Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Vyfukove svody
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 62
- Registrován: čtv 03.10.2013 00:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 62
- Registrován: čtv 03.10.2013 00:00
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Pokud chceš dát svojemu "íčku" nějaký koníky navíc... tak cesta upravování M40/M43 motoru bude wrong way
začal bych swapem za M42, to budou nejlevnější koně 


E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 62
- Registrován: čtv 03.10.2013 00:00
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
ja jsem svody na R6 daval... když vím jakej to je proces, tak pokud tu píšeš že to budeš dělat před barakem za pár kaček, asi to vzdej
V konečným důsledku když porovnáš výsledek a to co tě to stálo usílí, tak budš akorát nasranej
Já vím, hezky to vypadá 



E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 62
- Registrován: čtv 03.10.2013 00:00
Ach jo.... Když dáš svody, upraviš sání tak to bude hezky vypadat,ale nárůst výkonu 2-3 koně a něco málo na krouťáku.
Věř mi,přesně tímhle jsem si prosel před cca.7-8 roky. Vymyslel jsem si svody, váčky,chip....investice v řádech desetitisíců a vysledek žalostný. U tohodle motoru to proste nemá smysl.
Známý měl v 1,8i nitro. Nárůst výkonu 30-40koní, ale životnost motoru šla do kopru:(
Takže pokud nemáš na to koupit si šestiválec třeba 2,5 nebo 2,8 tak se zaměř na stav svýho auta. Hezký kola, slušný lak atd.
Věř mi,přesně tímhle jsem si prosel před cca.7-8 roky. Vymyslel jsem si svody, váčky,chip....investice v řádech desetitisíců a vysledek žalostný. U tohodle motoru to proste nemá smysl.
Známý měl v 1,8i nitro. Nárůst výkonu 30-40koní, ale životnost motoru šla do kopru:(
Takže pokud nemáš na to koupit si šestiválec třeba 2,5 nebo 2,8 tak se zaměř na stav svýho auta. Hezký kola, slušný lak atd.
Only e34 
e34 M50B25TU
e34 S38B36
e34 M60B40

e34 M50B25TU
e34 S38B36
e34 M60B40
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 62
- Registrován: čtv 03.10.2013 00:00
Neblázni....
mě furt umravnují protože chci upravovat 525i nebo 728i co má skoro 200koní ...a jede to dobře ... ale chtěl jsem aspon 250-260koní....vím že to jde ale investice 50tisic se nevyplatí....
To raději 540i koupím za 60-100tis pro radost nebo M5 které jsou dneska už za pěkné ceny....
Omrzí tě i 20koní a jen to bude žrát pokud dáš čip a ostrou vačku a komplet výfuk bude to dražší jak kdybys prodal svoje a koupil 328i ve výsledku...
kup si 328i e36/e46 super motor na dálky uspornej ...a bude tě bavit pár let oproti 318i kterou můžeš točit a stejně nejede...
Já se svou 525i dokážu jezdit klidně za 7-8litru dálky
se e38 728i díky nízkým otáčkám 5st. automatu to dálky jezdí neskutečných 7,5-8litru.
Průměrná spotřeba mi svítí 9,7 litru u limuzíny e38 včetně města kde jezdím často.
Tak a ted mi řekni proč by jsis měl upravovat 1,8i za drahé peníze...
Raději došetři prodej svoje a kup 328i a budeš spokojenej.
pokud nejezdíš vyloženě po městě kde si R6 vezme svejch 12-14litru tak se toho neboj a skoč do lepšího.
Do 1,8i bych nevrazil ani korunu ...jedině že bych něco dostal zadarmo nebo tak podobně.

To raději 540i koupím za 60-100tis pro radost nebo M5 které jsou dneska už za pěkné ceny....
Omrzí tě i 20koní a jen to bude žrát pokud dáš čip a ostrou vačku a komplet výfuk bude to dražší jak kdybys prodal svoje a koupil 328i ve výsledku...
kup si 328i e36/e46 super motor na dálky uspornej ...a bude tě bavit pár let oproti 318i kterou můžeš točit a stejně nejede...
Já se svou 525i dokážu jezdit klidně za 7-8litru dálky
se e38 728i díky nízkým otáčkám 5st. automatu to dálky jezdí neskutečných 7,5-8litru.
Průměrná spotřeba mi svítí 9,7 litru u limuzíny e38 včetně města kde jezdím často.
Tak a ted mi řekni proč by jsis měl upravovat 1,8i za drahé peníze...
Raději došetři prodej svoje a kup 328i a budeš spokojenej.
pokud nejezdíš vyloženě po městě kde si R6 vezme svejch 12-14litru tak se toho neboj a skoč do lepšího.
Do 1,8i bych nevrazil ani korunu ...jedině že bych něco dostal zadarmo nebo tak podobně.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 62
- Registrován: čtv 03.10.2013 00:00
MattyX píše:
1.6 , 1.8, a 2.0 mají stejnej převod, takže změnu by jsi hledal velice marně
Pokud se nejedná o verzi v automatu.
viz. http://www.bmwklub.sk/technicke-okienko ... 14999.html
Jen tam ten 4.44 dej, není to žádná vyjímka, dá se sehnat, investice okolo tisícovky a pojede to opravdu o hodně líp, no a taky si to zežere víc

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 62
- Registrován: čtv 03.10.2013 00:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 62
- Registrován: čtv 03.10.2013 00:00