Výkon 328, úpravy
-
MichalKus
- Registrovaný
- Příspěvky: 77
- Registrován: pon 27.03.2006 00:00
-
Qido
- Registrovaný
- Příspěvky: 784
- Registrován: stř 27.02.2008 01:00
- Bydliště: J.Hradec/Praha Modřany
- Klubové ID: 1661
Zdravím taky přihodím svojí trošku do mlýna,omlouvám se,jestli se budu opakovat,ale vše v tomto tématu jsem ještě nepřečtl.Takže na tohle jsem narazil
je to prakticky nasazení sání jako mám M3 na ostatní motory(na 1 válec,1 klapka) http://www.dbilas.com/dbilas_eng/index.htm
Ted jde o to,jestli se za tu cenu vyplatí,protože se výkonově motor dostane asi na stejné hodnoty jak se sáním z M50B25.
Ale vypadá to suprově.
je to prakticky nasazení sání jako mám M3 na ostatní motory(na 1 válec,1 klapka) http://www.dbilas.com/dbilas_eng/index.htm
Ted jde o to,jestli se za tu cenu vyplatí,protože se výkonově motor dostane asi na stejné hodnoty jak se sáním z M50B25.
Ale vypadá to suprově.
-
Yngwie
- Registrovaný
- Příspěvky: 663
- Registrován: pát 22.09.2006 00:00
Ja bych rek, ze tyhle upravy nemaj cenu, nebot se musi koupit jednak sani, jednak nejlepe i pridat nasavani az dolu do narazniku a jednak optimalizovat palivovou mapu a idealne i svody s vyfukem. Kdyz vymenis jen sani z vetsimi dirami z M50ky, tak budes mit par koniku navic, ale potratis na kroutaku...a na ten vsichni v naproste vetsine jezdime...ve vysledku se ti bude zdat, ze to jede stejne nebo hru. Uprava M52 solidni vcetne vyse uvedenych veci vyjde na neco okolo 50k.
-
tom28
- Registrovaný
- Příspěvky: 161
- Registrován: úte 12.09.2006 00:00
Jikož nejsem oprávněn vkládat nové téma do této sekce tak to vložím sem. V podstatě je to k tématu.
Řešil někdo z vás odstranění nálitků před ventilovými vodítky v sacích kanálech u tohoto motoru? Jde mi o to jestli to lze udělat, nebo je pod tím nějaký kanál. Nerad bych se někam probrousil.
díky
http://ukazto.com/?id=8337800&klic=O3c6tBvu&overall=1
Řešil někdo z vás odstranění nálitků před ventilovými vodítky v sacích kanálech u tohoto motoru? Jde mi o to jestli to lze udělat, nebo je pod tím nějaký kanál. Nerad bych se někam probrousil.
díky
http://ukazto.com/?id=8337800&klic=O3c6tBvu&overall=1
-
Martin_Nohac
- Registrovaný
- Příspěvky: 5
- Registrován: pon 15.06.2009 00:00
-
Biturb
- Registrovaný
- Příspěvky: 173
- Registrován: sob 25.12.2004 01:00
- Bydliště: Štramberk
- Klubové ID: 2022
-
Bufik36
- Registrovaný
- Příspěvky: 157
- Registrován: ned 29.07.2012 00:00
- Bydliště: Kladno
-
Jurica13
- Registrovaný
- Příspěvky: 3
- Registrován: pát 08.01.2010 01:00
-
patres
- Registrovaný
- Příspěvky: 15
- Registrován: pon 11.05.2009 00:00
- Bydliště: Topolcany,Slovakia
-
Rade520
- Registrovaný
- Příspěvky: 416
- Registrován: pon 15.09.2008 00:00
- Bydliště: "Třebeach"
- Klubové ID: 1850
Tady jsem našel jeden zajímavý "dobový" test všech motorizací.
Jsou tam hodnoty výkonu z brzdy.
Hlavně pro ty co říkají že 323 má "jen" 170 koní,a že mezi 325 A 328 není rozdíl ve výkonu.
320 153ps/5970ot 198nm/4170
323 186ps/5210ot 263nm/4300
328 207ps/5220ot 289nm/4270
Jsou tam hodnoty výkonu z brzdy.
Hlavně pro ty co říkají že 323 má "jen" 170 koní,a že mezi 325 A 328 není rozdíl ve výkonu.
320 153ps/5970ot 198nm/4170
323 186ps/5210ot 263nm/4300
328 207ps/5220ot 289nm/4270
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 6000
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
Vlevo nahoře je tlačítko Hledat. Až ho použiješ, najdeš třeba: http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ic&t=68063patres píše:Zdravim, vie mi niekto poradit? Mam motor M52B28 a sanie M50 ale z 325i bez vanosovej.
Vie mi niekto dat presny navod ako to prehodit? Za kazdu radu budem vdacny.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
Hanz
- Člen Klubu
- Příspěvky: 6220
- Registrován: úte 16.07.2002 00:00
- Bydliště: 335i
- Klubové ID: 6
-
Netopyr
- Registrovaný
- Příspěvky: 201
- Registrován: úte 18.12.2007 01:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 3124
na zahraničních forech jsem našel, že výměna sání za M50B25TU jde jenom u M52B28, tedy u jednovanosu, u dvojitého vanosu (M52B25TU) to PREJ nejde - tady na foru jsem o tom ale nic nenašel... nezkoumal jste to někdo?
http://forum.bmw5.co.uk/topic/36997-m50 ... ntry379822
http://forum.bmw5.co.uk/topic/15695-m52 ... ntry170463
tady ten maník porovnává M52 s M54 která má vybrání i do rohů, ale otázkou je, jak přesně vypadá hlava... aby tam nevznikaly turbulence...
http://forum.bmw5.co.uk/topic/58265-pro ... /?p=614379
Net.
http://forum.bmw5.co.uk/topic/36997-m50 ... ntry379822
http://forum.bmw5.co.uk/topic/15695-m52 ... ntry170463
tady ten maník porovnává M52 s M54 která má vybrání i do rohů, ale otázkou je, jak přesně vypadá hlava... aby tam nevznikaly turbulence...
http://forum.bmw5.co.uk/topic/58265-pro ... /?p=614379
Net.
-
Macek_One
- Registrovaný
- Příspěvky: 116
- Registrován: pát 08.07.2011 00:00
- Klubové ID: 3182
Nazdar našel jsem něco takového co nato říkáte je to to samy jako M50 sani nebo lepší?
http://www.auto-ksport.cz/cz799--alpina-saci-trakt.html
A pak by mně zajímalo jak se dá udělat z m52b28 tří-litr a co vše by to chtělo udělat..
http://www.auto-ksport.cz/cz799--alpina-saci-trakt.html
A pak by mně zajímalo jak se dá udělat z m52b28 tří-litr a co vše by to chtělo udělat..
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 6000
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
Možná o něco lepší bude, může mít větší škrtící klapku.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
Mirda328_1
- Registrovaný
- Příspěvky: 34
- Registrován: úte 02.01.2007 01:00
- Klubové ID: 1864
dej vnitrnosti z z nejake B30 nebo to vice vrtni a kupsi novy pisty s vrtanim treba 87Macek_One píše:Nazdar našel jsem něco takového co nato říkáte je to to samy jako M50 sani nebo lepší?
http://www.auto-ksport.cz/cz799--alpina-saci-trakt.html
A pak by mně zajímalo jak se dá udělat z m52b28 tří-litr a co vše by to chtělo udělat..
