M3 E36 Z USA jak zvýšit výkon
-
martinko
- Registrovaný
- Příspěvky: 13
- Registrován: stř 16.01.2008 01:00
- Bydliště: Ústí nad Labem
-
PET77
- Registrovaný
- Příspěvky: 146
- Registrován: ned 26.09.2004 00:00
- Klubové ID: 582
-
martinko
- Registrovaný
- Příspěvky: 13
- Registrován: stř 16.01.2008 01:00
- Bydliště: Ústí nad Labem
-
Leveler
- Registrovaný
- Příspěvky: 6239
- Registrován: čtv 07.10.2004 00:00
- Bydliště: BRNO
- Klubové ID: 1133
-
dsvatos
- Registrovaný
- Příspěvky: 3244
- Registrován: stř 28.09.2005 00:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1531
Já už párkrát viděl nabízet tu US vezi i u nás.. Sice nižší výkon oproti evropské, ale cena byla taky nižší. Takže to nemusí bejt špatnej kaufLeveler píše:Na USA se vyprdni.Zaplatíš kurveský CLO+DPH.Kontejner není levnej..Mrkni rači do D nebo ŠVAJCU.Dost lidí tu vozí auta takže myslím že není problém.Otázkou sou jen peníze.
-
martinko
- Registrovaný
- Příspěvky: 13
- Registrován: stř 16.01.2008 01:00
- Bydliště: Ústí nad Labem
no právě víš jak to je s prachama nikdy není dost, ale když mluvíš o tom nemecku nebo sui tak to je katastrofa s cenama připadá mě s nadsázkou že ceny snad lezou nahoru,a výběr vhodný karky nic moc všechno dost olítaný to me byla usa ve výběru simpatičtější,no mas pravdu že dovozem aclem to vyleze nahoru,vyplatila by se spíš z us dovézt m346ka, ted mam 330ci 46 ale chtel jsem neco na blbnutí absence samosvoru a cca 100koní mě už trošku prudí no budu vymejšlet dál uprava 330ky by asi vyšla na kotel takže nevim dik za pokec
-
Speedy
- Čestný člen
- Příspěvky: 6815
- Registrován: ned 05.10.2003 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 51
-
Leveler
- Registrovaný
- Příspěvky: 6239
- Registrován: čtv 07.10.2004 00:00
- Bydliště: BRNO
- Klubové ID: 1133
-
castro
- Registrovaný
- Příspěvky: 9474
- Registrován: úte 10.01.2006 01:00
- Bydliště: West coast - Břevnov
- Klubové ID: 633
-
matal
- Moderátor
- Příspěvky: 13023
- Registrován: pon 23.08.2004 00:00
- Bydliště: Tišnov
- Klubové ID: 119
-
papyk
- Registrovaný
- Příspěvky: 977
- Registrován: stř 13.07.2005 00:00
- Bydliště: Valašské Království
- Klubové ID: 1181
-
martinko
- Registrovaný
- Příspěvky: 13
- Registrován: stř 16.01.2008 01:00
- Bydliště: Ústí nad Labem
Cena je v americe fakt pěkná když jsem to jen tak sčítnul tak se da koupit v usa paradně,ted jsem našel na ebay com jednu lehoučce na př.kolečko cca 5t v dolarech,kontejner přes polaky cca 17tkč přidáš dvě motorky a seš na svym samozřejmě ja vim,jsou stim spojeny i další vydaje clo atd ale chce si to spočítat a najít typka co to už vez když vozej jiný z usa tak proč ne.a navíc z californie bez koroze.
-
patras
- Čestný člen
- Příspěvky: 7095
- Registrován: pát 02.05.2003 00:00
- Bydliště: Náchod
- Klubové ID: 7
-
Hanz
- Člen Klubu
- Příspěvky: 6220
- Registrován: úte 16.07.2002 00:00
- Bydliště: 335i
- Klubové ID: 6
USA verze ma smysl jen pokud bys tam chtel davat turbo-kit, protoze na ten motor jich je podstatne vice nez na Euro a za zcela jiny penize... bohuzel je ten motor jen obycejna Vanos m50 ci 52 s vetsim objemem, nic vic, nic min... navic humus budiky (mph + kmh), mekci pruziny a tlumice, svitici blinkry a pod chujoviny...
“Ability is what you're capable of doing.”
-
Speedy
- Čestný člen
- Příspěvky: 6815
- Registrován: ned 05.10.2003 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 51
cink cink-otevřený dveře, cink, cink-pásy, cink cink atd.
navíc to je jen 5ti kvalt. A to zrychlení je taky vtipný, jel jsem sprint proti M3 3,2 US a na 400metrech jsem mu dal několik dýlek aut
Kupovat to s tím, že tam budu nějak řešit výkon je blbost. Leda tam dát turbo kit, jak psal Hanz. Pak si ale EU verze může jít hrát na pískoviště
navíc to je jen 5ti kvalt. A to zrychlení je taky vtipný, jel jsem sprint proti M3 3,2 US a na 400metrech jsem mu dal několik dýlek aut
Kupovat to s tím, že tam budu nějak řešit výkon je blbost. Leda tam dát turbo kit, jak psal Hanz. Pak si ale EU verze může jít hrát na pískoviště
-
castro
- Registrovaný
- Příspěvky: 9474
- Registrován: úte 10.01.2006 01:00
- Bydliště: West coast - Břevnov
- Klubové ID: 633
-
papyk
- Registrovaný
- Příspěvky: 977
- Registrován: stř 13.07.2005 00:00
- Bydliště: Valašské Království
- Klubové ID: 1181
-
martinko
- Registrovaný
- Příspěvky: 13
- Registrován: stř 16.01.2008 01:00
- Bydliště: Ústí nad Labem
-
patras
- Čestný člen
- Příspěvky: 7095
- Registrován: pát 02.05.2003 00:00
- Bydliště: Náchod
- Klubové ID: 7
-
Hanz
- Člen Klubu
- Příspěvky: 6220
- Registrován: úte 16.07.2002 00:00
- Bydliště: 335i
- Klubové ID: 6
z motoru jako takového se mění jen těsnění a šrouby hlavy za štefty (kity kolem 400rwhp)... se serie ma problem pri tomto vykonu jen spojka... nejvetsim omylem je predstava, ze kompresor zatezuje motor mene... neni to pravda ze 2 duvodu: aby dosahl motor stejneho ykonu, musi vyrobit extra vykon pro pohon kompresoru, zatimco turbo vyuziva jiz vyprodukovany "odpad"... z duvodu zakopanych v termodynamice a kinetice je nejvetsi namahani ojnice v horni uvrati pri vyfuku, kde "turbo" vytvari urcity tlak pusobici proti tomuto zrychleni... argumenty o turbo dire nebo podobnych hlaskach jsou nesmyslne a zalozene na zkusenostech s nevhodne navrzenyma turbomotorama... nekdy juknete na odezvu plynu turbomotoru pouzivanych na driftech... atmosfericky motor nema citelnou "prodlevu"... on ji totiz ma od nastartovani az po omezovac (trvaly podtlak v sani)... u turbo motoru je prodleva a PAK prijde PRETLAK 
“Ability is what you're capable of doing.”
