jakej motor nacpat do e36 325 (krom 2,5l
upgrade
-
Kot3l
- Registrovaný
- Příspěvky: 300
- Registrován: čtv 07.10.2004 00:00
-
patras
- Čestný člen
- Příspěvky: 7095
- Registrován: pát 02.05.2003 00:00
- Bydliště: Náchod
- Klubové ID: 7
M52 vanos 2.8lKot3l píše:Cest,
jakej motor nacpat do e36 325 (krom 2,5l). mam na mysli, jakej tam de nacpat nesilnejsi, a co se musi menit, a jakej optimalni, pac se tam moc toho menit nemusi (doufam, ze neco takovyho by mohl byt
). nejsem nijakej machr v tomto tady
, tak prosim detailne. diik
BMW E39 530i Topazblau - MPaket - I///M Jebat PAKET
-
Zave
- Registrovaný
- Příspěvky: 7883
- Registrován: sob 22.05.2004 00:00
- Bydliště: Charlie's in da Starobrno
- Klubové ID: 90
-
Kot3l
- Registrovaný
- Příspěvky: 300
- Registrován: čtv 07.10.2004 00:00
-
Kot3l
- Registrovaný
- Příspěvky: 300
- Registrován: čtv 07.10.2004 00:00
-
Speedy
- Čestný člen
- Příspěvky: 6815
- Registrován: ned 05.10.2003 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 51
Dej tam motor z E39 M5 a nezapomeň přitom překopat celý auto. Pak přidej kompresor a budeš mít nejrychlejíš E36 na světěKot3l píše:ehm, sem zapomnel, se zeptat, co ten "nejnabusenejsi" motorek, to uz je jako ciste ze zvedavosti, ne ze bych se do toho pustil, stejne bych to nedal
Ne vážně, S52 stojí přes 100k + přeovodvka a další pikačoviny.
Takže jediná rozumná varianta je M52 2,8. Ale i tak toho budeš hodně předělávat..
-
Hanz
- Člen Klubu
- Příspěvky: 6220
- Registrován: úte 16.07.2002 00:00
- Bydliště: 335i
- Klubové ID: 6
-
Zave
- Registrovaný
- Příspěvky: 7883
- Registrován: sob 22.05.2004 00:00
- Bydliště: Charlie's in da Starobrno
- Klubové ID: 90
Voe, to byla prdel...alp píše:Zave_M50 píše:A jeste plyn...alp píše:nejjednodussi a nejucelnejsi je tam nacpat M-kovej motor ... pokud te zajima jen vykon, tak k nemu pridat turbo, ale je to opruz to vyladit ....![]()
![]()
![]()
Ja myslim ze je nejlepsi tam dat 2,8 teda kdyz vezmes pomer vykon/porizovaci cena...
plyn ani nahodou. Plyn do bramboraka nepatria do Skovejch motoru je to vazne hrich ...
-
Kot3l
- Registrovaný
- Příspěvky: 300
- Registrován: čtv 07.10.2004 00:00
vyborny rady
))
ale zmena planu, ponecham si to co mam, poradne se s tim naucim jezdit, a az pak m3, ale komplet, ne jen motor
to bude vikendovy auto
a na normalni jizdu 330d, to abych neco usetril na PHM
a snad se tady nikoho nedotknu, kdyz na teren nepouziju zadny Xko, ale hummika
no a deset megacu bude v prdeli
ale zmena planu, ponecham si to co mam, poradne se s tim naucim jezdit, a az pak m3, ale komplet, ne jen motor
to bude vikendovy auto
a na normalni jizdu 330d, to abych neco usetril na PHM
a snad se tady nikoho nedotknu, kdyz na teren nepouziju zadny Xko, ale hummika
no a deset megacu bude v prdeli
-
George_D
- Registrovaný
- Příspěvky: 7737
- Registrován: stř 10.03.2004 01:00
- Bydliště: Měšice
- Klubové ID: 49
Proč plyn ne?? Vícebodový vstřikování už předčí benzín a zvedne výkon. Doba jednobodových vstřiků a výbuchů už odeznívá 

E36 328 Coupe+E30 318iA LPG Coupe - Jezdim se srdcem, ktere mi tluče pod kapotou BMW
ŽEBŘÍČEK ŠKODLIVOSTI DROG !!!!
-
patras
- Čestný člen
- Příspěvky: 7095
- Registrován: pát 02.05.2003 00:00
- Bydliště: Náchod
- Klubové ID: 7
-
Zave
- Registrovaný
- Příspěvky: 7883
- Registrován: sob 22.05.2004 00:00
- Bydliště: Charlie's in da Starobrno
- Klubové ID: 90
Jo ja sem taky pro... Kdyz si vemu ze plyn stoji 12,90kc a benal 27korun tak se mi chce blut...George_D píše:Proč plyn ne?? Vícebodový vstřikování už předčí benzín a zvedne výkon. Doba jednobodových vstřiků a výbuchů už odeznívá
-
Speedy
- Čestný člen
- Příspěvky: 6815
- Registrován: ned 05.10.2003 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 51
-
koppik
- Registrovaný
- Příspěvky: 9
- Registrován: čtv 11.11.2004 01:00
- Bydliště: Praha
Já mám plyn ve 525 (m20) a docela pohoda... provoz směšně levnej, ale to zrychlení z 0 .... no nevim, bez plynu sem jel jen ve 325 (190ps) s automatem a myslim že to bylo stejný... abych se přiznal prozatim žádný auto mě nedostalo svym zrychlenim..... ani xedos 2.5 ani rover 2.0TI ani ocavia TDIIIII ani superb ten nejsilnější benzín.... asi sem nějakej vadnej... 
-
bpytlik
- Registrovaný
- Příspěvky: 2085
- Registrován: stř 31.07.2002 00:00
musis se svezt v poradnem aute a ne v naftoivych nakupnich autech nebo bawo s motorem pro sockykoppik píše:Já mám plyn ve 525 (m20) a docela pohoda... provoz směšně levnej, ale to zrychlení z 0 .... no nevim, bez plynu sem jel jen ve 325 (190ps) s automatem a myslim že to bylo stejný... abych se přiznal prozatim žádný auto mě nedostalo svym zrychlenim..... ani xedos 2.5 ani rover 2.0TI ani ocavia TDIIIII ani superb ten nejsilnější benzín.... asi sem nějakej vadnej...
-
Zave
- Registrovaný
- Příspěvky: 7883
- Registrován: sob 22.05.2004 00:00
- Bydliště: Charlie's in da Starobrno
- Klubové ID: 90
-
Marty_
- Registrovaný
- Příspěvky: 1732
- Registrován: úte 08.02.2011 01:00
- Bydliště: Praha
Jj souhlas, dneska je to rozumne - davat porad tem vyderacum 27kc je fakt hnus:( A kdyz vidim co dnes stoji E39 540:o) Co tak stoji primej vstrik do takoveho motoru? Tak 40tis urco, co?alp píše:George_D píše:Proč plyn ne?? Vícebodový vstřikování už předčí benzín a zvedne výkon. Doba jednobodových vstřiků a výbuchů už odeznívá
To s tim plynem byla prdel, sam na nej jezdim ...... uz v nekolikatem aute ... a koneckoncu hodne lidi tady to o me vi, ze jsem zastancem "prdu
".
Ale ted vazne. Normalni motor a plyn, kvalitne provedenej v dnesni dobe primej vstrik, no problemo. Ale do S-kovyho motoru ani nahodou. Ten je natolik vyladenej, ze zadnej sebevetsi machr k tomu ten plyn poradne nedoladi a je to hrich do tak spickovyho motoru cpat "prdy"
-
dave
-
Tatros
- Registrovaný
- Příspěvky: 149
- Registrován: čtv 21.04.2005 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 260
