Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Výfuk

upravené vozy :)
Odpovědět
Zpráva
Autor
Peber
Registrovaný
Příspěvky: 57
Registrován: úte 17.05.2005 00:00

#1 Příspěvek od Peber »

Zdárek všem


potřeboval byhc poradit každý říká něco jiného a mě už jde stoho hlava kolem. jde o výfuk a svody na E34 M50 2,5 vanos přemýšlel jsme že byhc tam dal svody z M3 E36 (laděné) a k tomu mám v garáži pěkný výfuk i s katem z M5 E34.
jde o to že jedna strana říká že ano že to není zas tak velký problém auto to rozhodně neublíží a naopak mu to muže nějaký ten koník přidat

ale druhá strana říká přesný opak a to že auto nepojede ztratím spoustu víkonu a že je to holý nesmysl

tak nevím máte stím někdo nějaké zkušensoti nebo znalosti které by to mohli rozlousknout. moc díky
Speedy Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6815
Registrován: ned 05.10.2003 00:00
Bydliště: Praha

#2 Příspěvek od Speedy Čestný člen »

Těžko radit, za 1. nevím, jaký maj průměr ty trubky, ideální je, aby měly stejný příruby jako kanály v hlavě(stejný tvar a průřez) a pak aby celý ten výfuk měl správný odpor(kvůli pulzacím ve výfuk.systému) a tím se motor správně vyplachoval. Platí ve vetšině případů, že čím je výfuk více otevřenější, tím má motor větší výkon při max.ot., ale klesá korutící moment v nízkých a středních ot(v nízkých někdy tak radikálně, že se s tím pak nedá ani jezdit). A samozřejmě roste hluk.

Z toho plyne, že svody, pokud dobře sednou na hlavu, jako takové tomu vesměs pomůžou, ale hodně záleží na tom zbytku.

A co si tak pamatuju, tak to tu nikdo ještě nezkoušel, nebo se tím minimálně nepochlubil :-)
Peber
Registrovaný
Příspěvky: 57
Registrován: úte 17.05.2005 00:00

#3 Příspěvek od Peber »

no právě nerad byhc tam měl řvoucí nesmysl když by to nic nepřineslo.
o ten hluk mě naprosto nejde jen sem si to chtěl stohoto hlediska vymazlit když mám ten výfuk v garáži a je pěkný nezrezlí i s katem a ty svody byhc si koupil protože se mě to moc líbí ale pokud to nefunguje nic to nepřinese a spíše naopak tak byhc to rozhodně nedělal.
Uživatelský avatar
matal Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12993
Registrován: pon 23.08.2004 00:00
Bydliště: Tišnov
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od matal Moderátor »

Nezbyde Ti nic jiného než to vyzkoušet.. Metoda pokus-omyl.. :wink:
Někdo potřebuje auto, já má dvě BMW..
Uživatelský avatar
patras Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 7095
Registrován: pát 02.05.2003 00:00
Bydliště: Náchod
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od patras Čestný člen »

aby jsi nedopadl jako sobeslav ... udelal si vyfuk s koncovkama, peknej brucak .. no a jeden tipek co delal v bmw a ma na to masiny rikal, ze mu je to na hovno, ze diky tomu ten motor kazdych 15 min spadne do nouzovyho rezimu, ze nema zpetnej tlak a nefungujou diky nemu lamdy :) takze musi dat serii, odladit a pak postupne obechcat lamdy atd :)
BMW E39 530i Topazblau - MPaket - I///M Jebat PAKET
Peber
Registrovaný
Příspěvky: 57
Registrován: úte 17.05.2005 00:00

#6 Příspěvek od Peber »

patras píše:aby jsi nedopadl jako sobeslav ... udelal si vyfuk s koncovkama, peknej brucak .. no a jeden tipek co delal v bmw a ma na to masiny rikal, ze mu je to na hovno, ze diky tomu ten motor kazdych 15 min spadne do nouzovyho rezimu, ze nema zpetnej tlak a nefungujou diky nemu lamdy :) takze musi dat serii, odladit a pak postupne obechcat lamdy atd :)



tak to je špatné to by mohl být stejný případ. no to sem čekal že zrovna toto bude bez problému. moc dík za info
Odpovědět