Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
'úspora paliva' by d-fens
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 91
- Registrován: sob 23.02.2008 01:00
- Bydliště: Jihočesky kraj
- Kontaktovat uživatele:
http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2007122901
plus kopmentáře k článku
..
pustte se kdyžtak do rozboru jsem zvědavá..
jo tak počet sem si
Magnety mě opravdu dostali 
plus kopmentáře k článku
..
pustte se kdyžtak do rozboru jsem zvědavá..
jo tak počet sem si



-
- Registrovaný
- Příspěvky: 111
- Registrován: pát 18.04.2008 00:00
- Bydliště: Tábor
- Kontaktovat uživatele:
Pazdi píše:316M1 píše:ano to je pravda vypadá to krásně, zvuk to má taky krásný, ale motor trpí a hodně.
motor hodně trpí koncovkou výfuku? a důvod?
OT: čtu od Tebe snad třetí, bo já nevím kolikátej příspěvek a ve všech je něco o tom, jak koncovka škodí...co ti ty koncovky provedly?
No když ten motor netrpí tak proč výrobce nedal na vozidlo takovou koncovku???Ža by tomu nerozuměl a nebo, že by snad výrobce nechtěl, aby auto dobře vypadalo???No myslím si, že je to kravina originál auto je originál auto.
316M1 píše:Pazdi píše:316M1 píše:ano to je pravda vypadá to krásně, zvuk to má taky krásný, ale motor trpí a hodně.
motor hodně trpí koncovkou výfuku? a důvod?
OT: čtu od Tebe snad třetí, bo já nevím kolikátej příspěvek a ve všech je něco o tom, jak koncovka škodí...co ti ty koncovky provedly?
No když ten motor netrpí tak proč výrobce nedal na vozidlo takovou koncovku???Ža by tomu nerozuměl a nebo, že by snad výrobce nechtěl, aby auto dobře vypadalo???No myslím si, že je to kravina originál auto je originál auto.
Protoze se mu to nevyplati vyrabet a nabizet XX koncovek.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1513
- Registrován: stř 14.03.2007 01:00
- Bydliště: Olomouc - Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
316M1 píše:Pazdi píše:316M1 píše:ano to je pravda vypadá to krásně, zvuk to má taky krásný, ale motor trpí a hodně.
motor hodně trpí koncovkou výfuku? a důvod?
OT: čtu od Tebe snad třetí, bo já nevím kolikátej příspěvek a ve všech je něco o tom, jak koncovka škodí...co ti ty koncovky provedly?
No když ten motor netrpí tak proč výrobce nedal na vozidlo takovou koncovku???Ža by tomu nerozuměl a nebo, že by snad výrobce nechtěl, aby auto dobře vypadalo???No myslím si, že je to kravina originál auto je originál auto.
ale ale...to jsou mi argumenty...
takže co výrobce dá, to je to nejlepší, co může být...samozřejmě tu nehlásím, jak je koncovka skvělá a úžasná, sám na autě žádnou nemám....a přiznám se, že tomu ani nějak extra nerozumím - co kazí, nekazí...proto se ptám, proč trpí motor....ale odpověď - no trpí, protože kdyby netrpěl, tak výrobce tu koncovku tam dá....to mi prostě příjde jakobys o tom taky nic nevěděl (to nemyslím špatně

jinak jak říkám - nerozumím tomu - ale logicky chápu, že je zásah do výfuku vyhodit katy...chápu, že je zásah hodit jinej zadní tlumič, udělat třeba nerez svody...ale nechápu, jaký zásah je přidělání koncovky...je to v podstatě jen trubka místo trubky, jak tu zaznělo...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 111
- Registrován: pát 18.04.2008 00:00
- Bydliště: Tábor
- Kontaktovat uživatele:
Pazdi píše:316M1 píše:Pazdi píše:[quote="316M1"]ano to je pravda vypadá to krásně, zvuk to má taky krásný, ale motor trpí a hodně.
motor hodně trpí koncovkou výfuku? a důvod?
OT: čtu od Tebe snad třetí, bo já nevím kolikátej příspěvek a ve všech je něco o tom, jak koncovka škodí...co ti ty koncovky provedly?
No když ten motor netrpí tak proč výrobce nedal na vozidlo takovou koncovku???Ža by tomu nerozuměl a nebo, že by snad výrobce nechtěl, aby auto dobře vypadalo???No myslím si, že je to kravina originál auto je originál auto.
ale ale...to jsou mi argumenty...
takže co výrobce dá, to je to nejlepší, co může být...samozřejmě tu nehlásím, jak je koncovka skvělá a úžasná, sám na autě žádnou nemám....a přiznám se, že tomu ani nějak extra nerozumím - co kazí, nekazí...proto se ptám, proč trpí motor....ale odpověď - no trpí, protože kdyby netrpěl, tak výrobce tu koncovku tam dá....to mi prostě příjde jakobys o tom taky nic nevěděl (to nemyslím špatně

jinak jak říkám - nerozumím tomu - ale logicky chápu, že je zásah do výfuku vyhodit katy...chápu, že je zásah hodit jinej zadní tlumič, udělat třeba nerez svody...ale nechápu, jaký zásah je přidělání koncovky...je to v podstatě jen trubka místo trubky, jak tu zaznělo...[/quote]
Sorry zvoral jsem to, jelikož myslím tlumič výfuku s koncovkou dohromady to škodí, samotná koncovka je neškodná ba i někdy hezká např. diodová.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 91
- Registrován: sob 23.02.2008 01:00
- Bydliště: Jihočesky kraj
- Kontaktovat uživatele:
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 174
- Registrován: úte 23.10.2007 00:00
- Bydliště: Pyšely
reaguju na prizpevek proc vyrobce nedava lepsi koncove tlumice .... fakt nechapu smysl nekterych lidi tady!!! pokud se dobre spocita sportovni koncovy tlumic nevim proc by to melo skodit!!! a odpoved na to proc to nedela vyrobce je jednoducha!!!! VYROBCE MUSI BRAT OHLEDY NA EMISNI LIMITY A HLAVNE HLUCNOST!!!!!!!!!!!! samozdrejme ze si je vedom ze s otevrenejsim tlumicem by to jelo jinak ba i lepe
(treba dlke me zkusenosti BMW 318is E35 po odstraneni katu zachovani stredoveho tlumice a montazi koncoveho tlumice vlastni vyroby jede podstatne lepe... hodnotu max vykonu dosahuje uz o 500ot/min nize nez serie a drzi ji az tesne pred omezovac 

