Ahojte, viete mi povedat, na co sluzi vzduchovy kompresor na M3 e36? Je hned vedla klimatizacneho kompresora. Generalkujem motor a nevieme prist na to, k comu sluzi.
Dak za info.
vzduchovy kompresor
-
Hyri
- Registrovaný
- Příspěvky: 1149
- Registrován: ned 09.10.2005 00:00
- Bydliště: Bratislava okolie
- Klubové ID: 712
-
Návštěvník
ahoj nevim jestli ti to povim přesně, ale spiná se věčinou při studeným motoru ,a pomáhá tlačit výfukový plyny ,aby se nezanásely katalizátory, nebo nějak tak by to mělo být.amusko píše:Ahojte, viete mi povedat, na co sluzi vzduchovy kompresor na M3 e36? Je hned vedla klimatizacneho kompresora. Generalkujem motor a nevieme prist na to, k comu sluzi.
Dak za info.
-
mpowerm
- Registrovaný
- Příspěvky: 28
- Registrován: čtv 28.08.2008 00:00
Tak je!Daimler píše:ahoj nevim jestli ti to povim přesně, ale spiná se věčinou při studeným motoru ,a pomáhá tlačit výfukový plyny ,aby se nezanásely katalizátory, nebo nějak tak by to mělo být.amusko píše:Ahojte, viete mi povedat, na co sluzi vzduchovy kompresor na M3 e36? Je hned vedla klimatizacneho kompresora. Generalkujem motor a nevieme prist na to, k comu sluzi.
Dak za info.
-
Speedy
- Čestný člen
- Příspěvky: 6815
- Registrován: ned 05.10.2003 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 51
-
Hanz
- Člen Klubu
- Příspěvky: 6220
- Registrován: úte 16.07.2002 00:00
- Bydliště: 335i
- Klubové ID: 6
ten kompresor bezi je chvili po startu (asi tak 2-3min), pres kanaly v hlave zene vzduch do svodu, aby se spalil prebytek benzinu (pri startu studeneho motoru cast benzinovych par jde nevyuzite do vyfuku)... bez nejakeho omezeni jej lze vymontovat, staci jen zaslepit ten vstup do hlavy... ma to smysl hlavne pri prestavbe na race a soucasnem vyndani klima kompresoru, da se tak dohromady ubrat asi 20kg
“Ability is what you're capable of doing.”
-
Speedy
- Čestný člen
- Příspěvky: 6815
- Registrován: ned 05.10.2003 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 51
jo, to je uplně nejpřesnější popis. Já to mám vybraný u race káry, ale zbyly tam hadice s ventilem, který to jakoby zaslepuje po té, co se motor ohřeje a přestane jakoby běžet na sytič.Hanz píše:ten kompresor bezi je chvili po startu (asi tak 2-3min), pres kanaly v hlave zene vzduch do svodu, aby se spalil prebytek benzinu (pri startu studeneho motoru cast benzinovych par jde nevyuzite do vyfuku)... bez nejakeho omezeni jej lze vymontovat, staci jen zaslepit ten vstup do hlavy... ma to smysl hlavne pri prestavbe na race a soucasnem vyndani klima kompresoru, da se tak dohromady ubrat asi 20kg
-
amusko
- Registrovaný
- Příspěvky: 5
- Registrován: čtv 05.04.2007 00:00
- Bydliště: Košice
-
Speedy
- Čestný člen
- Příspěvky: 6815
- Registrován: ned 05.10.2003 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 51
