turbo-tlak
-
jahy
- Registrovaný
- Příspěvky: 124
- Registrován: pát 06.05.2005 00:00
- Bydliště: Jihlava
-
fornax
- Registrovaný
- Příspěvky: 408
- Registrován: čtv 13.03.2003 01:00
- Bydliště: Třinec
-
Lukas H.
- Čestný člen
- Příspěvky: 5108
- Registrován: úte 17.04.2012 09:10
- Klubové ID: 3
-
Marek-is
- Registrovaný
- Příspěvky: 2708
- Registrován: úte 17.08.2004 00:00
- Bydliště: Olomoucko:)
- Klubové ID: 181
-
Lukas H.
- Čestný člen
- Příspěvky: 5108
- Registrován: úte 17.04.2012 09:10
- Klubové ID: 3
-
Petr_1
- Registrovaný
- Příspěvky: 895
- Registrován: stř 20.03.2002 01:00
- Bydliště: Velké Meziříčí
-
skautik
- Čestný člen
- Příspěvky: 4132
- Registrován: úte 17.01.2012 18:39
-
Lukas H.
- Čestný člen
- Příspěvky: 5108
- Registrován: úte 17.04.2012 09:10
- Klubové ID: 3
-
margos
- Registrovaný
- Příspěvky: 654
- Registrován: sob 05.06.2004 00:00
- Bydliště: Vyškov
- Klubové ID: 53
-
skautik
- Čestný člen
- Příspěvky: 4132
- Registrován: úte 17.01.2012 18:39
-
margos
- Registrovaný
- Příspěvky: 654
- Registrován: sob 05.06.2004 00:00
- Bydliště: Vyškov
- Klubové ID: 53
-
jahy
- Registrovaný
- Příspěvky: 124
- Registrován: pát 06.05.2005 00:00
- Bydliště: Jihlava
-
skautik
- Čestný člen
- Příspěvky: 4132
- Registrován: úte 17.01.2012 18:39
-
jahy
- Registrovaný
- Příspěvky: 124
- Registrován: pát 06.05.2005 00:00
- Bydliště: Jihlava
-
srle
- Registrovaný
- Příspěvky: 921
- Registrován: ned 01.05.2005 00:00
hele lidi,
chiptuning na dieselu nezasahuje do chodu turba. tam to funguje tak ze se upravuje casovani a mnozstvi nafty ale turbo ne. zvysit tlak turba u dieselu by znamenaliö preprogramovat ridici jednotku ale hlavne by to vedlo k odepsani turbiny jelikoz je to konstrukce pracujici pri vysokych otackach a jakekoliv zasahy do jeji funkce znamenaji zkraceni jeji zivotnosti.
ono je otazka zda by se vubec podarilo udelat tu upravu tak aby vse fungovalo i zza cenu zniceni turbiny.
kdyz uz tak novou lepsi turbinu treba od garreta.
do dvojiteho garreta jdu ja az mi vyprsi zaruka!!! vytahnu ze sveho 3litra +-400koni a 850 Nm!!! Hahaha
chiptuning na dieselu nezasahuje do chodu turba. tam to funguje tak ze se upravuje casovani a mnozstvi nafty ale turbo ne. zvysit tlak turba u dieselu by znamenaliö preprogramovat ridici jednotku ale hlavne by to vedlo k odepsani turbiny jelikoz je to konstrukce pracujici pri vysokych otackach a jakekoliv zasahy do jeji funkce znamenaji zkraceni jeji zivotnosti.
ono je otazka zda by se vubec podarilo udelat tu upravu tak aby vse fungovalo i zza cenu zniceni turbiny.
kdyz uz tak novou lepsi turbinu treba od garreta.
do dvojiteho garreta jdu ja az mi vyprsi zaruka!!! vytahnu ze sveho 3litra +-400koni a 850 Nm!!! Hahaha
-
jahy
- Registrovaný
- Příspěvky: 124
- Registrován: pát 06.05.2005 00:00
- Bydliště: Jihlava
-
skautik
- Čestný člen
- Příspěvky: 4132
- Registrován: úte 17.01.2012 18:39
srle píše:hele lidi,
chiptuning na dieselu nezasahuje do chodu turba. tam to funguje tak ze se upravuje casovani a mnozstvi nafty ale turbo ne. zvysit tlak turba u dieselu by znamenaliö preprogramovat ridici jednotku ale hlavne by to vedlo k odepsani turbiny jelikoz je to konstrukce pracujici pri vysokych otackach a jakekoliv zasahy do jeji funkce znamenaji zkraceni jeji zivotnosti.
ono je otazka zda by se vubec podarilo udelat tu upravu tak aby vse fungovalo i zza cenu zniceni turbiny.
kdyz uz tak novou lepsi turbinu treba od garreta.
do dvojiteho garreta jdu ja az mi vyprsi zaruka!!! vytahnu ze sveho 3litra +-400koni a 850 Nm!!! Hahaha
mel by jsi si problematiku radne nastudovat
ovladani turbiny, tlaku vzduchu apodobny veci
-
Speedy
- Čestný člen
- Příspěvky: 6815
- Registrován: ned 05.10.2003 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 51
-
Martinéz
- Registrovaný
- Příspěvky: 4435
- Registrován: stř 19.02.2003 01:00
- Klubové ID: 356
srle píše:hele lidi,
chiptuning na dieselu nezasahuje do chodu turba. tam to funguje tak ze se upravuje casovani a mnozstvi nafty ale turbo ne. zvysit tlak turba u dieselu by znamenaliö preprogramovat ridici jednotku ale hlavne by to vedlo k odepsani turbiny jelikoz je to konstrukce pracujici pri vysokych otackach a jakekoliv zasahy do jeji funkce znamenaji zkraceni jeji zivotnosti.
ono je otazka zda by se vubec podarilo udelat tu upravu tak aby vse fungovalo i zza cenu zniceni turbiny.
kdyz uz tak novou lepsi turbinu treba od garreta.
do dvojiteho garreta jdu ja az mi vyprsi zaruka!!! vytahnu ze sveho 3litra +-400koni a 850 Nm!!! Hahaha
-
skautik
- Čestný člen
- Příspěvky: 4132
- Registrován: úte 17.01.2012 18:39
kdyz to ctu podruhe, mam pocit, ze podle dotycneho je chip tuning takovej ten powerbox pro TDI motoryMartinéz píše:srle píše:hele lidi,
chiptuning na dieselu nezasahuje do chodu turba. tam to funguje tak ze se upravuje casovani a mnozstvi nafty ale turbo ne. zvysit tlak turba u dieselu by znamenaliö preprogramovat ridici jednotku ale hlavne by to vedlo k odepsani turbiny jelikoz je to konstrukce pracujici pri vysokych otackach a jakekoliv zasahy do jeji funkce znamenaji zkraceni jeji zivotnosti.
ono je otazka zda by se vubec podarilo udelat tu upravu tak aby vse fungovalo i zza cenu zniceni turbiny.
kdyz uz tak novou lepsi turbinu treba od garreta.
do dvojiteho garreta jdu ja az mi vyprsi zaruka!!! vytahnu ze sveho 3litra +-400koni a 850 Nm!!! Hahaha![]()
![]()
hahaha, a to predpokladam, ze to bude 3.0d, ne?
http://obd.ec.cz/PowerBox/
