tohle je mi taky jasný ale origo ten motor točil 6400 strop do cca 6300 to ted skoro nevadne řadím na cca 6500 - 6700 omezovač jsem si nechal posunout kvuli tomu že někdy to holt nestihneš a ne kvuli tomu abych to tam motal furt jinak dneska jsem jel 400 m s s4 r.v. 93 230 ps minulej víkend mi dal skoro pul auta dneska dostal skoro celý autopatras píše:roztocit to jde jeste vic ... ale neni to na to delany .. myslim ze jednoho krasnyho dne se muze ozvat rana
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Výkon 328, úpravy
-
WinCent
- Registrovaný
- Příspěvky: 2979
- Registrován: ned 11.03.2007 01:00
- Bydliště: Královéhradecko
- Klubové ID: 1351
počkej za 14dní až to budu mít hotový, se za mnou stratíš v černým kouři z mojí 3.0d lokomotivytukan píše:tohle je mi taky jasný ale origo ten motor točil 6400 strop do cca 6300 to ted skoro nevadne řadím na cca 6500 - 6700 omezovač jsem si nechal posunout kvuli tomu že někdy to holt nestihneš a ne kvuli tomu abych to tam motal furt jinak dneska jsem jel 400 m s s4 r.v. 93 230 ps minulej víkend mi dal skoro pul auta dneska dostal skoro celý autopatras píše:roztocit to jde jeste vic ... ale neni to na to delany .. myslim ze jednoho krasnyho dne se muze ozvat ranaasi pojedu zejtra do Litomyšle a dam mu pusu
![]()
![]()
( vždy děláme tři jízdy a všechny dostal naprdel asi se pujdu ozrat PS: wincent učeš si skalp
)
No zrovna u Hanze bych to na nějakého pitomce, co si to jenom někde přečet, zrovna neviděl...myslím, že má s úpravami BMW docela zkušenosti (viz.akce turbokit)...tukan píše:tak se prijed podívat ty chytráku já ti těch 7k ukážuHanz píše:staci JEN chipovat... mozna staci i jen nekam poslat penize, auto to pozna a pojede lepe samo... btw-7tis je unreal uz jen kvuli hydrostelum, pokud ti to nekdo tvrdi, proste lze nebo je hloupej...kdyby jsi to zkoušel a napsal nejde to tak to beru ale ty meleš jen svoje chytrý keci a kde nic tu nic takový lidi fakt miluju co si to někde přečtou a hrajou frajery v teorii a praxi je dost rozdíl to by sis měl uvědomit a když to vidim na vlastní oči že mi to sekne omezovač na 7 000 tak to asi bude pravda
JIP píše:No zrovna u Hanze bych to na nějakého pitomce, co si to jenom někde přečet, zrovna neviděl...myslím, že má s úpravami BMW docela zkušenosti (viz.akce turbokit)...tukan píše:tak se prijed podívat ty chytráku já ti těch 7k ukážuHanz píše:staci JEN chipovat... mozna staci i jen nekam poslat penize, auto to pozna a pojede lepe samo... btw-7tis je unreal uz jen kvuli hydrostelum, pokud ti to nekdo tvrdi, proste lze nebo je hloupej...kdyby jsi to zkoušel a napsal nejde to tak to beru ale ty meleš jen svoje chytrý keci a kde nic tu nic takový lidi fakt miluju co si to někde přečtou a hrajou frajery v teorii a praxi je dost rozdíl to by sis měl uvědomit a když to vidim na vlastní oči že mi to sekne omezovač na 7 000 tak to asi bude pravda
![]()
AAAAAAAAAAAAAA já popisuju zpusob jak já jsem to upravil a nechal upravit a popisuju jestli to tak funguje a jak je to znát (pro ty co chtěj za málo peněz odpovídající muziku ) až tam budu chtít nacpat turbo nebo kompresor tak to tady napíšu a budu to řešit a i kdyby mi pánbůh cpal svuj názor tak ho pošlu na houby protože já to vidím a cejtím co se na tom autě změnilo což Tvůj všemocnej Hanz (ani nikdo jinej osobně proti němu nic nemám) prostě z domu od PC nepozná a a když tady mele furt dokola že to není poznat o penězích v kanále atd. když to co se stalo s mým autem nepocítil na vlastní kůži tak to mě dokáže vážně nas...
ja te nechtel nasrat ani omylem, pokud jsi spokojenej, je to jen dobre
pokud mas pocit, ze necemu pomuze tocit motor do 7mi tisic (kdyz v serii ma max vykon v 5300), delej to tak... jen si stojim za tim, ze hydrostely vlivem pruznosti a vyssi setrvacnosti maji nad 6tis realny problem, ktery poznas opotrebenim vacek a ventilovych sedel... a propo, nikde tu nevidim graf z brzdy, takze az tu bude a uvidim nejaky narust vykonu (ne jen posunuty omezovac), uznam, ze je to smysluplna uprava 
(jediny smysl posunuti omezovace je, pokud mas nevhodny prevody, tak se po "pretoceni" motoru dostanes po odrazeni do mista s vyssim kroutakem nez puvodne... coz bez grafu z brzdy nevis kde mas
... takze pokud mas max kroutak v 4tis, vytocis na 7, kde neni ani max vykon a po prerazeni jsi na 5tis, tak to fuck nema zadnej smysl)....
(jediny smysl posunuti omezovace je, pokud mas nevhodny prevody, tak se po "pretoceni" motoru dostanes po odrazeni do mista s vyssim kroutakem nez puvodne... coz bez grafu z brzdy nevis kde mas
“Ability is what you're capable of doing.”
Ale bohužel smysl to má, protože pro maximální rychlost na jednotlivý kvalty potřebuješ přeřadit opět co do nejvyššího výkonu a ne krouťáku.Hanz píše:
(jediny smysl posunuti omezovace je, pokud mas nevhodny prevody, tak se po "pretoceni" motoru dostanes po odrazeni do mista s vyssim kroutakem nez puvodne... coz bez grafu z brzdy nevis kde mas... takze pokud mas max kroutak v 4tis, vytocis na 7, kde neni ani max vykon a po prerazeni jsi na 5tis, tak to fuck nema zadnej smysl)....
Praktický test na zrychlení dokazuje, že pokud přeřadíš v momentě nejvyššího výkonu, tak jsi výrazně pomalejší, než když přeřadíš těsně před omezovačem. Schválně si to zkus
Ja se jen tak nenaseru neboj já jen bublám ja třiapůla na volnoběh
auto ted točím na 1 a 2 cca do 6600 - 6700 což je 200 resp o 300 víc než byl origo omezovač a pak do 6500 na 3 atd. přijde mi to ideal na brzdu mam jet jen nevim kdy protože si hraju furt na debila a chodím do práce
ale hned jak bude tak to sem dám a i když budu mít jen 10 koní a 10nm navíc tak mi to za těch pár korun stojí protože ten motor je ted uplně jinej než před tim
jen trošku přemejšlím o kratším diferáku protože když v 70 šlápnu na trojku a podržim ji tak dávám 4 skoro ve 170 a na maximálku to už stejně motor neutáhne tak aby se vytočil (bohužel si nepamatuju kolik ot/min jsem měl ve 245 byl jsem trochu v euforii
)
jasne, ale plati to u normalnich motoru (kde je logicky navrzenej omezovac, ne posunutej "nekam") nevim, jukni treba sem nekam doprostred http://www.e31.net/torque_e.html , kde jsou tabulky kroutaku versus otacky motoru versus kroutak po prerazeni... na jednicku to smyls mit bude, ale jak bude ve vyssich kvaltech a bude mit "horsi zprevodovani-tezsi pomer" asi nebude uplne top trapit motor v pasmu kde nema ani kroutak ani vykon a dostane se po prerazeni do pasma "jen" moznyho max vykonu na par otacek a pak zas nic... to je fuck, bez toho grafu z brzdy stejne nevi ten prubeh a hodnoty...Speedy píše:Ale bohužel smysl to má, protože pro maximální rychlost na jednotlivý kvalty potřebuješ přeřadit opět co do nejvyššího výkonu a ne krouťáku.Hanz píše:(jediny smysl posunuti omezovace je, pokud mas nevhodny prevody, tak se po "pretoceni" motoru dostanes po odrazeni do mista s vyssim kroutakem nez puvodne... coz bez grafu z brzdy nevis kde mas... takze pokud mas max kroutak v 4tis, vytocis na 7, kde neni ani max vykon a po prerazeni jsi na 5tis, tak to fuck nema zadnej smysl)....
Praktický test na zrychlení dokazuje, že pokud přeřadíš v momentě nejvyššího výkonu, tak jsi výrazně pomalejší, než když přeřadíš těsně před omezovačem. Schválně si to zkus
“Ability is what you're capable of doing.”
-
Pete
- Registrovaný
- Příspěvky: 508
- Registrován: pát 06.04.2007 00:00
- Bydliště: Karlovarsko
- Klubové ID: 1167
Myslim ze je to hloupost speedy, je treba preradit do otacek tesne pred nejvetsí tah motoru, výkon je na nic bez tahu a tah = krouták.Adekvatni kroutak k hmotnosti vozu a s rostoucí rychlostí stoupajícím odporem je stale síla reprezentovana kroutakem zapotrebí.A výkon neznamená tah, ale jen "Výkon".Asi jen opakuji co napsal Hanz.
Pokud je pripad takovej ze pri prerazeni v otackach maximalniho vykonu padnou otacky na nasledujicim stupni hloubeji pod nejvetsí tah motoru, znamená to jedno.Spatne navrzená prevodovka vuci charakteru motoru, ale to uz se skoro nebavime o vozech pro bezný provoz.
A ten kdo neveri memu tvrzeni a ma 2,8 muze zkusit jednoduchej test - při 200km.h-1 na petku pri 5 ot auto vystreli rychleji nez na 4 pri 6 a neco tisicích. duvod - viz, výše
A pokud je vuz chipnutej ma vetsí tah v celem spektru, ne jen v 6 tis. tak se jen situace opakuje.
Nechci se nikoho dotknout, ale v kazdem textu je více ci mene pravdy jde jen o uhel pohledu, ten muj je BMW
Pokud je pripad takovej ze pri prerazeni v otackach maximalniho vykonu padnou otacky na nasledujicim stupni hloubeji pod nejvetsí tah motoru, znamená to jedno.Spatne navrzená prevodovka vuci charakteru motoru, ale to uz se skoro nebavime o vozech pro bezný provoz.
A ten kdo neveri memu tvrzeni a ma 2,8 muze zkusit jednoduchej test - při 200km.h-1 na petku pri 5 ot auto vystreli rychleji nez na 4 pri 6 a neco tisicích. duvod - viz, výše
A pokud je vuz chipnutej ma vetsí tah v celem spektru, ne jen v 6 tis. tak se jen situace opakuje.
Nechci se nikoho dotknout, ale v kazdem textu je více ci mene pravdy jde jen o uhel pohledu, ten muj je BMW
-
Marty_
- Registrovaný
- Příspěvky: 1732
- Registrován: úte 08.02.2011 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
huh na tom neco bude, vsiml jsem si toho u 3,0i - z nejkych 180ti to zrychluje lip na 5 nez na 4Pete píše:Myslim ze je to hloupost speedy, je treba preradit do otacek tesne pred nejvetsí tah motoru, výkon je na nic bez tahu a tah = krouták.Adekvatni kroutak k hmotnosti vozu a s rostoucí rychlostí stoupajícím odporem je stale síla reprezentovana kroutakem zapotrebí.A výkon neznamená tah, ale jen "Výkon".Asi jen opakuji co napsal Hanz.
Pokud je pripad takovej ze pri prerazeni v otackach maximalniho vykonu padnou otacky na nasledujicim stupni hloubeji pod nejvetsí tah motoru, znamená to jedno.Spatne navrzená prevodovka vuci charakteru motoru, ale to uz se skoro nebavime o vozech pro bezný provoz.
A ten kdo neveri memu tvrzeni a ma 2,8 muze zkusit jednoduchej test - při 200km.h-1 na petku pri 5 ot auto vystreli rychleji nez na 4 pri 6 a neco tisicích. duvod - viz, výše
A pokud je vuz chipnutej ma vetsí tah v celem spektru, ne jen v 6 tis. tak se jen situace opakuje.
Nechci se nikoho dotknout, ale v kazdem textu je více ci mene pravdy jde jen o uhel pohledu, ten muj je BMW
-
WinCent
- Registrovaný
- Příspěvky: 2979
- Registrován: ned 11.03.2007 01:00
- Bydliště: Královéhradecko
- Klubové ID: 1351
u diesla bych to bral ale u benzína se mě to zdá jako blbost ...Martyn píše:huh na tom neco bude, vsiml jsem si toho u 3,0i - z nejkych 180ti to zrychluje lip na 5 nez na 4Pete píše:Myslim ze je to hloupost speedy, je treba preradit do otacek tesne pred nejvetsí tah motoru, výkon je na nic bez tahu a tah = krouták.Adekvatni kroutak k hmotnosti vozu a s rostoucí rychlostí stoupajícím odporem je stale síla reprezentovana kroutakem zapotrebí.A výkon neznamená tah, ale jen "Výkon".Asi jen opakuji co napsal Hanz.
Pokud je pripad takovej ze pri prerazeni v otackach maximalniho vykonu padnou otacky na nasledujicim stupni hloubeji pod nejvetsí tah motoru, znamená to jedno.Spatne navrzená prevodovka vuci charakteru motoru, ale to uz se skoro nebavime o vozech pro bezný provoz.
A ten kdo neveri memu tvrzeni a ma 2,8 muze zkusit jednoduchej test - při 200km.h-1 na petku pri 5 ot auto vystreli rychleji nez na 4 pri 6 a neco tisicích. duvod - viz, výše
A pokud je vuz chipnutej ma vetsí tah v celem spektru, ne jen v 6 tis. tak se jen situace opakuje.
Nechci se nikoho dotknout, ale v kazdem textu je více ci mene pravdy jde jen o uhel pohledu, ten muj je BMWalespon uz vim proc:o)
Uf už se o tom nebudu bavit jezděte si jak chcete ja to cejtím jak mi to funguje nejlíp psal jsem tady o něco vzadu že auto jede líp už od spoda po chipu takže si přečti celej topic a ne jen poslední dva komentáře (viz ty tvoje 200 na 5 a na 4 bavíme se tady o autě s upraveným programem !!!!!! )ale je jasný že když jedeš palbu tak potřebuješ otáčky a ty s těma 180 na 5tku to vyzkoušej někdy se stopkama ze 160 na 220 když budeš řadit tak jak píšeš ty a tak jak píše speedy a pak to sem napiš znovaMartyn píše:huh na tom neco bude, vsiml jsem si toho u 3,0i - z nejkych 180ti to zrychluje lip na 5 nez na 4Pete píše:Myslim ze je to hloupost speedy, je treba preradit do otacek tesne pred nejvetsí tah motoru, výkon je na nic bez tahu a tah = krouták.Adekvatni kroutak k hmotnosti vozu a s rostoucí rychlostí stoupajícím odporem je stale síla reprezentovana kroutakem zapotrebí.A výkon neznamená tah, ale jen "Výkon".Asi jen opakuji co napsal Hanz.
Pokud je pripad takovej ze pri prerazeni v otackach maximalniho vykonu padnou otacky na nasledujicim stupni hloubeji pod nejvetsí tah motoru, znamená to jedno.Spatne navrzená prevodovka vuci charakteru motoru, ale to uz se skoro nebavime o vozech pro bezný provoz.
A ten kdo neveri memu tvrzeni a ma 2,8 muze zkusit jednoduchej test - při 200km.h-1 na petku pri 5 ot auto vystreli rychleji nez na 4 pri 6 a neco tisicích. duvod - viz, výše
A pokud je vuz chipnutej ma vetsí tah v celem spektru, ne jen v 6 tis. tak se jen situace opakuje.
Nechci se nikoho dotknout, ale v kazdem textu je více ci mene pravdy jde jen o uhel pohledu, ten muj je BMWalespon uz vim proc:o)
-
fafejta
Pete píše:Myslim ze je to hloupost speedy, je treba preradit do otacek tesne pred nejvetsí tah motoru, výkon je na nic bez tahu a tah = krouták.Adekvatni kroutak k hmotnosti vozu a s rostoucí rychlostí stoupajícím odporem je stale síla reprezentovana kroutakem zapotrebí.A výkon neznamená tah, ale jen "Výkon".Asi jen opakuji co napsal Hanz.
Pokud je pripad takovej ze pri prerazeni v otackach maximalniho vykonu padnou otacky na nasledujicim stupni hloubeji pod nejvetsí tah motoru, znamená to jedno.Spatne navrzená prevodovka vuci charakteru motoru, ale to uz se skoro nebavime o vozech pro bezný provoz.
A ten kdo neveri memu tvrzeni a ma 2,8 muze zkusit jednoduchej test - při 200km.h-1 na petku pri 5 ot auto vystreli rychleji nez na 4 pri 6 a neco tisicích. duvod - viz, výše
A pokud je vuz chipnutej ma vetsí tah v celem spektru, ne jen v 6 tis. tak se jen situace opakuje.
Nechci se nikoho dotknout, ale v kazdem textu je více ci mene pravdy jde jen o uhel pohledu, ten muj je BMW
Citace výkon je na nic bez tahu,mi přijde jako nesmysl.Výkon je přeci tah,vždyt se přeci z toho vypočítává Pe=Mt x Nmax/9549.3.Přeci potřebuješ z toho motoru dostat co nevíce práce,a je jedno když od určitých otáček je klesající krouták je nahrazován otáčkami samozřejmě do doby než výkon začne klesat vlivem už markantního škrcení ve ventilech a tím snížení objemové účinnosti.Takže řadit před omezovačem má svůj efekt.Kdybys řadil dle tebe v otáčkách největšího kroutáku tak si myslím,že využiješ výkonovou kapacitu motoru tak z 2/3 .A tvá teorie motor je chipnutej na větší tah,takto chipem jen určitě neuděláš.Průběh výkonu dělají vačky to je úplně nejdůležitější.
A tvá teorie motor je chipnutej na větší tah,takto chipem jen určitě neuděláš.Průběh výkonu dělají vačky to je úplně nejdůležitější.[/quote]
tak že tam ty řídící jednotky vubec dávaj koukám stačí mít vačky a je to
před chipem mi jelo auto 235 ted jede 245 a s vačkou jsem nic nedělal takže buď ten chip pomohl nebo foukal vitr ze zadu ne? co myslite???

tak že tam ty řídící jednotky vubec dávaj koukám stačí mít vačky a je to
