Při podřazení si to jází samo meziplyn, ale pouze v závislosti na tom kde máš v tu chvíli plynový pedál. To zn. že když podřadíš a nemáš nohu na plynu tak se meziplyn nekoná.Honza325 píše:Zajímá mě, jestli je SMG o poznání rychlejší,než manuál a taky mě zajímá, jak to je třeba s meziplynem při podřazování? Dává si to nějakej samo nebo se to dá nějak stihnout, třeba podržením pádla... ? V budoucnu o M3 SMG taky uvažuju,tak v tom všem chci mít jasno...
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
M3 E46 SMG II s najetymi 130 000 km
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2393
- Registrován: čtv 31.03.2005 00:00
- Bydliště: Albrechtice
- Klubové ID: 238
SMG u E46 M3 jde nastavit takže řadí ležérně a nebo šíleně rychle. Rychlost přeřazení záleží taky na otáčkách a práci s plynemHonza325 píše:Zajímá mě, jestli je SMG o poznání rychlejší,než manuál a taky mě zajímá, jak to je třeba s meziplynem při podřazování? Dává si to nějakej samo nebo se to dá nějak stihnout, třeba podržením pádla... ? V budoucnu o M3 SMG taky uvažuju,tak v tom všem chci mít jasno...