Snížené pružiny
-
Anonymous
-
mkalous
- Registrovaný
- Příspěvky: 1180
- Registrován: pon 15.03.2004 01:00
- Bydliště: Děčín
- Klubové ID: 64
-
DUDE
-
TOMMANO_V12
- Registrovaný
- Příspěvky: 159
- Registrován: pát 24.09.2004 00:00
- Bydliště: Karosa B 941E
Ja mam vzadu i v predu na E32 snizeny pruziny (myslim ze ty stejny dou i na E34) a ze by to bylo nejaky tvrdsi bo to bylo vice slyset na dirach tak to se teda rici neda, sedi to jako prase, zatacky se daji projizdet opravdu velkou rychlosti... Urcite doporucuju auto vypada lip a 100% pozitek z jizdy. 
-
DUDE
snizeny auto vypada urcite lip, pokud tam mas i kratsi tlumice uzpusobeny jinemu pracovnimu zdvihu tak je vse vporadku. Pokud ne ... urcite to nema lepsi jizdni vlastnosti nez puvodni pruziny urcene k praci s origo tlumici ..TOMMANO_V12 píše:Ja mam vzadu i v predu na E32 snizeny pruziny (myslim ze ty stejny dou i na E34) a ze by to bylo nejaky tvrdsi bo to bylo vice slyset na dirach tak to se teda rici neda, sedi to jako prase, zatacky se daji projizdet opravdu velkou rychlosti... Urcite doporucuju auto vypada lip a 100% pozitek z jizdy.
A pokud pruziny pro snizeni nejsou tuzsi nez origo, unika mi smysl, auto pak musi jit v extremu do dorazu ... a to jizdnim vlastnostem taky neprida
-
TOMMANO_V12
- Registrovaný
- Příspěvky: 159
- Registrován: pát 24.09.2004 00:00
- Bydliště: Karosa B 941E
No vsak ano, tam mam i snizeny tlumice, jinak se to vubec neda, sem si tenkrat na S125 zkracoval predni pruziny a kdyz sem si za jizdy otevrel okynko tak sem z nej malem vypadl, jak to skakalo...DUDE píše:snizeny auto vypada urcite lip, pokud tam mas i kratsi tlumice uzpusobeny jinemu pracovnimu zdvihu tak je vse vporadku. Pokud ne ... urcite to nema lepsi jizdni vlastnosti nez puvodni pruziny urcene k praci s origo tlumici ..TOMMANO_V12 píše:Ja mam vzadu i v predu na E32 snizeny pruziny (myslim ze ty stejny dou i na E34) a ze by to bylo nejaky tvrdsi bo to bylo vice slyset na dirach tak to se teda rici neda, sedi to jako prase, zatacky se daji projizdet opravdu velkou rychlosti... Urcite doporucuju auto vypada lip a 100% pozitek z jizdy.
A pokud pruziny pro snizeni nejsou tuzsi nez origo, unika mi smysl, auto pak musi jit v extremu do dorazu ... a to jizdnim vlastnostem taky neprida
-
DUDE
njn, snizena sedmicka, to je nadhera : - )TOMMANO_V12 píše:No vsak ano, tam mam i snizeny tlumice, jinak se to vubec neda, sem si tenkrat na S125 zkracoval predni pruziny a kdyz sem si za jizdy otevrel okynko tak sem z nej malem vypadl, jak to skakalo...DUDE píše:snizeny auto vypada urcite lip, pokud tam mas i kratsi tlumice uzpusobeny jinemu pracovnimu zdvihu tak je vse vporadku. Pokud ne ... urcite to nema lepsi jizdni vlastnosti nez puvodni pruziny urcene k praci s origo tlumici ..TOMMANO_V12 píše:Ja mam vzadu i v predu na E32 snizeny pruziny (myslim ze ty stejny dou i na E34) a ze by to bylo nejaky tvrdsi bo to bylo vice slyset na dirach tak to se teda rici neda, sedi to jako prase, zatacky se daji projizdet opravdu velkou rychlosti... Urcite doporucuju auto vypada lip a 100% pozitek z jizdy.
A pokud pruziny pro snizeni nejsou tuzsi nez origo, unika mi smysl, auto pak musi jit v extremu do dorazu ... a to jizdnim vlastnostem taky neprida![]()
![]()
-
Zave
- Registrovaný
- Příspěvky: 7883
- Registrován: sob 22.05.2004 00:00
- Bydliště: Charlie's in da Starobrno
- Klubové ID: 90
-
DUDE
-
Zave
- Registrovaný
- Příspěvky: 7883
- Registrován: sob 22.05.2004 00:00
- Bydliště: Charlie's in da Starobrno
- Klubové ID: 90
aha.. tak to bylo mozna litr za obe...DUDE píše:na litr/kus zacinaji novy .... ja kupoval pred lety taky na E34 starsi za 500/kusZave_M50 píše:Ja se ptal na vrakalu u smida a rekl mi za nejaky snizeny myslim litr/kus... Premejslim...
-
Klakson
- Registrovaný
- Příspěvky: 2529
- Registrován: úte 19.03.2002 01:00
- Bydliště: Trutnov
- Klubové ID: 66
-
Zave
- Registrovaný
- Příspěvky: 7883
- Registrován: sob 22.05.2004 00:00
- Bydliště: Charlie's in da Starobrno
- Klubové ID: 90
To sem presne premejslel ze bych tam dal -40/-20. No jeste uvidime, ale ten predek musi jit dolu urcite...Klakson píše:mám na E39 snížený pružiny 40/20, sériový BMW tlumiče, komfort stejnej, do zatáček se to míň naklání a vypadá to skvěle. Žádný porblémy s origoš tlumičema nejsou, jsou dost tuhý oproti Sachs atd...
-
Baxon
- Registrovaný
- Příspěvky: 2225
- Registrován: pon 14.04.2003 00:00
- Bydliště: Bedřichov
- Klubové ID: 208
-
Lion
- Registrovaný
- Příspěvky: 7639
- Registrován: pát 25.10.2002 00:00
- Bydliště: Vysočina
- Klubové ID: 865
Taky se přidám...Rovněž uvažuju o snížení, chci tam lupnout -60/-40, a orig. tlumiče zachovat, snad to nebude dělat nákej bordel...Opticky si myslím, že to bude vypadat good a doufám že i trošku ty jízdní vlastnosti...Jasný že by bylo nejlepší mít tam i sportovní tlumiče ale myslím že na 318i to bohatě stačí...Horší budou asi ty naše silnice... 
-
Zave
- Registrovaný
- Příspěvky: 7883
- Registrován: sob 22.05.2004 00:00
- Bydliště: Charlie's in da Starobrno
- Klubové ID: 90
-
Speedy
- Čestný člen
- Příspěvky: 6815
- Registrován: ned 05.10.2003 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 51
No já po různém zjiš?ování dal komplet set od Sachse, jsou to tvrdší tlumiče(ty nejtvrdší) a nižší pružiny. Je to o 3cm nižší a jízdní vlastností se posunuly hodně dopředu. Jinak pružiny pro Sachs dělá volktland nebo jaxe to píše. Na jaro pořídím asi ještě o chlup nižší péra, snad budu ještě spokojenější.
Každopádně můj názor na seriový tlumiče a hodně zkácený péra --> blbost, tlumiče ai dorazy jsou maximálně namáhány. Sice to jakoby ztvrdne, ale jenom na malých hrbolech, jakmile se projíždí nejaký hup, tak to začne skákat jako koza, nedejbože takový hup potkat v zatáčce, to pak to odskáče do příkopu.
Když už, tak to chce koupit tvrdší tlumiče, třeba jako to má LOPOLO a pak k tomu nižší a i případně tvrdší péra.
Jinak na E36 je dobrý dát zadní stabilizátor z M3 (plánuju na jaro), má to ale tu nevýhodu, že v šikmých nerovnostech to pak více hází celým autem. Přední stabil je dle ETK na seriovce tužší jak na M3, což mi přijde divný, ale asi je totak. Pokud ne, tak mě prosím opravte.
Každopádně můj názor na seriový tlumiče a hodně zkácený péra --> blbost, tlumiče ai dorazy jsou maximálně namáhány. Sice to jakoby ztvrdne, ale jenom na malých hrbolech, jakmile se projíždí nejaký hup, tak to začne skákat jako koza, nedejbože takový hup potkat v zatáčce, to pak to odskáče do příkopu.
Když už, tak to chce koupit tvrdší tlumiče, třeba jako to má LOPOLO a pak k tomu nižší a i případně tvrdší péra.
Jinak na E36 je dobrý dát zadní stabilizátor z M3 (plánuju na jaro), má to ale tu nevýhodu, že v šikmých nerovnostech to pak více hází celým autem. Přední stabil je dle ETK na seriovce tužší jak na M3, což mi přijde divný, ale asi je totak. Pokud ne, tak mě prosím opravte.
-
Hanz
- Člen Klubu
- Příspěvky: 6220
- Registrován: úte 16.07.2002 00:00
- Bydliště: 335i
- Klubové ID: 6
-
Speedy
- Čestný člen
- Příspěvky: 6815
- Registrován: ned 05.10.2003 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 51
-
Miki_JI
- Registrovaný
- Příspěvky: 357
- Registrován: čtv 01.07.2004 00:00
- Bydliště: Jihlava
- Klubové ID: 106
Podle ETK a cen Autecu na webu cca 2900kč predni a cca 2400kč zadní. Obojo předpokládám + DPH.Speedy píše:Kolik pls koštuje přední stabil z M3 u Renocaru?Hanz píše:predni urcite neni tuzsi, mel jsem ho vyfotit, kdyz jsem jej kupoval v RenoCaru... myslel jsem, ze se spletli a je alespon na 7mu M-technicvypadal, ze by udrzel lokomotivu...
-
kadlec
- Registrovaný
- Příspěvky: 136
- Registrován: ned 05.09.2004 00:00
jako by jsi mi povídal z dušeKlakson píše:mám na E39 snížený pružiny 40/20, sériový BMW tlumiče, komfort stejnej, do zatáček se to míň naklání a vypadá to skvěle. Žádný porblémy s origoš tlumičema nejsou, jsou dost tuhý oproti Sachs atd...
40/20mm origo tlumiče. Je to mnohem lepší auto se opravdu méně naklání a jde za volantem
