jezdí jezdí a doufám, že dlouho ještě budeM3maniac píše:Jak můžeš něco takového napsat? Ty to auto máš od novoty?Daimler píše:v tom to máš asi pravdu ,když vemu to že mám už 200tis najeto s 3,2 a vanosy stále funguji na 100% a jednu dobu jsem četl na foru že že vanosy u 3,2 kolem 130tis km jdou k.o. asi to málo trestajífojtas píše: ono taky litani na dromu prece jen tomu diferaku nedava tak moc...protoze se pohybuje stale v race modu, tudiz je porad v optimalnim zaberu na jaky byl staveny...si myslim, ze hlavni problem racingovych veci je jejich nepouzitelnost pri slabsich podminkach..znam to z motorek a myslim, ze tady to bude hodne podobne..pokud ano tak se omlouvám a je to téměř zázrak.... takže jestli si auto koupil dejme tomu ze 130tkm tak to bylo patrně děláno před tebou ten vanos,ještě jsem nepotkal člověka s 3,2kou co by vanos neřešil
jinak ten difer dostane největší záběr při kravení,burnoutu a driftech né při optimální stopě na okruhu. A taky je difer v e46 o mnoho složitější než v e36ce
proto taky náchylnější....taky v česku je vše věc reálného stavu km
každej si myslí že mu něco odejde už ve 130tkm a přitom v 90% případech má auto najeto značně víc
moje 1. M3 e36 z roku 92 taky myslím jezdí dodnes s původním motorem a to je co říct...


no u e46 M3 je v diferaku system, ktery resi prave tu svornost na olejove bazi. Josu tam takvoe cerpadylka nebo jak to nazvat a kdyz se nemeni olej, tak je mozne, ze se zadrou. Taky je problem, kdyz se olej prehreje, tak se zacne napalovat na lamely a ty zacnou zvysovat svou svornost po celou dobu jizdy a muze dojit k vnitrni destrukci klece. NEbo proste se ulomil zub a je taky vymalovano. Kazdopadne sice je ten difer vychytanejsi, ale nachylnejsi na rozbiti. Je to jak s automatama, prvni autmaty blyy jednoduchy, ale kopali pri razeni a byly pomale. Nove jsou plne cepradylek, radi uzasne plynule a rychle, ale vyserou se 4x tak casteji, nez ty stare....
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 264
- Registrován: stř 05.11.2008 01:00
- Klubové ID: 2354
Jak často se má měnit ten olej, že by jsem to pro jistotu udělal, mám najeto 69000km?? a co za olej a kolik?Speedy píše:no u e46 M3 je v diferaku system, ktery resi prave tu svornost na olejove bazi. Josu tam takvoe cerpadylka nebo jak to nazvat a kdyz se nemeni olej, tak je mozne, ze se zadrou. Taky je problem, kdyz se olej prehreje, tak se zacne napalovat na lamely a ty zacnou zvysovat svou svornost po celou dobu jizdy a muze dojit k vnitrni destrukci klece. NEbo proste se ulomil zub a je taky vymalovano. Kazdopadne sice je ten difer vychytanejsi, ale nachylnejsi na rozbiti. Je to jak s automatama, prvni autmaty blyy jednoduchy, ale kopali pri razeni a byly pomale. Nove jsou plne cepradylek, radi uzasne plynule a rychle, ale vyserou se 4x tak casteji, nez ty stare....
Dík